اخباراخبار جهان

تدریس کریپتوکارنسی به صورت آکادمیک در دانشگاه های مطرح دنیا

ورود ارز های دیجیتال به جامعه مالی و تدریس کریپتوکارنسی به دانشگاه های مطرح دنیا یکی از خبر ساز ترین عناوینی است. که در در رسانه ها دست به دست در حال گردش است.

زمانی که بیت کوین به عنوان یک دارایی به کاربران معرفی شد. یعنی از ده سال پیش تا کنون حجم پذیرش این دارایی ها به مراتب بیشتر و بیشتر میشود. و انتظار میرود که در آیند توسعه آن فراتر از قبل شود.

علاوه بر این، پیش از این که بیت کوین دریچه ای از دارایی مالی بدون واسطه را مطرح کرد پلتفرم های دیگری به جهت بهبود و توسعه عملکرد این گروه از دارایی های نوین. پا به میدان اقتصاد گذاشتند. و با یکدیگر به رقابت پرداختند.

و بعد شاخه های دیگر از دارایی ها نظیر NFT  ها و ICO ها و ورود نسل سوم وب یعنی متاورس توسعه را بالا برد و خانواده مالی کریپتوکارنسی را تبدیل به محیطی تخصصی کرد.

در ادامه

هرچه پیش میرویم این محیط هر روز تخصصی تر میشود.و لزوم شرکت در سرمایه گذاری ها و خرید و فروش دانش و آگاهی است. از طرفی بلاک چین و فناوری های آن نیز خود یکی از مهم ترین مسائل روز است که دانش تخصصی در این حوزه نیاز امروز بشر است.

همین موضوع خود یکی از مهم ترین بخش هایی است که دانشگاه ها میبایست به قشر فرهنگی و جامعه علمی به آن بپردازند. تا بتواند به این بازار نوین کمک کننده و نیروی کار مورد نیاز را تعلیم و پرورش دهند.

هم اکنون تدریس کریپتوکارنسی حوزه مالی دیجیتال به عنوان یک شاخه جدید علمی به دانشگاه ها و کمپ ها و موسسات علمی نظیر MIT، دانشگاه آکسفورد و دانشگاه هاروارد اضافه شده و دانشجویان مشغول گذراندان واحد های درسی خود و تعلیم و پرورش در این بخش هستند.

منبع:investing.com

مطالب بیشتر:


بیت کوین و اتریوم به ترازنامه یکی از شرکت های غول حسابداری Big Four اضافه شد.
برترین شرکت های توسعه دهنده متاورس در جهان کدام اند؟
آیا میتوان قرارداد های هوشمند را در بلاک چین تغییر داد؟

نوشته های مشابه

0 0 رای
رتبه مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدx