اخباراخبار آلت کوین ها

سولانا با ارتقاء به به نسخه 1.8.14 عملکرد ضعیف خود را جبران میکند

بلاک چین سولانا به روز رسانی میشود. نسخه ۱.۸.۱۴ با حل مشکلات سابق کاربران سولانا را خوشحال خواهد کرد. چند روزی است که بلاک چین سولانا با بروز خطا و باگ های سیستم کاربران این پلتفرم را شاکی کرد. توسعه دهندگان این شبکه اکنون با در اختیار قرار دادن نسخه جدید سعی کردند تا مشکلات این شبکه را حل کنند. و نظرات کاربران را به طور مجدد جلب کند.

نخستین گزارش ها از این پلتفرم مربوط به تراکنش ها و سیستم پردازش آنها است. این گزارش ها در اوایل سال میلادی در حالی که شبکه سولانا هیچ چالشی مانند شلوغی شبکه و… را نداشت کاربران را با عملکرد ضعیف خود غافل گیر کرد.

توسعه دهندگان با سرعت مشغول عیب یابی شبکه شدند تا بالاخره توانستند ارتقا جدید برای بهبود بلاک چین این دارایی ارائه دهند. هم اکنون توسعه دهندگان اتظار دارند در مدت زمان 8 تا 12 ماه آینده با ارائه به روز رسانی های گوناگون کارایی بهتری از بلاک چین سولانا به نمایش بگذارند. یکی از این خدمات سرویس شخص ثالث مانند پل کراس‌چینی Wormhole است که به کاربران اطلاعیه های احتمالی به سبب انجام تراکنش ها را میدهد.

منتقدان و تحلیل ها:


قبل از این که بلاک چین سولانا اشکالاتی از خود را نمایان کند شخصی به نام ایوان ون نس (Evan Van Ness) که بنیان گذار WeekInEthNew است و در حوزه مالی دارایی های دیجیتال به عنوان یکی از منتقدان دارایی سولانا بلاک چین این ارز را زیر سوال برد. او تلاش کرد با پر رنگ کردن مشکلات پلتفرم  کاربران را از کارکد این دارایی مطلع سازد. این تحلیل گر سعی کرد  نظرات گوناگونی را در مورد تشکیل یک وب سایت وضعیت جداگانه برای پلتفرم سولانا عنوان کند.

کاربران

کاربرانی که بر روی دارایی سولانا سرمایه گذاری کردند با نظرات خود مشکلات را عنوان و بسیاری نظرات هم را تایید کردند. بخش عمده ای از نظرات بر مشکلات ناشی از تایید تراکنش های پلتفرم اشاره داشت. و توسعه دهندگان را به سبب شعاری که من قبل از این در خصوص سولانا اعلام کردند را به چالش کشید.

چرا که توسعه دهندگان در این خصوص عنوان کرده بودن که سولانا توانایی پردازش تراکنش های زیادی را حتی در زمان شلوغی شبکه را دارا خواهد بود. اما اکنون در حالی که شبکه شلوغ نیست بلاک چین در تایید تراکنش ها دارای اشکال شد.

منبع: u.today 

مطالب بیشتر:


ارز دیجیتال ملی ایران با نام «رمزریال» به‌صورت آزمایشی عرضه میشود
گزارش هایی از کاربران صرافی SundaeSwap به منظور تراکنش های ناموفق
گروه توسعه اتریوم بار دیگر اتر های خود را نقد کردند./بنیاد اتریوم و مواضع مالی آنها
کاخ سفید تصمیمات جدیدی را برای دارایی های دیجیتال اتخاذ میکند
خرید 410 بیت کوین دیگر توسط رئیس جمهور السالوادور در ادامه ضرر میلیاردی اش

0 0 رای
رتبه مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدx