اخباراخبار جهان

توکن های غیر مثلی در بازار نیاز به اصلاحات دارند

جدیدا از سمت لیو تیانجیان(Liu Tianjian)  به عنوان مدیر کپی رایت بلاک چین اداره ملی مطبوعات و انتشارات در جدید ترین خبر ها از عنوان کرد. که توکن های غیر مثلی یا همان NFT ها از دسته دارایی های جدیدی هستند. که به عنوان ارزش های کلکسیونی در بازار مالی دیجیتال خرید و فروش میشوند. این دارایی ها می بایست از نظر تهیه و تولید بررسی شوند و صاحب امتیاز حق کپی رایت شوند.

توکن های غیر مثلی که اکنون به عنوان نوعی دارایی در اختیار کاربران قرار میگیرد. در واقع نوعی ابزار ها برای انجام فعالیت های مجرمانه نیز هستند. که باید به طور دقیق بررسی شوند تا بتوان بنا به قوانین مورد قبول هر کشور از ایجاد بستر های سودجویانه جلوگیری کرد.

لیو در مقاله‌ای که روز پنجشنبه توسط گالری NFT People’s Daily منتشر شد، گفت:

کلکسیون‌های دیجیتال باید با ارزش‌های اصلی کشور همسو باشند. و  با قوانین مدون هر کشور تطابق داشته باشد. تا بتواند مانند دیگر دارایی های دیجیتال در دست کاربران قرار گیرد.

لیو گفت که مجموعه‌های دیجیتالی شامل هنر، موسیقی، انیمیشن، بازی، فیلم، تلویزیون و دیگر آثار خلاقانه اصلی هستند. و از حمایت قانونی برخوردار نیستند. مگر اینکه بررسی و تایید شوند. در آن صورت توکن های غیر مثلی در جای خود قرار میگیرد. و میتوان کارکرد اصلی خود را در خانواده مالی مجازی داشته باشند.

لیو گفت که کلکسیون های دیجیتال چینی در بازارهای ثانویه می توانند در “خط قرمز” مالی شدن قرار گیرند.

در ادامه  People’s Daily به عنوان یکی از نشریه های خبری و محقق دراین بخش اخیراً یک مقاله ای مرتبط در این خصوص منتشر کرد. و نظری را  عنوان کرد که از کارایی NFT ها در بازاریابی دیجیتال، محتوای فرهنگی و صنایع خلاق پشتیبانی می کند.

در نهایت مدیر کپی رایت بلاک چین اداره ملی مطبوعات با تاکیر بر لزوم نظارت بر این گروه از دارایی ها گفت که باید صحت و اصالت این کلکسیون ها مشخص شود. و فعالیت های آنها باید در چارچوب های مشخص قرار گیرد.

منبع:forkast

مطالب بیشتر:


خالق بیت کوین مشخص شد/ هویت ساتوشی ناکاموتو فاش شد
ماموران اداره مالیات هند به صرافی های ارز دیجیتال یورش بردند
NFT چیست؟ بررسی مفهوم توکن غیر مثلی در ارزهای دیجیتال
توکن نیمه مثلی SFT چیست؟/بررسی ویژگی و کاربرد در ارز های دیجیتال

نوشته های مشابه

0 0 رای
رتبه مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدx