اخباراخبار آلت کوین هااخبار بلاک چین

بیت کوین (BTC) نزدیک به 50000 دلار به دنبال پشتیبانی است ناگهان آلت کوین ظاهر میشود.

گاوهای بیت کوین تلاش میکنند قیمت BTC را به بالای 50،000 دلار برسانند در حالیکه ADA ، MATIC و سایر آلت کوین های کلاهبردار بزرگ سودهای دو رقمی را تحقق میبخشند.

بیت کوین (BTC) نزدیک به 50000 دلار به دنبال پشتیبانی است ناگهان آلت کوین ظاهر میشود.

بیت کوین (BTC) همچنان به دنبال جهت گیری است اما با وقوع این اتفاق ، اتر و altcoins از فروش 13 می بالاتر رفتند.Dogecoin با افزایش 47 درصدی خود که پس از اعلام Coinbase برای فهرست گذاری (DOGE) در ماه های آینده ، سرمایه گذاران را شوکه کرد. همچنین قیمت DOGE پس از توئیتر ایلون ماسک مبنی بر اینکه “در حال کار با توسعه دهندگان Doge برای بهبود کارایی معاملات سیستم است ، افزایش یافت.امیدوار کننده است. ”

نوشته های مشابه

در حالی که بسیاری از آلت کوین ها در طی دوره نقاهت سود دو رقمی دیده اند ، قیمت بیت کوین (BTC) همچنان در سطح $ 50،000 متلاشی شده است زیرا کیف پول های نهنگ حاوی حداقل 1000 BTC در مقایسه با ماه قبل 4.7٪ کاهش یافته است ، که نشان دهنده سود احتمالی یا چرخش به دارایی های مختلف است.

داده های بازارهای Cointelegraph و TradingView نشان می دهد در حالیکه بهبود بیت کوین بی صدا شده است ، تقاضا برای اتر (ETH) منجر به افزایش 18 درصدی شد زیرا altcoin در 14 می بالاترین سطح روزانه را در 4173 دلار ثبت کرد.

بیت کوین (BTC)

نمودار 4 ساعته ETH / USDT. منبع: TradingView

سود بالاترین آلتکوین در میان تحولات اساسی مختلف حاصل می شود ، داده های Glassnode نشان می دهد که کیف پول هایی که حداقل 32 ETH را نگه داشته اند در ماه های اخیر به طور مداوم کاهش یافته اند و حاکی از آن است که افراد کمتری علاقه مند به “اعتبار سنجی کامل” برای اثبات آینده بلاکچین شبکه هستند. .

Altcoins بالاتر می رود

در حالی که بحث درمورد اینکه آیا بازار به طور رسمی یک فصل آلترنس را تجربه می کند یا نه ، یکی از ویژگی های علامت تجاری آن معامله جانبی بیت کوین است که منجر به تمرکز مجدد معامله گران در بازار altcoin می شود و منجر به کاهش سلطه بیت کوین می شود.

بیت کوین (BTC)

درصد سلطه کل بازار سرمایه. منبع: CoinMarketCap

یکی از ستاره های بزرگ 2021 Polygon (MATIC) است که طی 24 ساعت گذشته 60٪ افزایش قیمت داشته است و به بالاترین رکورد 1.75 دلار رسیده است.

پروژه دیگری که قیمت آن در 13 مه 45 درصد از پایین ترین سطح خود است ، iExec RLC (RLC) است ، یک شبکه محاسبات ابری غیرمتمرکز که در اوایل هفته پس از اعلام Coinbase برای معرفی لیست توکن ، آدرنالین افزایش یافت.

از دیگر عملکردهای قابل توجه می توان به افزایش 80 درصدی قیمت Ergo (ERG) و 48 درصدی افزایش قیمت Sora (XOR) اشاره کرد که قیمت توکن را به بالای 800 دلار رساند.

بیت کوین (BTC)

عملکرد روزانه ارزهای رمزنگاری شده. منبع: Coin360

در حال حاضر نرخ کل بازار ارزهای رمزنگاری شده 2.307 تریلیون دلار و نرخ تسلط بیت کوین 40.3٪ است.

 

نوشته های مشابه

0 0 رای
رتبه مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدx