اخبارتجزیه و تحلیل بازارتحلیل تکنیکال هفتگی

تحلیل قیمت 5/14: BTC ، ETH ، BNB ، DOGE ، ADA ، XRP ، DOT ، BCH ، LTC ، UNI

بیت کوین نشانه هایی از سقوط را نشان می دهد اما بسیاری از altcoins همچنان قوی هستند ، سیگنالی که نشان می دهد جدا شدن اتصال بین این دو تا چند روز دیگر ادامه دارد.

تحلیل قیمت 5/14: BTC ، ETH ، BNB ، DOGE ، ADA ، XRP ، DOT ، BCH ، LTC ، UNI

شاخص Crypto Fear and Greed به حدی رسیده است که از آوریل 2020 مشاهده نشده است ، این نشان می دهد که معامله گران نسبت به عقب نشینی تسلا از پذیرش پرداخت های بیت کوین (BTC) ، ضعف فنی چند هفته ای بیت کوین و تحقیقات احتمالی تنظیم کننده ایالات متحده در مورد عملیات تجاری مبادله Binance عصبی هستند. .

نوشته های مشابه

این عصبی بودن همچنین منجر به ورود گسترده 30،000 بیت کوین به مراکز خرید شد که بالاترین رقم از سقوط مارس 2020 است. این نشان می دهد برخی از معامله گران در موقعیت های طولانی خود سود می گیرند. Ki Young Ju ، مدیرعامل CryptoQuant گفت که نهنگ ها بیشتر از حد معمول به ارسال سکه به صرافی ها ادامه می دهند ، این بدان معناست که احتمالاً نزول های کوتاه مدت هنوز تمام نشده است.

تحلیل قیمت

عملکرد روزانه ارزهای رمزنگاری شده. منبع:  Coin360

با این حال ، Willy Woo ، آمارگر مشهور ، معتقد است که پس از شروع Elon Dump بهبودی حاصل می شود و William Clemente تحلیلگر نیز تصویر مثبتی ترسیم کرد همانطور که او گفت : “بیت کوین خیلی خوب نگه داشت” با توجه به “بزرگترین روز ورود ارز از زمان سقوط مارس سال گذشته”.

تصویر کوتاه مدت با در نظر گرفتن تحلیلگران از نظرشان نامشخص است ، اما تصویر طولانی مدت چه پروژه ای را ارائه می دهد؟ بیایید نمودارهای هفتگی 10 ارز رمزپایه برتر را تجزیه و تحلیل کنیم تا بدانیم.

BTC/USDT

روند صعودی بیت کوین در سطح 100٪ فیبوناچی با 60،959،64 دلار مقاومت سختی را تجربه کرده است. اگرچه گاوها قیمت را به بالاتر از این مقاومت رسانده بودند ، اما آنها نتوانستند روند شکست را حفظ کنند ، این نشان دهنده عدم تقاضا در سطوح بالاتر است.

تحلیل قیمت

نمودار هفتگی تحلیل قیمت BTC / USDT. منبع: TradingView

جفت BTC / USDT الگوی سر و شانه ها را تشکیل داده است که با شکست کامل و زیر خط گردن بسته می شود. در صورت وقوع چنین اتفاقی ، جفت ارز می تواند به 28939 دلار کاهش یابد که دقیقاً بالاتر از میانگین متحرک ساده 50 هفته ای (27335 دلار) است.

میانگین متحرک نمایی 20 هفته ای (47444 دلار) در حال تسطیح است و شاخص مقاومت نسبی (RSI) واگرایی منفی ایجاد کرده است ، که نشانه های ضعف حرکت است.

اگر گاوها قیمت را از منطقه مقاومت 60،000 تا 64،849.27 دلار بالاتر ببرند ، این نمای منفی فاقد اعتبار خواهد بود. سپس این جفت ارز می تواند تا سطح 161.8٪ فیبوناچی با 80803.39 دلار افزایش یابد.

ETH/USDT

اتر (ETH) در یک روند صعودی قوی قرار داشته است اما حرکتهای بزرگ طی دو هفته گذشته نشان دهنده خرید دیوانه وار است که معمولاً در یک شکل صعودی خاتمه می یابد. RSI به بالای 88 رسیده است ، که نشان می دهد تجمع در کوتاه مدت بیش از حد تمدید شده است.

تحلیل قیمت

نمودار هفتگی تحلیل قیمت ETH / USDT. منبع: TradingView

گاوها احتمالاً در ناحیه ای بین 161.8٪ سطح افزایش فیبوناچی در 4،052،21 دلار و بالاترین قیمت خود در 4374،467 دلار با مقاومت سختی روبرو خواهند شد.

اگر قیمت از سطح فعلی پایین بیاید ، جفت ارز ETH / USDT احتمالاً در سطح 38.2٪ بهبودی فیبوناچی در 3،195.98 دلار پشتیبانی قوی پیدا خواهد کرد. با توجه به روند صعودی ، گاوها احتمالاً افت قیمت را خریداری کرده و تلاش می کنند حرکت صعودی را از سر بگیرند.

در صورت موفقیت ، این جفت ارز می تواند به سطح روانشناختی 5000 دلار و سپس به سطح افزایشی فیبوناچی 261.8٪ با 5759،94 دلار برسد.

برعکس ، اگر جفت ارز به زیر 3،195.98 دلار برسد ، توقف بعدی می تواند 50٪ اصلاح در سطح 2،831.88 $ و سپس در 61.8٪ سطح اصلاح شده در 2،467.78 $ باشد.

BNB/USDT

روند صعودی Binance Coin (BNB) با برخورداری از دیافراگم در سطح 161.8٪ سطح فیبوناچی با 680.03 دلار برخورد کرده است. با این حال ، گاوها حاضر نیستند مزیت خود را رها کنند زیرا آنها این افت را در سطح بهبود 38.2٪ فیبوناچی با 513.45 دلار خریداری کرده اند. این نشان می دهد که احساسات همچنان صعودی است.

تحلیل قیمت

نمودار هفتگی تحلیل قیمت BNB / USDT. منبع: TradingView

اگر خریداران بتوانند قیمت خود را به بالای 680.03 دلار برسانند و حفظ کنند ، جفت ارز BNB / USDT می تواند روند صعودی خود را به سمت افزایش سطح 200٪ فیبوناچی در 796.64 دلار و سپس به سطح افزایشی 261.8٪ در 985.30 دلار از سر بگیرد.

با این حال ، اگر یک بار دیگر قیمت از مقاومت بالایی کاهش یابد ، جفت ارز می تواند ثبت سود کند که ممکن است قیمت را به سطح اصلاح 50٪ در 458.37 $ و سپس به سطح 61.8٪ اصلاح در $ 403.29 کاهش دهد.

DOGE/USDT

Dogecoin (DOGE) طی چند هفته گذشته روند صعودی قوی داشته است. دامنه های بزرگ هفتگی نشان دهنده افزایش فعالیت معامله گر است زیرا هر دو حرکت صعودی و نزولی اغراق آمیز هستند.

تحلیل قیمت

نمودار هفتگی تحلیل قیمت DOGE / USDT. منبع: TradingView

فتیله بلند شمعدان هفته گذشته ، در سطوح بالاتر ، سودآوری تهاجمی را ثبت کرد. اگرچه گاوها این هفته گاوها را می خرند ، خرس ها نمی توانند از این فرصت استفاده کنند و جفت را پایین نگه دارند ، همانطور که از دم بلند روی شمعدان دیده می شود.

وقتی گاوها افت قیمت را خریداری می کنند و خرس ها با مقاومت می فروشند ، دارایی معمولاً وارد یک محدوده محدوده می شود و نوسانات کاهش می یابد. در این حالت ، جفت DOGE / USDT ممکن است طی چند هفته آینده در محدوده وسیعی بین 0.35 تا 0.73 دلار ادغام شود.

ADA/USDT

کاردانو (ADA) پس از افزایش سریع 0.33 دلار به 1.48 دلار ، برای چندین هفته بین 1 تا 1.48 دلار محدود شده بود. ادغام در نزدیکی اوجها نشانه مثبتی است زیرا نشان می دهد که معامله گران با افت قیمت خرید می کنند و مواضع خود را در مورد اصلاحات تخلیه نمی کنند.

تحلیل قیمت

نمودار هفتگی تحلیل قیمت ADA / USDT. منبع: TradingView

جفت ارز ADA / USDT هفته گذشته از مرحله ادغام خود خارج شد و این نشان می دهد که گاوها بر خرس ها غلبه کرده اند. هم اکنون می تواند به سطح افزایشی 100٪ فیبوناچی با 2.14 دلار برسد. اگر گاوها بتوانند قیمت را بالاتر از این مقاومت بالا ببرند ، هدف بعدی سطح افزایش 138.2٪ در 2.60 دلار است.

هر دو میانگین متحرک شیب دار هستند و RSI در منطقه خرید بیش از حد است ، که نشان می دهد گاوها کنترل دارند. اگر قیمت کاهش یابد و به زیر سطح شکست 1.48 دلار برسد ، این نمای مثبت فاقد اعتبار خواهد بود. اگر این اتفاق بیفتد ، جفت ارز می تواند به میانگین متحرک نمایی 20 هفته ای (1.06 دلار) سقوط کند.

XRP/USDT

XRP زمان قابل توجهی را صرف معاملات بین 0.21 تا 0.78 دلار کرد. به طور کلی ، هرچه زمان صرف شده در یک دامنه بزرگتر باشد ، قدرت نهایی آن از آن قوی تر است. وقتی قیمت بالاتر از 0.78 دلار شکست ، altcoin طی دو هفته به 1.96 دلار رسید.

تحلیل قیمت

نمودار هفتگی XRP / USDT. منبع: TradingView

با این حال ، تجمعات عمودی به ندرت پایدار هستند و این همان اتفاقی است که افتاده است. از زمان رسیدن به بالاترین سطح 1.96 دلار ، جفت XRP / USDT شاهد حرکت های ناپایداری است که منجر به شکل گیری یک مثلث متقارن شده است.

پس از حرکتهای گسترده طی چند هفته گذشته ، نوسانات احتمالاً کاهش می یابد و جفت ارز ممکن است بار دیگر وارد معاملات محدود شود. افزایش میانگین متحرک نمایی 20 هفته ای و RSI در نزدیکی منطقه خرید بیش از حد نشان می دهد که گاوها برتری دارند.

اگر خریداران قیمت خود را به بالای 1.76 دلار برسانند ، جفت ارز ممکن است به 1.96 دلار برسد و روند صعودی را که ممکن است به 2.63 دلار برسد از سر بگیرند. اگر قیمت به زیر 1.20 دلار برسد ، این نمای مثبت فاقد اعتبار خواهد بود. این می تواند قیمت را به 1 دلار کاهش دهد و سپس به سطح شکست 0.78 دلار برساند.

DOT/USDT

Polkadot (DOT) طی هفته های گذشته بین 26.50 تا 44 دلار در حال ادغام بوده است. چندین تلاش گاوها برای از سرگیری روند صعودی نتوانست خریداران را در سطوح بالاتر جذب کند. به همین دلیل ، قیمت دوباره وارد محدوده شد.

تحلیل قیمت

نمودار هفتگی DOT / USDT. منبع: TradingView

با این حال ، علامت مثبت این است که گاوها اجازه نداده اند قیمت به زیر 26.50 دلار کاهش یابد. این نشان می دهد که تجمع در سطوح پایین تر است.

اگر خریداران قیمت را از منطقه مقاومت 44 تا 48.36 دلار بالا ببرند ، جفت DOT / USDT ممکن است روند صعودی خود را از سر گرفته و با هدف 63.68 دلار به سمت هدف مورد نظر حرکت کند. افزایش میانگین متحرک نمایی 20 هفته ای (30 دلار) و RSI در منطقه مثبت نشان می دهد که گاوها فرمانده هستند.

در صورت کاهش قیمت از مقاومت بالایی و سقوط به زیر 26.50 دلار ، این دیدگاه مثبت بی اعتبار خواهد شد. چنین حرکتی می تواند آغاز روند نزولی باشد.

BCH/USDT

از چند ماه گذشته بیت کوین کش (BCH) مرتباً بیشتر و بیشتر می شود ، که نشان دهنده روند صعودی است. همانطور که از فتیله طولانی در هفته گذشته و شمعدان این هفته دیده شد ، altcoin با رزرو سود بیش از 1430 دلار روبرو شده است.

تحلیل قیمت

نمودار هفتگی BCH / USDT. منبع: TradingView

با این حال ، یک مثبت جزئی این است که گاوها این هفته افت را به سطح بهبود 38.2٪ فیبوناچی با 11111.61 دلار خریداری کردند. این نشان می دهد که معامله گران کاهش قیمت ها را به عنوان یک فرصت خرید در نظر می گیرند.

اگر گاوها بتوانند قیمت را به بالای 1430 دلار برسانند ، جفت ارز BCH / USDT می تواند 1638.08 دلار را دوباره آزمایش کند. وقفه ای بالاتر از این مقاومت می تواند مرحله بعدی حرکت صعودی را که ممکن است به 2050.21 دلار برسد آغاز کند.

برعکس ، اگر قیمت از 1،638.08 دلار کاهش یابد ، ممکن است این جفت ارز برای چند هفته محدود بماند. اولین علامت ضعف ، شکست و بسته شدن به سطح 50٪ اصلاح فیبوناچی در 951.60 دلار است.

LTC/USDT

Litecoin (LTC) طی چند ماه گذشته روند صعودی قوی داشته و به طور مداوم بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 هفته ای (219 دلار) باقی مانده است. افزایش میانگین متحرک و RSI در منطقه مثبت نشان می دهد که گاوها برتری دارند.

تحلیل قیمت

نمودار هفتگی تحلیل قیمت LTC / USDT. منبع: TradingView

هفته گذشته ، گاوها قیمت را به بالاترین حد 2017 در 370 دلار رساندند که این یک نشانه مثبت است. گاوها این هفته با بالاترین رقم جدید در تاریخ 412.76 دلار پیگیری کردند اما نتوانستند سطوح بالاتر و رزرو سود تعیین شده را حفظ کنند.

جفت ارز LTC / USDT مجدداً به زیر سطح شکست 370 دلار رسیده است ، که نشان می دهد بازارها شکست موفقیت آمیز را رد کرده اند. اگر قیمت زیر 370 دلار باقی بماند ، جفت ارز می تواند به تدریج به سمت میانگین متحرک نمایی 20 هفته ای اصلاح شود.

بازگشت شدید این حمایت نشان می دهد که گاوها همچنان در کنترل خود ادامه می دهند و جفت ارز ممکن است به تدریج تا 370 دلار حرکت کند. وقفه ای زیر میانگین متحرک نمایی 20 هفته ای نشان دهنده تغییر روند است.

UNI/USDT

Uniswap (UNI) در یک روند صعودی قرار دارد و از چند هفته گذشته در یک کانال صعودی معامله می شود. گرچه قیمت این هفته به خط حمایت کانال کاهش یافته بود ، اما دم بلند روی شمعدان پیشنهاد خرید تهاجمی در سطوح پایین را نشان می دهد.

تحلیل قیمت

نمودار هفتگی تحلیل قیمت UNI / USDT. منبع: TradingView

اگر خریداران قیمت را به بالای 45 دلار برسانند ، جفت UNI / USDT می تواند مرحله بعدی روند صعودی را شروع کند که ممکن است با مقاومت 56.50 دلار به خط مقاومت کانال برسد.

شکسته شدن و بسته شدن در بالای کانال می تواند نشانه افزایش قدرت باشد و هدف بعدی 138.2٪ سطح توسعه فیبوناچی در 68.89 دلار است.

بر خلاف این فرض ، اگر قیمت کاهش یابد و زیر خط حمایت کانال سقوط کند ، جفت ارز می تواند تا 25 دلار و سپس به 16.84 دلار سقوط کند.

نظرات بیان شده در اینجا صرفاً نظرات نویسنده است و لزوماً منعکس کننده نظرات fibodex نیست. هر حرکت سرمایه گذاری و تجاری شامل ریسک است. هنگام تصمیم گیری باید تحقیقات خود را انجام دهید.

 

نوشته های مشابه

0 0 رای
رتبه مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدx