اخبار

رمزنگاری ، کنگره و کمیسیون : بعد از غرب وحشی چه می شود؟

اخیراً ، فعالیتهای نظارتی زیادی در مورد رمزنگاری انجام شده است. هرکسی که تجارتش با دارایی های دیجیتال سروکار دارد باید به آن توجه کند.

رمزنگاری ، کنگره و کمیسیون : بعد از غرب وحشی چه می شود؟

کل صنعت ارزهای رمزنگاری شده با واقعیت جدیدی بیدار شده است. سیاستمداران و نهادهای نظارتی تصمیم گرفته اند به فضا بروند ، که تا کنون عمدتا تحت رادار آنها پرواز می کرد. رئیس کمیته مجلس در حال راه اندازی یک گروه کاری است. کمیسیون بورس و اوراق بهادار به دنبال مقامات جدید برای تنظیم دارایی های دیجیتالی به عنوان اوراق بهادار است و لایحه زیرساخت تصویب شده توسط سنا شامل 28 میلیارد دلار درآمد مالیاتی ناشی از معاملات رمزنگاری است.

از هفته ای که نام ساتوشی ناکاموتو برای اولین بار در فرهنگ لغت محبوب وارد شد ، در هفته های اخیر ، فعالیت های نظارتی بیشتری در مورد ارزهای دیجیتال دیده می شود. هرکسی که تجارت خود را در این کلاس دارایی معامله می کند باید به دقت توجه کند.

ارائه دارایی های دیجیتال در صورتحساب زیرساخت

چارچوب زیربنایی 1.2 تریلیون دلاری مجلس سنا که به قانون سرمایه گذاری زیرساخت ها و مشاغل تبدیل شد ، از حمایت دو حزبی قوی برخوردار بود. با این حال ، یکی از موارد بحث برانگیز ، پرداخت هزینه مربوط به گزارش و مالیات بر ارزهای رمزنگاری شده است.

طرفداران این قانون می گویند که این به کاهش شکاف مالیاتی کمک می کند و تقریباً 28 میلیارد دلار درآمد جدید ایجاد می کند. به طور خاص ، این مقرر می خواهد هرکسی که مسئول انجام منظم انتقال دارایی های دیجیتالی از طرف شخص دیگری است ، به دسته “کارگزار” اضافه شود. آنها همچنین ملزم به ارائه اطلاعات مالیاتی به خدمات درآمد داخلی هستند ، از جمله داده های مالیاتی که – به گفته برخی مخالفان – این “کارگزاران” جدید به آنها دسترسی ندارند. طرفداران می گویند معاملات ارزهای رمزنگاری شده باید مانند سایر سهام قابل معامله گزارش و مالیات گرفته شود. مخالفان این طرح معتقدند که نه تنها کارگزاران ، بلکه استخراج کنندگان ارزهای رمزنگاری شده و توسعه دهندگان نرم افزار را نیز شامل خواهد شد که مشکلات مهمی را برای کل صنعت رمزنگاری ایجاد می کند و نوآوری را از ایالات متحده دور می کند.

طرفداران این قانون می گویند که این به کاهش شکاف مالیاتی کمک می کند و تقریباً 28 میلیارد دلار درآمد جدید ایجاد می کند. به طور خاص ، این مقرر می خواهد هرکسی که مسئول انجام منظم انتقال دارایی های دیجیتالی از طرف شخص دیگری است ، به دسته “کارگزار” اضافه شود. آنها همچنین ملزم به ارائه اطلاعات مالیاتی به خدمات درآمد داخلی هستند ، از جمله داده های مالیاتی که به گفته برخی مخالفان این “کارگزاران” جدید به آنها دسترسی ندارند. طرفداران می گویند معاملات ارزهای رمزنگاری شده باید مانند سایر سهام قابل معامله گزارش و مالیات گرفته شود. مخالفان این طرح معتقدند که نه تنها کارگزاران ، بلکه استخراج کنندگان ارزهای رمزنگاری شده و توسعه دهندگان نرم افزار را نیز شامل خواهد شد که مشکلات مهمی را برای کل صنعت رمزنگاری ایجاد می کند و نوآوری را از ایالات متحده دور می کند.

صنعت ارزهای رمزنگاری شده به سختی علیه این قانون لابی کرد. گروهی از دو سناتور سناتور به رهبری جمهوری خواهان پت تومی ، سینتیا لومیس و راب پورتمن ، به اضافه مارک وارنر و کیستن سینما از دموکرات ها ، اصلاحیه ای را پیشنهاد کردند که محدوده الزامات گزارش را محدود می کند. این اصلاحیه رد شد و مفاد “گزارش شخص ثالث” در لایحه تصویب شده توسط سنا گنجانده شد.

چارچوب زیرساخت های دو حزبی اکنون به مجلس نمایندگان می رود ، جایی که نماینده تام امر ، رئیس کمیسیون بلاک چین ، خواستار اصلاحات است.

ما انتظار داریم در مجلس نمایندگان در مورد باز کردن لایحه اصلاحات به طور کلی و پرداختن به ارائه ارزهای رمزنگاری شده بحث جدی داشته باشند. با این حال ، ما انتظار نداریم که رهبری مجلس اجازه تغییر در قانون سرمایه گذاری در زیرساخت ها و مشاغل را بدهد ، زیرا آنها می خواهند این لایحه تصویب شود و برای بایدن ارسال شود.

با فرض اینکه تلاش مجلس برای اصلاح لایحه زیرساخت ها موفقیت آمیز نباشد ، یک ماده برای محدود کردن آنچه که یک کارگزار می تواند همچنان به یک لایحه آشتی اضافه شود ، به عنوان قانون مستقل منتقل شود یا به بودجه پایان سال مالی متکی شود. صورت حساب خارج از قوانین ، وزارت خزانه داری این توانایی را دارد که از طریق فرایند قانون گذاری محدوده را محدود کند.

علاقه کنگره

در کنگره ، کمیته های قضایی توسط صندلی های پرانرژی ، با تردید نسبت به ارزهای دیجیتال و حمایت گسترده از مقررات فدرال قوی اداره می شوند. رئیس کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان ، ماکسین واترز و شررود براون ، رئیس کمیته بانکداری مجلس سنا ، جلسات کنگره ای را در مورد ارزهای رمزنگاری شده برگزار کرده و مشتاقند راه حل های نظارتی را تنظیم کنند.

در ماه ژوئن ، واترز اعلام کرد که در حال تشکیل یک گروه کاری برای مقابله با نگرانی های فزاینده در مورد ارزهای رمزنگاری شده است. این اعلامیه در جریان جلسه کمیته ارزهای دیجیتال صورت گرفت. واترز گفت که این گروه “برای مشارکت با نهادهای نظارتی و کارشناسان تلاش خواهد کرد تا در این صنعت با درک ضعیف و با حداقل قوانین کار کند.”

سناتور الیزابت وارن به عنوان یکی از رهبران خواستار افزایش نظارت و مقررات در سنا شد. وارن در نامه ای در تاریخ 7 ژوئیه به رئیس SEC گری گنسلر ، نگرانی هایی را در مورد بازارهای ارزهای رمزنگاری شده مطرح کرد.

وی از جنسلر پرسید که آیا کنگره نیاز به اعطای اختیارات بیشتر به SEC دارد تا کمیسیون بتواند “شکاف های موجود در مقررات را که سرمایه گذاران و مصرف کنندگان را در معرض خطرات این بازار بسیار مبهم و بی ثبات قرار می دهد ، برطرف کند”.

جنسلر تا حد زیادی با وارن موافق بود. او در نامه پاسخ خود گفت که معتقد است “سرمایه گذاران که از این سیستم عامل ها استفاده می کنند به اندازه کافی محافظت نمی شوند.” جنسلر افزود که SEC به “مقامات اضافی برای جلوگیری از سقوط معاملات ، محصولات و سیستم عامل ها بین شکاف های نظارتی” و همچنین “منابع بیشتر برای محافظت از سرمایه گذاران در این بخش در حال رشد و بی ثبات” نیاز دارد.

مقررات نظارتی

جنسلر در سخنرانی خود در انجمن امنیت آسپن در 3 آگوست ، که در آن ما ارزهای رمزنگاری شده را “غرب وحشی” نامیدیم ، نگرانی های خود را بیان کرد. وی گفت که آنها فاقد حمایت کافی از سرمایه گذاران هستند و “کلاس دارایی ها مملو از تقلب ، کلاهبرداری و سوء استفاده در برنامه های خاص است. […] سرمایه گذاران نمی توانند اطلاعات دقیق ، متعادل و کامل دریافت کنند. ”

جنسلر گفت که توکن ها باید مانند اوراق بهادار ثبت و تنظیم شوند و “قوانین اوراق بهادار اعمال می شود”. این نگرش فاصله ای از پیشینیان او نیست. در سال 2018 ، رئیس سابق SEC ، جی کلایتون ، به کمیته بانکداری سنا گفت که “دارایی های دیجیتالی مانند ICOs [عرضه اولیه سکه] اوراق بهادار هستند و من معتقدم هر ICO که من دیده ام یک اوراق بهادار است که ما دارای صلاحیت هستیم ، و قوانین فدرال اوراق بهادار ما درخواست دادن.”

جنسلر همچنین اظهار داشت که بسترهایی که “خرید ، فروش و وام رمزنگاری” را تسهیل می کنند باید ثبت شوند و تحت کمیسیون تنظیم شوند “مگر اینکه با معافیت روبرو شوند.” به عنوان مثال ، سکه های ثابت “ممکن است اوراق بهادار و شرکت های سرمایه گذاری باشند” ، بدین معنا که SEC از “حمایت کامل سرمایه گذاران و سایر قوانین اوراق بهادار فدرال” در مورد آنها استفاده می کند.

علاوه بر این ، جنسلر اعلام کرد که کمیسیون در حال بررسی “ابزارهای سرمایه گذاری برای ارائه دارایی های رمزنگاری شده” است و پیش بینی می کند که “در مورد صندوق های قابل معامله در بورس (ETF) تحت قانون شرکت سرمایه گذاری (قانون ’40)”. وی افزود که SEC به دنبال اظهارنظر در مورد “ترتیبات نگهداری رمز ارزها توسط دلالان کارگزار و ارتباط با مشاوران سرمایه گذاری” و به دنبال راه هایی برای “حداکثر کردن حمایت های قانونی در این زمینه است”.

با این اوصاف ، جنسلر اذعان کرد که SEC فاقد مقامات برای “پر کردن شکاف ها” است و از “مقامات اضافی کنگره برای جلوگیری از افتادن معاملات ، محصولات و سیستم عامل ها بین شکاف های نظارتی” استفاده خواهد کرد. او گفت که قانون باید بر معاملات رمزنگاری ، وام دهی و بسترهای DeFi تمرکز کند. در درخواست پایانی به Capitol Hill ، جنسلر گفت ، “تنظیم کننده ها از اختیارات عمومی عمومی برای نوشتن قوانین و پیوستن محافظ به تجارت و وام های رمزنگاری سود خواهند برد.”

جنسلر ، استاد سابق MIT ، تمایل خود را برای ایجاد تعادل بین نوآوری و حمایت سرمایه گذاران اعلام کرده است. ما انتظار داریم که کمیسیون بورس و اوراق بهادار با تدبیر ، قوانین مربوط به صنعت را بجای ابلاغ سیاست از طریق اقدامات اجرایی ، دنبال کند. در کوتاه مدت ، ما انتظار داریم راهنمایی رسمی مبنی بر دارایی های دیجیتالی SEC به عنوان اوراق بهادار و در مورد کدام سیستم عامل ها SEC دارای صلاحیت قانونی کامل باشد.

با توجه به محدودیت های تقویم ، اگر کنگره قانونی را تصویب نکند که به طور خاص به درخواست جنسلر بپردازد ، تخصیص دهندگان می توانند پول بیشتری به SEC ارسال کنند ، از طریق زبان گزارش راهنمایی ارائه دهند و جزئیات را به کمیسیون موکول کنند.

نوشته های مشابه

0 0 رای
رتبه مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدx