اخباراخبار آلت کوین هااخبار بیت کوین

تسلط بر بازار بیت کوین به پایین ترین سطح سه ساله 40٪ سقوط می کند.

Altcoins پس از برچسب گذاری در یک رکورد سرمایه ترکیبی در حدود 1.5 تریلیون دلار در هفته گذشته ، به بالاترین سطح تسلط سه ساله رسیده است.

تسلط بر بازار بیت کوین به پایین ترین سطح سه ساله 40٪ سقوط می کند.

در حالی که بیت کوین در پاسخ به حساب توییتر Elon Musk بار دیگر سقوط می کند ، سلطه altcoin به بالاترین سطح در حدود سه سال گذشته رسیده است.

نوشته های مشابه

از زمان نگارش این مقاله ، بیت کوین 40.3 درصد از سرمایه دارایی رمزنگاری شده را نشان می دهد – طبق CoinMarketCap ، کمترین میزان آن از ژوئن 2018 بوده است.

بیت کوین در ژانویه 2018 در حالی که از اوج قبلی خود سقوط می کرد در حالی که آلت کوین ها به قیمت خود رسیده بودند ، از 33 درصد تسلط در بازار برخوردار بود.در حال حاضر از دومین پایین ترین سطح 36 درصدی خود دور نیست ، سه سال پیش در ماه مه 2018.

تسلط بر بازار

تسلط بر بیت کوین: CoinMarketCap

سرمایه ترکیبی altcoins در حال حاضر در حدود 1.25 تریلیون دلار است که پس از ایجاد بالاترین رقم های تقریباً 1.5 تریلیون دلاری در هفته گذشته.

Ethereum اخیراً شاهد افزایش تسلط خود بوده است ، با افزایش ارزش Ether تا حدود نیمی از بیت کوین برای نشان دادن تسلط بر بازار رمزنگاری بیش از 19٪. اتر همچنین 32٪ از کل سقف بازار altcoin را نشان می دهد.

Binance Coin در رده سوم قرار دارد ، که 4٪ از کل ارزش رمزگذاری را نشان می دهد ، پس از آن Cardano با 3.3٪ ، و Dogecoin با 3٪ قرار دارد. در مقابل ، Binance Coin 6.7٪ بر بازارهای altcoins تسلط دارد ، با تسلط Cardano در 5.5٪ و Dogecoin نمایندگی 5٪.

ایلون ماسک ممکن است با اشاره به تسلا که می خواهد منابع BTC خود را در یک توییت 17 مه بارگیری کند ، باعث از بین رفتن تسلط بیت کوین شود ، و باعث سقوط 15 درصدی در طول 18 ساعت شود.

در حالی که بیت کوین اکنون 35٪ از بالاترین سطح خود در 14 آوریل گذشته است ، چندین altcoin با ضعف های ضعیف تری روبرو شده اند ، در حالی که Ethereum در حال حاضر 24٪ نسبت به اوج 12 مه خود یعنی 4350 دلار در 12 مه کاهش دارد.

برخی از بازارها علی رغم روند نزولی در حال تجمع هستند ، با افزایش کاردانو در 16 مه ، بالاترین قیمت 2.45 دلار را ثبت می کند.

نوشته های مشابه

0 0 رای
رتبه مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدx