اخباراخبار بیت کوین

خیریه مددکاری بیت کوین در کمتر از 3 هفته 1.3 میلیارد دلار BTC کمک دریافت کرد.

سه هفته پیش فقط Bitcoin Water Trust ، بیش از 1.3 میلیون دلار کمک مالی BTC دریافت کرده است.

خیریه مددکاری بیت کوین در کمتر از 3 هفته 1.3 میلیارد دلار BTC کمک دریافت کرد.

موسسه خیریه غیرانتفاعی نیویورک : Water ، بیش از 1 میلیون دلار کمک مالی BTC به Bitcoin Water Trust خود طی سه هفته پس از راه اندازی اعتماد دریافت کرده است.

Bitcoin Water Trust در جریان کنفرانس 2021 بیت کوین در میامی اعلام شد.این ابتکار با توجه به استراتژی مدیریت خزانه داری “HODL MODL” با کمک های غیر انتفاعی پذیرش در بیت کوین که تا سال 2025 به آن دست نخواهد زد ، توجهات را به خود جلب کرد.

طبق وب سایت خیریه ، در حال حاضر 32.5949 BTC اهدا شده است که معادل بیش از 1.3 میلیون دلار با قیمت های فعلی است.

این موسسه خیریه امیدوار است بتواند از سودهای فرضی بیت کوین در سالهای آینده استفاده کند. یک پست وبلاگ 14 ژوئن از مبادله رمزنگاری Gemini مستقر در ایالات متحده – که خدمات اعتماد به رمزنگاری را برای اعتماد فراهم می کند – ادعا می کند که کمک های دریافتی توسط خیریه امروز می تواند تأثیر بسیار بیشتری داشته باشد:

“این مدل خیریه جدید – HODL MODL – الگوی جدیدی را برای خیرخواهی ایجاد می کند. این اخلاق HODL مربوط به بیت کوین را به یک بخش خیرخواهانه می رساند ، و به این معنی است که اهدای بیت کوین امروز می تواند تأثیرات بیشتری را در فردا بگذارد. ”

بنیانگذاران جوزا ، تایلر و کامرون وینکلوس نیز توافق کرده اند که اولین 50 بیت کوین اهدا شده به Bitcoin Water Trust را مطابقت دهند.

پست اضافه شده است: “ما برای کمک به یک سازمان مأموریت محور مانند خیریه هیجان زده هستیم: آب بیت کوین را قبول می کند و تلاش های بشردوستانه خود را به حداکثر می رساند”

موسسه خیریه: آب در سال 2006 تأسیس شد ، سازمان غیرانتفاعی برای راه اندازی پروژه های آبی متعلق به جامعه که آب تمیز و بهداشتی را برای کشورهای در حال توسعه فراهم می کند ، تأسیس شد. این سازمان برای اولین بار پذیرش کمک های بیت کوین را در سال 2014 آغاز کرد.

مرتبط: ظهور موسسات خیریه رمزنگاری: Elongate و Munch میلیون ها نفر را به دلایل مختلف جمع می کند.

خیریه در چند ماه اخیر پس از اهدای میلیاردها تومانی SHIB که بنیانگذاران آن را به کیف پول خود خلق کرده اند ، به یک موضوع محبوب در صنعت رمزنگاری تبدیل شده است.

Buterin پس از سوزاندن 90٪ باقیمانده ، یک دهم دارایی SHIB خود را به امور خیریه اهدا کرد تا سایر توسعه دهندگان altcoin از بازپرداخت مقادیر زیادی از توکن خود به کیف پول های خود برای تبلیغ جلوگیری کند. صندوق امداد کوید هند ، با دریافت بیش از یک میلیارد دلار SHIB ، در زمره دریافت کنندگان مهمترین ذخیره انبوه سگ های بوترین بود.

در تاریخ 31 مه ، بنیاد حقوق بشر (HRF) – سازمانی که از فعالیت های حقوق بشر در سطح جهانی حمایت می کند – چندین بخش مالی مبتنی بر بیت کوین را به عنوان بخشی از صندوق توسعه بیت کوین 210،000 دلاری خود راه اندازی کرد.

نوشته های مشابه

0 0 رای
رتبه مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدx