منتخب سردبیر

ارز های دیجیتال یک کادو متفاوت برای هدیه دادن/ چگونه ارز دیجیتال هدیه دهیم؟

چگونه می‌توان ارز دیجیتال را هدیه داد؟

آیا تا کنون درگیر چالش انتخاب هدیه برای عزیزانتان شده اید؟ شاید لیست هدیه ها برایتان تبدیل به کلیشه شده باشد. و یا با توجه به دنیای رنگارنگ امروز و دسترسی ساده افراد به اینترنت و فضای مجازی انتخاب یک کادوی منحصر به فرد کمی دشوار به نظر برسد. در این مقاله از سایت جامع فیبودکس پیشنهاد بهتری را به شما ارائه خواهیم داد. آن هم انتخاب یک ارز دیجیتال برای مخاطبتان است. اگر این پیشنهاد برایتان جالب بوده با ما همراه باشید تا روش های تهیه این هدیه ارزشمند را عنوان کنیم.

چرا ارز دیجیتال؟


قبل از این که راهکار های تهیه ارزدیجیتال را عنوان کنیم. اجازه بدهید اول مزایای این انتخاب را بررسی کنیم. همان طور که میدانید ارز دیجیتال یک پول و ارزش است. شما با تهیه کالا برای دوستان و یا در کل مخاطبتان ممکن است. به میل و سلیقه آن ها رفتار نکرده باشید. و یا به اندازه بها ای که برای تهیه یک کالا پرداختید ارزش دریافت نکرده باشید. انتخاب ارز دیجیتال به عنوان هدیه، انتخابی مناسب‌تر از تهیه کارت هدیه و یا پاکتی با محتویات پول است. چون شما با پرداخت هدیه به حالت نقدی تنها به اندازه همان مبلغ داخل کارت یا پاکت پول به مخاطبتان هدیه داده اید. و شخص هر چقدر دیر تر به برداشت پول بپردازد. تنها از ارزش آن کاسته شده است.

اما ارزهای دیجیتال متفاوت تر اند. با هدیه دادن یک ارز دیجیتال مانند بیت کوین یا مونرو و یا هر ارز دیجیتال دیگر که با معیار های شما سازگار است. به مخاطبتان ارزشی هدیه داده اید که قابلیت رشد دارد. فرض کنید که شخص با دریافت ارزدیجیتال از شما، با تاخیر، درخواست دریافت ارز را از صرافی داشته باشد. و ناگهان متوجه شده باشد که زمان بر روی ارزش این هدیه تاثیر گذاشته و آن را به دوبرابر حالت قبل و شاید هم بیشتر تبدیل کرده باشد. این حالت می‌تواند برای شما و مخاطبتان شگفت انگیز باشد. و شما تنها با یک بار هدیه دادن این هدیه ازشمند هر چند وقت یک بار مخاطبتان را خوشحال خواهید کرد.

بیشتر بخوانید:
مونرو چیست؟ و چگونه تراکنش ها را غیر قابل ردیابی انجام می‌دهد؟

روش های تهیه ارز دیجیتال برای دیگران


مونرو

برای اینکه بتوانید ارز مورد نظرتان را هدیه بدهید. احتمالا به دنبال چیزی با ماهیت فیزیکی می‌گردید. به این منظور والت های کاغذی و یا سخت افزاری می‌توانند کارا باشند. که بسته به نوع بودجه خود آن را انتخاب خواهید کرد.

والت کاغذی

برای این که بتوانید ارز های دیجیتال را هدیه بدهید. کیف پول کاغذی یکی از گزینه هایی است. که میتوان از آن استفاده کرد. بر روی کیف پول های کاغذی تمامی اطلاعات مورد نیاز مانند کلید خصوصی و… درج شده است. به همین دلیل می‌توان آن را به مخاطبتان هدیه دهید. لازم به ذکر است که در هنگام تهیه ارز و نگهداری آن به وسیله کیف پول کاغذی توجه به دو نکته فراموش نشود.

نکته اول امنیت آن است. که شخص خریدار باید حتما از طریق سایت معتبر آن را تهیه کنید. تا توسط سایت های مخرب از رمز ها و کلید ها رونوشت و یا کپی برداری نشود. چون ممکن است در آینده با استفاده از این کلید سرقت شده، ارز های داخل والت را سرقت کنند. و نکته بعدی درمورد نگهداری ارز ها است. اگر مخاطبتان قصد نگهداری آن را در مدت زمان بیشتر دارد بهتر است از سایر والت ها که امنیت بهتری دارند استفاده کنند.

بیشتر بخوانیم:
حمله 51 درصدی چیست و درچه شرایطی در بلاک چین رخ میدهد؟
حمله دیداس چیست و چگونه انجام می‌شود؟بررسی راه های نفوذ هکر ها
کریپتوجکینگ چیست و چگونه انجام می‌شود؟ بررسی روش نفوذ هکر ها

والت سخت افزاری

از دیگر گزینه ها برای انتخاب والت های سخت افزاری است. درسایت فیبودکس به معرفی چندین والت سخت افزاری پرداخته ایم. همان طور که میدانید این کیف پول ها کارکرد آفلاین دارند. و جزو بهترین کیف پول ها برای ارز های دیجیتال به شمار می‌روند. امنیت فوق العاده آن ها ساختار های فیزیکی ضد آب و تدابیر امنیتی که در برابر هکرها بر رو این والت استوار است. و همچنین پوشش دهی بالا از تنوع زیادی از ارز ها،  قابلیت هایی است که میتوان از این نوع والت به عنوان یک هدیه ارزشمند یاد کرد.

کیف پول های سخت افزاری معمولا قیمت بالایی دارد. اما امکاناتی که در اختیار کاربران قرار میدهد ارزش تهیه این والت ها را بالا می‌برد. اگر مخاطب شما یک تریدرمن است. انتخاب یک کیف پول سخت افزاری میتواند گزینه مناسبی باشد. در هر حال  میتوانید این نوع والت را به تنهایی هدیه دهید. و یا همراه با ارز های مد نظرتان. انتخاب با شماست.

بیشتربخوانیم:
همه چیز در مورد کیف پول لجر Ledger
معرفی کیف پول ترزور Trezor Wallet/ بررسی ویژگی ها

تهیه یک فنجان قهوه با بیت کوین


ارز های دیجیتال

بیت کوین زمانی ارزش واقعی آن معلوم میشود که پذیرش عمومی پیدا کند. توسعه دهندگان آن رویای خرید یک فنجان قهوه را با بیت کوین در سر می‌پرورانند. با این حساب ارز های دیجیتال با اولین تراکنش مالی جهش بزرگی به سمت پذیرش رمزارز ها پیدا خواهد کرد. و گستردگی آن با سرعتی غیر قابل تصور در دنیا اتفاق می افتند. این در حالی است که در ابتدا کسب و کار ها از ارز های دیجیتال حمایت کنند. و در گزینه های پرداخت خود، گزینه پرداخت بیت کوین را فعال کنند. بر اساس تحقیقات آماری و گزارشات پیداست که مردم پذیرش بالایی در این خصوص و تمایلات زیادی را برای اجرایی شدن این طرح از خود نشان داده اند.

شاید هنوز خرید یک فنجان قهوه با بیت کوین و یا دیدن گزینه انتخاب رمز ارز بر روی دستگاه های خودپرداز فعلا یک رویا باشد. اما اگر برخی موسسات که تراکنش های مالی بالایی دارند مانند موسسات خیریه، فروشگاه های آنلاین شاپ، و… گزینه پرداخت ارزهای دیجیتال را فعال کنند. در آن صورت اتفاقات بزرگی در این فضای مالی رخ میدهد.

شما دیگر برای هدیه دادن ارز دیجیتال مجبور به تهیه این ارز به حالت فیزیکی نخواهید بود. و می‌توانید خیلی از تراکنش ها را مانند ارسال وجه به حساب موسسات خیریه و… از طریق ارزهای دیجیتال انجام دهید.

همچنین از این دید هم میتوان موضوع را تفسیر کرد که توسعه رمزارز ها در برخی پلتفرم های مالی مانند فروشگاه ها و… باعث بزرگ تر شدن جامعه حامیان ارز های دیجیتال می‌شود. با این حساب مخاطب خاص شما اگر کیلومتر ها با شما فاصله داشته باشد در کسری از ثانیه میتوانید هدیه او را بدون تحمیل شدن هزینه های اضافی مانند عوارض و یا اتلاف وقت به دستش برسانید.

بیشتر بخوانیم:
آمازون ادعا کرد که پذیرش خرید با بیت کوین شایعه است.
تطبیق تفکرات مردم با تحولات مالی عصر دیجیتال+ چرا کداک ورشکست شد

در نهایت:

در نهایت میتوان این طور عنوان کرد که با تمام محدودیت هایی که دولت ها برای ارزهای دیجیتال ایجاد می‌کنند. ما برای انتخاب های خود محدودیتی نداریم. و میتوانیم هر زمان که بخواهیم و هر چقدر که در نظر داشته باشیم  به فرد مورد نظرمان ارز دیجیتال هدیه کنیم. این در زمانی است که خانواده این ارز ها هر روز بزرگ و بزرگ تر میشود. و امید به آینده ارز های دیجیتال غیر متمرکز بیشتر و بیشتر خواهد شد.

به امید توسعه و رشد دنیای مالی غیر متمرکز!

بیشتر بخوانیم:
رییس بورس اوراق بهادار آمریکا : توکن ارز های دیجیتال باید دارای اوراق بهادار باشند.
ممنوع شدن ارز دیجیتال غیر قابل ممکن است!/آیا بیت کوین ممنوع میشود؟ تجزیه و تحلیل
وزیر خزانه داری استیبل کوین ها را کنترل میکند/موضع گیری آمریکا نسبت به استیبل کوین
زمزمه پذیرش بیت کوین به عنوان ارز ملی از سمت پاراگوئه
برد شرمن: هرچه زودتر باید جلوی توسعه ارز های دیجیتال در آمریکا را گرفت.

 

نوشته های مشابه

5 1 رای
رتبه مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدx