اخباراخبار جهان

لایحه ای در خصوص بیت کوین و ارز قانونی آریزونا

لایحه ای در آریزونا مطرح شد. که در آن موضوع تایید یا عدم تایید دارایی های دیجیتال به ویژه بیت کوین به عنوان ارز تراز اول دارایی های کریپتوکارنسی تایین کننده ادامه روند و قوانین خواهد بود. با این که بعید به نظر میرسد که آریزونا این دارایی را به عنوان ارز رسمی کشور معرفی کند. اما فعالا رویکرد های گوناگون در این خصوص عنوان شد.

این لایحه با نام SB 1341 توسط سناتور ایالتی وندی راجرز که یکی از سیاست مدار های جمهوری خواه است. آن را ارائه داد. در این لایحه دارایی های دیجیتال نظیر بیت کوین ارز های ایده ال با کارکردی مناسب به جهت پرداخت بدهی ها و هزینه های عمومی کشور و در ادامه هزینه هایی نظیر مالیات و عوارض های گوناگون مناسب عنوان شد.

از آن جایی که بر اساس متن قانون اساسی ایالت متحده آمریکا آریزونا به عنوان یک مجموعه ثانی اجازه تفکیک ارز و ایجاد یک دارایی رسمی مجزا را ندارد. بیت کوین میتواند گزینه ای مناسب برای آریزونا به عنوان شانزدهمین ایالت پرجمعیت آمریکا باشد.

هم اکنون این لایحه برای اجرا میبایست در مجلس سنا و مجلس ایالت آریزونا توسط کارپردازان تصویب شود. تا در ادامه روند قانونی بتواند به قانون مبدل گردد.

رویکرد سیاست مداران:


دان هافینز(Don Huffines)، به عنوان یک توسعه دهنده املاک و مستغلات و از جمهوری خواهان که هم اکنون نام او به عنوان یکی از نامزد های دریافت سمت فرمانداری این ایالت دیده میشود.

در گفت و گوی تازه خود این چنین عنوان کرد که اگر او د سمت فوث پذیرفته شود. تلاش های فراوانی را به سبب انتخاب بیت کوین به عنوان ارز قانونی کشور خواهد کرد.

به گفته او این کار خلاف باور و تصورات نیست. همان طور که السالوادور توانست از این دارایی به عنوان ارز رسمی خود استفاده کند. با این رویکرد و توجه به مشکلاتی که از کشور با رسمیت شناختن بیت کوین حل میشود. این طرح را لازم الاجرا خواهد کرد.

منبع:coindesk

مطالب بیشتر:


گری اسکیل توکن های متاورسی و دیفای را به ارز های خود اضافه میکند.
اولین جشن عروسی در متاورس/پدر مرحوم عروس در این مراسم شرکت میکند
بیت کوین به عنوان ارز ملی السالوادور باید متوقف شود/
یوتیوب در جست و جوی NFT ها
کمپانی جواهرات در نیویورک سیتی از طریق BitPay شیبا اینو را میپذیرد

نوشته های مشابه

0 0 رای
رتبه مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدx