اخبار

ویتالیک 6.7 میلیارد دلار Shiba را برای پاداش دادن به سخاوتمندان سوزاند .

ویتالیک بوترین در پاسخ به "سخاوت" "توکن های با نشان سگ" تقریباً نیمی از منابع Shiba را سوزانده است.

ویتالیک بوترین ، بنیانگذار Ethereum ، تقریباً نیمی از کلون محبوب Dogecoin ، Shiba Inu (SHIB) را سوزانده است.

در بیانیه ای که در 16 ماه مه در معامله گنجانده شد ، ویتالیک بوترین توضیح داد که چرا با تأکید بر “سخاوت” “توکن های با نشان سگ” تصمیم به سوزاندن 6.7 میلیارد دلار از نشانه های SHIB گرفت.

نوشته های مشابه
“من واقعاً تحت تأثیر رفتار توکن های با نشان سگ با کمک های مالی اخیر قرار گرفته ام! بسیاری از افراد جوامع dog سخاوت و تمایل خود را نشان داده اند که نه تنها بر سود خود تمرکز می کنند بلکه به پیشرفت بهتر جهان نیز علاقه مند هستند. من از همه کسانی که با جدیت این کار را انجام می دهند حمایت می کنم. “

مسابقه اخیر گاو نر با مضمون سگ در 12 ماه مه به طور ناگهانی پایان یافت ، زیرا بوترین تریلیون نشانه ای را که سازندگان Shiba به او هدیه داده بود ، از بین برد و درآمد آن را به خیریه اهدا کرد.

بنیانگذار Ethereum گفت که او تصمیم گرفت 90٪ باقیمانده نشانه های Shiba را در کیف پول خود بسوزاند و 10٪ باقیمانده را به اهداف خیرخواهانه اختصاص دهد. وی افزود که موسسات خیریه با ارزش های مشابه CryptoRelief – یک سازمان هندی متمرکز بر حمایت از کمک Covid از طریق کمک های مالی دارایی – به عنوان دریافت کنندگان بالقوه در نظر گرفته می شوند.

ویتالیک خاطرنشان كرد كه به سادگی نگه داشتن سكه های سپرده شده به وی به دلایل امنیتی گزینه ای نبوده و افزود كه او می خواهد از گمانه زنی های عصبانی كه می تواند ناشی از معاملات وی با استفاده از نشانه های سگ در آینده باشد جلوگیری كند.

وی همچنین از مردم خواست که دیگر هیچ نشانه ای به او اهدا نکنند زیرا او نمی خواهد “منبع قدرت از آن نوع” باشد.

قیمت توکن های Shiba Inu وقتی در هفته گذشته در میان Binance در میان محبوبیت Dogecoin و ارزهای دیگر قرار گرفت ، در رده بسیار بالایی قرار گرفت. افزایش معاملات توکن با مضمون سگ را افزایش ناگهانی هزینه های شبکه Ethereum می دانند – که در 12 مه به بالاترین میانگین 70 دلار رسید.

در زمان نوشتن مقاله ، SHIB در آخرین سقوط رمزنگاری ناشی از احساسات ضد بیت کوین بیان شده توسط حساب توییتر الون ماسک ، 7 درصد در 24 ساعت عقب نشینی کرده است.

بیت کوین طی 24 ساعت گذشته 7 درصد عقب نشینی کرده و به 44،600 دلار رسیده است.

نوشته های مشابه

0 0 رای
رتبه مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدx