منتخب سردبیر

شاخص Altseason حتی با افزایش موج Rally و Polygon به بیت کوین تبدیل می شود

NewsQuakes به موقع رویدادهای متحرک بازار را مستقیماً به مشترکان Markets Pro تحویل می دهد ، در حالی که رکوردشکنی در امتیاز VORTECS همزمان با اقدام قابل توجه قیمت Polygon است.

طبق گزارش VORTECS شاخص Altseason حتی با افزایش موج Rally و Polygon به بیت کوین تبدیل می شود.

سرمایه گذاران رمزنگاری این هفته سر خود را خراشیده اند ، زیرا یک شاخص اصلی نشان می دهد که بیت کوین یک بار دیگر در مرحله مرکزی قرار دارد حتی از آنجا که مشترکین Cointelegraph Markets Pro این فرصت را داشتند که سودهای بالایی را در altcoins مانند Rally (RLY) ، Polygon (MATIC) و Ampleforth (AMPL) کسب کنند.

نوشته های مشابه

از زمان راه اندازی Markets Pro در ژانویه ، شاخص Altseason Analysis به شدت به سمت altcoins متمایل شده است و در واقع ،از زمانی که Markets Pro از 3 ژانویه شروع به ردیابی این معیارها کرد ، عملکرد یک سبد هم وزن از 100 آلت کوین برتر به مراتب بهتر از داشتن بیت کوین عمل کرده است.

نگه داشتن بیت کوین: بازده 74٪
نگه داشتن 100 آلت کوین برتر: 432٪ بازده دارد
بهترین عملکرد مبتنی بر زمان استراتژی VORTECS ™: بازده 1،843٪
بهترین عملکرد مبتنی بر امتیاز استراتژی VORTECS: بازده 1،367٪

تجزیه و تحلیل Altseason که توسط شرکت تجزیه و تحلیل داده های TIE برای Markets Pro ساخته شده است ، مشابه امتیاز VORTECS works کار می کند ، اما دو متغیر اضافی از جمله داده های انتشار مطبوعات از نشانه ها و تبادل داده های لیست را اضافه می کند.

این شرایط فعلی بازار را با شرایط گذشته مقایسه می کند تا ارزیابی کند که آیا بازار در حال حاضر برای altcoins یا بیت کوین در 14 روز آینده سرسام آور است یا خیر.

یونیورس

امتیاز VORTECS ™ شامل تجزیه و تحلیل احساسات ، صدای جیر جیر و حجم معاملات و عملکرد قیمت به عنوان اجزا الگوریتم است که براساس فرمول اختصاصی بر اساس شباهت آنها به شرایط تاریخی وزن می شود.اگر در این عوامل شباهتی وجود داشته باشد ، هنگامی که سابقه تاریخی به طور مداوم منجر به افزایش قیمت ها شده باشد ، امتیاز بالاتر خواهد بود.

اگرچه شاخص Altseason  از آن زمان به بعد به سمت altcoins حرکت کرده و تسلط بر بازار بیت کوین به زیر 50٪ رسیده است ، اما بازار ممکن است در حال آماده شدن برای افزایش در بزرگترین ارز رمزنگاری شده باشد زیرا سرمایه گذاران از آلت های کلان خارج شده و به BTC بازمی گردند.

با این حال ، مطمئناً چرخش به سمت بیت کوین سرمایه گذاران رمزنگاری را از جستجوی altcoins برای سود سریع منصرف نکرده است.

تجزیه و تحلیل Polygon (MATIC)

همانطور که در نمودار زیر دیده می شود ، در تاریخ 22 آوریل ، قیمت Polygon همچنان در حال جستجو برای کف بین 0.30 تا 0.40 دلار بود هنگامی که الگوریتم VORTECS به طور خلاصه الگوی تاریخی مطلوبی را شناسایی کرد و امتیاز V 81 را به دارایی (اولین دایره قرمز) اختصاص داد.

به دلیل خنثی نگه داشتن شرایط کلی بازار ، برای سه روز بعدی هیچ اتفاقی نمی افتد.سرانجام ، در اوایل 26 آوریل ، وضعیت فردی مطلوب MATIC با تغییر قیمت بازار گسترده تر شد و از 0.35 دلار به 0.83 دلار (جعبه قرمز و دوم) تولید کرد.

با شروع تجمع ، الگوریتم VORTECS انبوهی از امتیازات بسیار بالا (تا 97) را ثبت کرد ، که نشان می دهد ، با توجه به سابقه تاریخی ، این حرکت به زودی منقضی نمی شود.

آنالیز پلیگان

تجزیه و تحلیل Ampleforth (AMPL)

NewsQuake top برتر این هفته یک مورد غیر معمول است: اعلام لیست یک توکن باعث افزایش 33+ درصدی در ارزیابی یک توکن دیگر شد.

اطلاعیه مورد بحث اخبار مربوط به لیست FORTH Binance بود ؛ رمز حکمرانی اکوسیستم Ampleforth که هنوز در Markets Pro ردیابی نشده است دارایی اصلی این دو سیستم رمزگذاری ، AMPL ، ردیابی می شود.این همان موردی است که در پی اخبار شاهد یک سوم افزایش قیمت آن بوده است.

همانطور که در نمودار زیر مشاهده می شود ، مشترکان Markets Pro درست قبل از صعود شدید قیمت ، اخبار لیست FORTH را از طریق یک کانال Discord اختصاصی و اعلان های درون مرورگر دریافت می کنند.

آمپلفورث

NewsQuakes from از یک موتور تجمع در زمان واقعی تهیه می شود ، هر دقیقه از بیش از هزار منبع اصلی جمع آوری می شود و توسط یک الگوریتم AI تجزیه و تحلیل می شود تا اهمیت تاریخی اخبار را تعیین کند.NewsQuakes on در مورد اعلامیه ها ، لیست های مبادله و مشارکت های کلیدی آموزش دیده اند و از آنجا که بدون دخالت انسان تحویل داده می شوند ، اغلب می توانند سریعترین راه برای شرکت کنندگان در بازار برای یادگیری رویدادهای مهم در فضای ارزهای رمزپایه باشند.

تجزیه و تحلیل Rally (RLY)

نمونه بارز دیگری از زمان بندی مناسب NewsQuake™ اقدام قیمت Rally (RLY) بود.در تاریخ 29 آوریل ،قیمت آن در اخبار لیست توکن در اخبار Bithumb افزایش یافت ؛ اخباری که به موقع به مشترکان Markets Pro رسید (اولین دایره قرمز در نمودار زیر).

شایان ذکر است که در همین اطلاعیه لیست های Bithumb از OCEAN و CHZ نیز وجود داشت ، اما تأثیر آن تقریباً در قیمت این دارایی ها نبود.

اعلان های لیست بسته به اندازه مبادله و سرمایه بازار دارایی می توانند تأثیرات متفاوتی بر ارزیابی سکه ها داشته باشند ؛ متغیر دیگری که باید در استراتژی های معاملاتی هدایت شده توسط NewsQuake مورد استفاده قرار گیرد.

تجزیه و تحلیل رالی

سلب مسئولیت مهم

FIBODEX ناشر اطلاعات مالی است نه مشاور سرمایه گذاری.ما مشاوره شخصی یا شخصی برای سرمایه گذاری ارائه نمی دهیم.ارزهای رمزنگاری شده سرمایه گذاری ناپایداری هستند و خطر قابل توجهی از جمله خطر ضرر دائمی و کل را به همراه دارند.عملکرد گذشته نشان دهنده نتایج آینده نیست.ارقام و نمودارها در زمان نوشتن مقاله صحیح هستند یا در صورت دیگری مشخص نشده اند.استراتژی های آزمایش زنده توصیه نمی شوند.قبل از تصمیم گیری مالی با مشاور مالی خود مشورت کنید.شرایط و ضوابط کامل

نوشته های مشابه

0 0 رای
رتبه مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدx