اخباراخبار جهان

خزانه دار سابق آمریکا به هیئت مدیره Ripple پیوست.

عضو جدید هیئت مدیره گفت: "بلاکچین و رمزنگاری سیستم های مالی جهانی آینده ما را پشتیبانی می کنند."

خزانه دار سابق آمریکا به هیئت مدیره Ripple پیوست.

Rosa Gumataotao Rios ، چهل و سومین خزانه دار ایالات متحده ، به هیئت مدیره Ripple پیوست.

امروز در اطلاعیه ای از Ripple ، این شرکت گفت که Rios ، که از سال 2009 تا 2016 تحت ریاست جمهوری باراک اوباما به عنوان خزانه دار ایالات متحده خدمت می کرد ، جدیدترین عضو تیم رهبری شرکت خواهد بود. مدیر عامل شرکت Ripple ، برد گارلینگهاوس ، تجربه Rios در بخشهای دولتی و خصوصی و همچنین موفقیت وی در “شتاب سریع کسب و کارها” را در تصمیم شرکت برای به خدمت گرفتن او ذکر کرد.

ریوس گفت: “Ripple یکی از بهترین مثالها در مورد نحوه استفاده از ارز رمزنگاری شده در نقشی اساسی و قانونی برای تسهیل پرداخت ها در سطح جهانی است.” “بلاکچین و رمزنگاری زیربنای سیستم های مالی جهانی آینده ما خواهد بود.”

به نظر می رسد نامبلاکچین و رمزنگاری ریوس بیشتر از رمزنگاری با فیات مرتبط است – تمام اسکناس های ایالات متحده که در زمان خزانه داری وی چاپ شده امضای او را دارند. انتصاب وی پس از یوشیتاکا کیتائو ، مدیرعامل غول مالی ژاپن SBI Group ، پس از دو سال هیئت مدیره را ترک کرد و آدام تریدمن ، مدیر عامل SBI Ripple Asia جایگزین شد.

ریپل همچنین اعلام كرد كه كریستینا كمبل ، كه قبلاً دارای پلت فرم پرداخت PayNearMe در شركت fintech GreenDot بود ، به عنوان مدیر ارشد مالی به شركت می پیوندد تا “رشد را تسریع كرده و به سهامداران برساند.” کمپبل گفت که هدف او استفاده از رمزنگاری و فناوری بلاکچین برای “در دسترس قرار دادن سیستم مالی جهانی برای همه” است.

رهبری جدید پس از آنکه ارز رمزنگاری XRP برای اولین بار موقعیت خود را به عنوان چهارمین ارز رمزنگاری شده از طریق سرمایه بازار به Dogecoin (DOGE) از دست داد ، از دست داد. XRP فقط در ماه آوریل پس از تجمع Polkadot’s DOT و Binance Coin (BNB) و همچنین نوسانات قیمت رمزگذاری ، جایگاه شماره چهار را بدست آورد.

نوسانات XRP به اتهامات کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده علیه ریپل ، کریس لارسن ، بنیانگذار شرکت و گارلینگهاوس در دسامبر 2020 نسبت داده شده است. SEC ریپل را به انجام “پیشنهاد اوراق بهادار دارایی دیجیتال ثبت نشده و در حال انجام” متهم می کند فروش XRP. اگرچه این ادعاها در ابتدا باعث شد بسیاری از مبادلات رمزنگاری از لیست XRP حذف شوند یا معامله را به حالت تعلیق درآورند ، از آن زمان برخی از آنها به دنبال یک کارزار حامیان آن ، توکن را دوباره استفاده کردند.

نوشته های مشابه

0 0 رای
رتبه مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدx