اخبار

رمز ارز Rari Capital مبلغ 26 میلیون دلار از صندوق توسعه دهنده برای جبران خسارت به قربانیان هک اختصاص داده است.

رمز مدیریت Rari به ارزش 26 میلیون دلار ممکن است در میان کاربران تحت تأثیر هک توزیع شود؛آخر هفته گذشته 10 میلیون دلار از پروتکل خالی شد.

رمز ارز Rari Capital مبلغ 26 میلیون دلار از صندوق توسعه دهنده برای جبران خسارت به قربانیان هک اختصاص داده است.

به دنبال بهره برداری 10 میلیون دلاری از آخر هفته ، پروتکل مالی غیرمتمرکز Rari Capital در حال تدوین طرحی برای جبران خسارت به قربانیان است.

نوشته های مشابه

به گفته یک مقام رسمی در 9 می پس از حملات مرگبار منتشر شده ؛ این سیستم عامل 2،600 ETH از دست داده است که معادل 60٪ از کل بودجه کاربران در استخر Rari Capital Ethereum است. Rari Capital با ایجاد توازن مجدد در بودجه و سرمایه کاربران ، کشاورزی را به طور خودکار انجام می دهد.

در تاریخ 10 می ، بنیانگذار Rari Capital ، Jai Bhavnani با انتشار یک به روزرسانی نشان داد که همه همکاران پروتکل رأی داده اند که 2 میلیون توکن RGT را که در ابتدا برای مشوق های توسعه دهنده در نظر گرفته شده بود ، به سازمان خودمختار غیرمتمرکز پروژه یا DAO برگرداند تا کاربران تحت تأثیر هک را جبران کند .

در حالی که هنوز یک طرح توزیع دقیق توسط توسعه دهندگان و جامعه Rari Capital در حال بحث است ، Bhavnani خاطرنشان کرد که دارندگان توکن tRGT واجد شرایط ادعای سهمی از ذخایر پایدار DAO در تماس تلفنی 10 می هستند.

DAO در حال حاضر 8.7 میلیون نشانه RGT به ارزش 121.8 میلیون دلار دارد که تقریباً 1٪ از منابع RGT است ،

با توجه به Coingecko توکن Rari Governance  در حال حاضر با قیمت 13.36 دلار معامله می شود ؛ کل بودجه اختصاص یافته به بازپرداخت در زمان نوشتن این مقاله تقریباً 26.7 میلیون دلار ارزش دارد.قیمت RGT پس از هک 44٪ کاهش یافت و در کمتر از یک ساعت از 18 دلار به 10 دلار کاهش یافت.

Bhavnani خاطرنشان کرد: این پروتکل به عنوان یک پروژه راه اندازی عادلانه آغاز شده است که به فروش توکن یا جمع آوری پول از سرمایه مخاطره آمیز منجر نمی شود.وی افزود که مفهوم تیم Rari Capital منحل شده است و اکنون فقط مشارکت کنندگان و دارندگان توکن وجود دارند.

استخر Rari Capital Ethereum به عنوان یکی از استراتژی های تولید بازده ، ETH را در رمز Alpha Alpha’s ibETH واریز می کند. هکر قرارداد را دستکاری کرده و وجوه بیشتری از آنچه واریز کرده بودند را برداشت.به منظور سپرده گذاری ETH و برداشت های مکرر ، یک وام سریع از صرافی dYdX گرفته شد و مبادلات جهت تخلیه استخر در حال انجام است.

بهره برداری Rari Capital چندین هک اخیر را در بخش DeFi دنبال می کند ، مانند ForceDAO در اوایل آوریل 367،000 دلار ضرر کرد و EasyFi در 20 آوریل 60 میلیون دلار از دست داد.

رمز ارز Rari Capital تنها پروتكلی نیست كه به دنبال جبران خسارت به كاربران خود است ،با پروتکل DeFi میان زنجیره ای EasyFi اعلام شده است که 25٪ از بودجه از دست رفته بلافاصله به صورت پول های ثابت به کاربران توزیع می شود ، در حالی که 75٪ باقیمانده به عنوان توکن های “IOU” قابل توزیع برای نشانه های EZ v2 توزیع می شود.

 

نوشته های مشابه

0 0 رای
رتبه مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدx