مفاهیم پایه

معامله گران از معاملات futures بیت کوین برای ایجاد سود استفاده می کنند.

اکثر معامله گران تصور می کنند که قراردادهای futures فقط برای قرار دادن شرط های بسیار پرخطر با اهرم بالا استفاده می شود ، اما ابزارها در واقع کاربردهای مختلفی دارند.

معامله گران از معاملات futures بیت کوین برای ایجاد سود از سه روش مختص استفاده می کنند.

هرگاه اطلاعاتی مبنی بر انحلال قراردادهای futures در دست باشد ، بسیاری از سرمایه گذاران و تحلیلگران تازه کار به طور غریزی به این نتیجه می رسند که این قماربازان فاسد با استفاده از اهرم بالا یا سایر ابزارهای خطرناک استفاده می کنند. شکی نیست که برخی از صرافی های مشتقه برای ایجاد انگیزه در معاملات خرده فروشی برای استفاده از اهرم بیش از حد شناخته شده اند ، اما این کل بازار مشتقات را شامل نمی شود.

نوشته های مشابه

اخیراً ، سرمایه گذاران نگران مانند Nithin Kamath ، موسس و مدیر عامل Zerodha ، این سوال را مطرح کردند که چگونه صرافی های مشتقه می توانند با نوسانات شدید در عین ارائه اهرم 100 برابر ، مقابله کنند.

در 16 ژوئن ، روزنامه نگار Colin Wu توییت کرد که Huobi حداکثر اهرم معاملاتی را برای کاربران جدید به طور موقت به 5 برابر کاهش داده است. در پایان ماه ، این صرافی کاربران مستقر در چین را از معامله مشتقات در این پلتفرم منع کرده بود.

پس از برخی فشارهای نظارتی و شکایات احتمالی از سوی جامعه ، معاملات Binance futures اهرم کاربران جدید را در 19 جولای 20 برابر محدود کرد. یک هفته بعد ، FTX این تصمیم را با استناد به “تلاش برای تشویق معاملات مسئولانه” دنبال کرد.

بنیانگذار FTX ، سام بانکمن فرید ، اظهار داشت که متوسط موقعیت اهرم باز تقریباً 2 برابر است و تنها “بخش کوچکی از فعالیت بر روی پلت فرم” تحت تأثیر قرار می گیرد. معلوم نیست که آیا این تصمیمات با هماهنگی یا حتی دستور برخی از نهادهای نظارتی تنظیم شده است.

Cointelegraph قبلاً نشان داد که چگونه نوسان 5 درصدی ارزهای رمزنگاری شده باعث می شود موقعیت های اهرمی 20 برابر یا بالاتر مرتباً نقد شوند. بنابراین ، در اینجا سه استراتژی وجود دارد که اغلب توسط معامله گران حرفه ای استفاده می شود که محافظه کارتر و قاطع تر هستند.

معامله گران حاشیه بیشتر کوین های خود را در کیف پولهای سرد نگه می دارند

اکثر سرمایه گذاران مزیت حفظ بیشترین سهم ممکن در کوین های کیف پول سرد را درک می کنند زیرا جلوگیری از دسترسی اینترنت به توکن ها خطر هک ها را تا حد زیادی کاهش می دهد. البته نکته منفی این است که ممکن است این موقعیت به موقع به صرافی نرسد ، به ویژه هنگامی که شبکه ها شلوغ هستند.

به همین دلیل ، قراردادهای futures ابزارهای ترجیحی هستند که معامله گران برای کاهش موقعیت خود در بازارهای ناپایدار استفاده می کنند. به عنوان مثال ، با سپرده گذاری حاشیه ای مانند 5 درصد دارایی های خود ، یک سرمایه گذار می تواند 10 برابر از آن استفاده کند و خالص خود را تا حد زیادی کاهش دهد.

این معامله گران می توانند پس از رسیدن معامله ، موقعیت های خود را در صرافی های محلی بفروشند و همزمان موقعیت کوتاه را ببندند. برعکس باید برای کسانی که به دنبال افزایش ناگهانی مواجهه خود با استفاده از قراردادهای futures هستند ، عمل کرد. هنگامی که پول (یا استیبل کوین) به صرافی نقطه ای رسید ، موقعیت مشتقات بسته می شود.

اجبار تصفیه انحلال

نهنگ ها می دانند که در طول بازارهای ناپایدار ، نقدینگی تمایل به کاهش دارد. در نتیجه ، برخی عمداً پوزیشن های با اهرم بالا باز می کنند و انتظار دارند به دلیل حاشیه های ناکافی آنها به زور فسخ شوند.

در حالی که آنها “ظاهرا” در تجارت از دست می دهند ، در واقع قصد داشتند نقدینگی های متوالی را مجبور کنند تا بازار را در جهت مورد نظر خود تحت فشار قرار دهند. البته ، یک معامله گر برای اجرای چنین چیزی به مقدار زیادی سرمایه و حساب های بالقوه متعدد نیاز دارد.

سود معامله گران اهرمی از “نرخ تامین مالی”

قراردادهای دائمی ، که به عنوان مبادله معکوس نیز شناخته می شوند ، دارای نرخ تعبیه شده معمولاً هر هشت ساعت است. نرخ های تامین مالی اطمینان می دهد که هیچ گونه عدم تعادل در ریسک مبادله وجود ندارد. حتی اگر علاقه باز خریداران و فروشندگان در همه زمان ها مطابقت داشته باشد ، اهرم واقعی مورد استفاده می تواند متفاوت باشد.

هنگامی که خریداران (longs) کسانی هستند که خواهان اهرم بیشتر هستند ، نرخ تامین مالی مثبت می شود. بنابراین ، این خریداران کسانی هستند که هزینه ها را پرداخت می کنند.

بازارسازان و میزهای آربیتراژ دائماً بر این نرخ ها نظارت خواهند کرد و در نهایت یک موقعیت اهرمی برای جمع آوری چنین هزینه هایی باز می کنند. در حالی که اجرای آن آسان به نظر می رسد ، این معامله گران باید موقعیت خود را با خرید (یا فروش) در بازار نقطه ای تحت پوشش قرار دهند.

استفاده از مشتقات به دانش ، تجربه و ترجیحاً یک صندوق جنگی بزرگ برای مقاومت در برابر دوره های بی ثباتی نیاز دارد. با این حال ، همانطور که در بالا نشان داده شد ، می توان بدون استفاده از یک معامله گر بی پروا از اهرم استفاده کرد.

 

نوشته های مشابه

0 0 رای
رتبه مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدx