اخباراخبار استخراج

ماینرهای رمزنگاری با ترس از تاثیرات شبکه چشم به برق ارزان تگزاس دوخته اند.

ماینرهاییکه در اثر سرکوب چین جابجا شده اند ، برای برق ارزان به دنبال تگزاس هستند ، اما شبکه ایالتی در تابستان پرتحرک در آستانه فاجعه است.

ماینرهای رمزنگاری چشم به برق ارزان در تگزاس دارند ، اما ترس از تأثیر بر روی شبکه وجود دارد.

سرکوب اخیر استخراج رمزنگاری در چین ابراز نگرانی در مورد تأثیر احتمالی مهاجرت هش ریت در بازار غیرقابل اعتماد برق تگزاس کرده است ، زیرا تعداد فزاینده ای از ماینرها جابجا شده به ایالت Lone Star State نگاه می کنند.

نوشته های مشابه

منابع فراوان انرژی تجدیدپذیر تگزاس و شبکه برق بسیار منظم با تولید 20٪ برق تکسان توسط باد از سال 2019 این ایالت را به گزینه ای واضح برای مهاجران ماینر از چین و جاهای دیگر تبدیل کرده است .

در صحبت با CNBC ، براندون آرواناگی ، مهندس سابق امنیت در مبادله رمزنگاری Gemini ، پیش بینی کرد تگزاس “در چند ماه آینده” یک تغییر چشمگیر را ببیند “زیرا ماینرها به دنبال راه اندازی فروشگاه خود هستند.

وی گفت: “ما فرماندارانی مانند Greg Abbott در تگزاس داریم كه استخراج ماینرها را گسترش می دهند. این صنعت در ایالات متحده به یک صنعت واقعی تبدیل خواهد شد که بسیار باورنکردنی خواهد بود. ”

“تگزاس نه تنها ارزانترین برق را در ایالات متحده دارد بلکه ارزانترین برق را در سطح جهان دارد.”

نیک کارتر ، شریک موسس Castle Island Ventures ، به CNBC گفت : که نیمی از قدرت هشدار جهان در نهایت می تواند از مرزهای چین خارج شود و به خانه های جدید نیاز دارد ،با بیان:

“هر میزبان ماینر غربی که من می شناسم تلفن هایشان از قلاب زنگ خورده است. ماینرهای چینی یا ماینرهایی که در چین اقامت داشتند ، به دنبال آسیای میانه ، اروپای شرقی ، ایالات متحده و شمال اروپا هستند. “

به دنبال گزارش هایی مبنی بر اینکه صنعت معدن چین تحت نظارت دقیق تری قرار دارد ، از اوایل ماه مه میزان هش جهانی یک سوم کاهش یافته است.

اما آیا شبکه برق تگزاس در چالش تأمین نیرو برای هجوم تعداد بیشتری از استخراج کنندگان رمزنگاری است؟شورای قابلیت اطمینان الکتریکی تگزاس (ERCOT) به تازگی تقاضا کرده است که تگزاسی ها در میان موج گرمای اخیر که باعث شد بسیاری از ساکنان در اوایل هفته تهویه هوا خود را روشن کنند ، مصرف برق خود را کاهش دهند.

تقریباً 12000 مگاوات ظرفیت تولید از روز دوشنبه به اندازه کافی آفلاین بود تا 2.5 میلیون خانه تأمین شود.ERCOT میزان قطعی های اجباری را “بسیار نگران کننده” توصیف کرد.

سازمان تنظیم مقررات هشدار داد که عدم رسیدگی به این درخواست می تواند منجر به تکرار قطع برق گسترده در زمستان شود که 69٪ از تگزاسی ها را بدون برق و تقریباً نیمی از آنها را در ماه فوریه بدون آب ترک کرد. طبق گفته های Buzzfeed ، خاموشی های ماه فوریه می توانست منجر به مرگ 700 نفر در این ایالت شود.

آنجلا والچ ، همکار تحقیقاتی تگزاس در مرکز فناوری های Blockchain دانشگاه کالج لندن ، در توییتر نگرانی های خود راجع به سهم برق تگزاس به استخراج بیت کوین تأکید کرد و گفت که از خانواده او “خواسته شده است استفاده از تهویه هوا ؛ شستشو ماشین آلات و خشک کن ها و غیره را کاهش دهند ”

بدیهی است که بیت کوین تنها عامل ایجاد این خوشه نیست * ^٪ که رهبری سیاسی ضعیف ما در تگزاس باعث آن شده است.

اما کنجکاوم  بدانم از بخشی از شبکه چه کسی استفاده می کند؟ شاید ماینرهای بیت کوین اولین کسانی هستند که در زمان فشار شبکه خاموش می شوند.

— Angela Walch (@angela_walch) June 15, 2021

با این حال مدیر عامل شرکت Tierion وین واگن در پاسخ گفت كه بسیاری از برق مورد استفاده برای تأمین انرژی استخراج Texan شامل منابع رشته ای است كه “هرگز نمی توانند برای تأمین برق لوازم خانگی خود به خانه شما برسند.”

برخی دیگر استدلال کردند که عمده فروشی ماینر بیت کوین می تواند در واقع مشکلات برق تگزاس را کاهش دهد ، با افزایش فصلی تقاضای برق تگزاس در ایجاد انگیزه برای ماینرها برای فروش مجدد برق به شبکه ایالت که در غیر اینصورت تصرف نمی شود.

در سپتامبر سال 2020 ، ماینر رمزنگاری شده توسط پیتر تیل ، لایه 1 در غرب تگزاس ، گزارش داد که با فروش برق تجدید پذیر به شبکه در میان تقاضای تابستان ، بیش از 700 درصد سود کسب کرده است.

در حالی که داده های به روز برای توزیع هش ریت جهانی در دسترس نیست ، شاخص مصرف برق بیت کوین دانشگاه کمبریج (BECI) تخمین می زند که چین از آوریل 2020 ، 65٪ از قدرت هشدار جهان را نشان می دهد.

در اوایل این ماه ، ناظران منطقه در سین کیانگ غربی و یوننان اطلاعیه هایی را صادر کردند که شرکت های استخراج ارز مجازی را موظف به تعلیق کرد. BECI تخمین می زند که این دو منطقه 40٪ از نرخ هش کشور را تشکیل دهند.

 

نوشته های مشابه

0 0 رای
رتبه مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدx