اخبار

شرکت Stablecoin مبلغ سرمایه گذاری در سطح رکورد را برای یک ساز و برگ رمزنگاری بدست می آورد

Circle اکنون رکورد دریافت بزرگترین دور سرمایه گذاری را که توسط یک نهاد رمزپایه انجام شده است ، در اختیار دارد.

شرکت Stablecoin مبلغ سرمایه گذاری در سطح رکورد را برای یک ساز و برگ رمزنگاری بدست می آورد.

شرکتهای رمزنگاری همزمان با رشد صنعت در سالهای اخیر در حال افزایش بوده اند.گزارشی از فوربس اخیراً جزئیات بسیاری از سرمایه گذاری های کلان به بلاکچین و دارایی های دارایی دیجیتال را شرح داده است ، با یک بازی 440 میلیون دلاری که در خط مقدم قرار دارد.

فوربس روز جمعه نوشت: “Circle ، خالق دومین پایدارترین Bitcoincoin ، USDC ، به تازگی 440 میلیون دلار سرمایه گذاری خصوصی از طریق سهام خصوصی ، سرمایه گذاران نهادی و استراتژیک جمع کرده است.” Circle روز جمعه معامله را انجام داد و سرمایه گذاری شرکت مدیریت و تحقیقات Fidelity ، FTX و دیگران را به دست آورد.

این مقاله جزئیات پیرامون 12 بزرگترین کمک مالی پولی را که تجهیزات رمزنگاری در طول سال ها دریافت کرده اند ، به ترتیب اندازه ، با حضور Circle در لیست قرار داده است.

با توجه به Forbes ، رتبه دوم – ارائه دهنده راه حل استخراج رمزنگاری Bitmain ، با تبلیغ 422 میلیون دلار در سال 2018 را ارائه می دهد. Bitmain در واقع دو مکان از این لیست را به خود اختصاص داده است ، زیرا سرمایه گذاری دیگری در سال 2018 دریافت کرده است و مبلغ 292.7 میلیون دلار است.

BlockFi با یک دور VC 350 میلیون دلاری از سال 2021 مقام سوم را دارد و Dapper Labs و Blockchain.com با دریافت 305 میلیون و 300 میلیون دلار در جایگاه چهارم و پنجم قرار دارند.

امسال سال خوبی برای شرکت های رمزنگاری raisi بودجه بوده است. فوربس با جزئیات توضیح داد: “از 12 سرمایه بزرگ رمزنگاری در تاریخ ، 5 سرمایه در سال 2021 بوده است.

فضای رمزنگاری کلی در سال 2021 با افزایش قیمت بیت کوین و همچنین عملکرد برجسته سایر دارایی های دیجیتال ، به بالاترین رکورد رسیده است.

Coinbase isalso در لیست فوربس ایستاده است ، که 300 میلیون دلار سرمایه در مارک آن در سال 2018 سرمایه گذاری کرده است. این بودجه شامل مشارکت Andreessen Horowitz و Polychain Capital ، و دیگران بود. Coinbase در آوریل 2021 از طریق لیست مستقیم به Nasdaq رفت.

نوشته های مشابه

0 0 رای
رتبه مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدx