اخباراخبار آلت کوین ها

شیبا بهتر است یا دوج کوین یا سیفمون؟چاک لیدل و رقابت میم کوین ها

چاک لیدل از ستاره های معروف UFC  که در رسانه ها با نام مرد یخی شناخته شد. به تازگی توییتی منتشر کرد که در آن تلاش میکند دوج کوین و شیبا اینو و سیفمون را به رقابت با یکدیگر دعوت کند.

او در این پیام سه دارایی فوق را با هم در تقابل قرار داده و تلاش میکند تا مخاطبان را به بررسی جزییات این یه پلتفرم و انتخاب یک گزینه سرمایه گذاری مناسب در میان این سه گزینه فراخواند.

چاک لیدل با انتشار این توییت چالشی توانست آمار و نظرات کاربران را این گونه بسنجد. به این شکل که سیفمون 33164 رای و شیبا نیز با اختلاف بسیار اندک از شیبا و در عوض دوج کوین در مقابل این دو تنها با در دست داشتن 14.5 درصد از آرا نظر سنجی شدند.

به گفته مت والاس که خود یکی از حامیان دوج کوین و از اینفلوئنسر های فضای مالی دیجیتال است اطلاعات منتشر شده از دارایی سیفمون با واقعیت عملکرد آن متضاد است. و با این عنوان سعی بر جعلی جلوه دادن آرا و نظرات کرد. تا شاید از این طریق بتواند دارایی مورد علاقه خود را حمایت کند.

چاک لیدل و علاقه او به داریی های دیجیتال


لیدل یکی از قهرمانان سبک وزن و ستاره های جهانی است. که در سال 2004 در مسابقه حریف تیتو اورتیز بود که توانست عنوان قهرمانی UFC را از آن خود کند.

این قهرمان در سال 2020 بازنشسته شد و به طور جدی از دور مسابقات خارج شد. او از دسته ستاره های محدودی است که علاقه شدیدی به دارایی های دیجیتال دارد. و از این دسته ارزش ها حمایت میکند.

لیدل در خصوص علاقه خود به ارز های دیجیتال میگوید:

من مدت ها است که نسبت به این فضا دید مثبت دارم. و چند وقتی هست که به طور مداوم در حال مطالعه در خصوص این دارایی ها هستم.

او در ادامه گفت که ویدئو های زیادی را از والاس تماشا کرده که همگی مرتبط به دارایی دوج کوین بوده است. این ستاره جهانی در یکی دو ماه قبل به فعالیت در بخش توکن های غیر مثلی مشغول بود.

منبع: u.today

مطالب بیشتر:


جشن سال نو میلادی در متاورس برگذار شد
دوج کوین ارز مریخ/حمایت مجدد ایلان ماسک از دوج کوین
ماموران اداره مالیات هند به صرافی های ارز دیجیتال یورش بردند.
موضع گیری موزیلا نسبت به دوج کوین با واکنش های منفی مخاطبان رو به رو شد

نوشته های مشابه

5 1 رای
رتبه مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدx