اخباراخبار بیت کوین

انتقال 1000 واحد بیت کوین به صرافی کوین بیس توسط یک نهنگ سرمایه گذار

بر اساس آخرین اطلاعاتی که گروه Whale Alert از تجریه و تحلیل روند سرمایه گذاری نهنگ های ارز های دیجیتال به انتشار در آمده است. اطلاعاتی از حرکت یک نهنگ در خصوص انتقال دارایی ها به ثبت رسید.

این نهنگ سرمایه گذار تقریبا به اندازه 9800 واحد از ارز دیجیتال بیت کوین را به صرافی مطرح کوین بیس منتقل کرد. Whale Alert در ادامه گزارش خود حرکت این نهنگ را ثبت و ارزش انتقالی آن را به اندازه 428,608,220 دلار  تخمین زد.

جزییات والت

با نگاهی جزئی تر به عملکرد این کیف پول در مدت زمان گذشته طبق بررسی ها و پژوهش های BitInfoCharts به تاریخ یکم آوریل سال میلادی جاری برمیگردد. که در این تاریخ نرخ بیت کوین به اندازه 44.891 دلار در بازار مالی در گردش بود. و بعد از نوسان این دارایی تا سقف 47 هزار دلار بالا رفت و در نهایت با افت 10 درصدی ارزش مواجه شد.

از آن به بعد تا کنون از این آی دی کیف پول هیچ تراکنشی به ثبت نرسیده است. پس میتوان این گونه برداشت کرد. که این نهنگ آخرین تراکنش خود را با ضرر ثبت کرده و هم اکنون این والت موجودی ندارد.

در تحلیل و پزوهش های Whale Alert کیف پول دیگری بررسی شد. تراکنش آن مربوط به هشتم آوریل سال میلادی جاری است. این والت در دو مرحله انتقال بیت کوین را به آی دی والت دیگری ثبت کردند. در این تراکنش دو مرحله ای حجم دارایی 4001 واحد و 1660 واحدی از بیت کوین جابجا شد.

بیت کوین و جایگاه آن در جدول مالی کریپتوکارنسی:


با این که بیت کوین به دلیل مسائل سیاسی نظیر جنگ روسیه و اوکراین نوسانات متعددی را تجربه کرد. و عده زیادی در بازار مالی را به ضرر رساند. اما هنوز به عنوان دارایی تراز اول از نظر حجم سرمایه در جدول رده بندی ارز های دیجیتال خود نمایی میکند.

هم اکنون بیت کوین در نرخ 42748 دلار در بازار مالی در حال گردش است. و بر اساس آخرین نوسان، این دارایی به اندازه 7 درصد افت ارزش را تجربه کرده است.

منبع: u.today

مطالب بیشتر:


کنترل شیبا اینو به دست نهنگ های سرمایه گذار است!
صرافی کوین بیس توکن های مبتنی بر سولانا را به لیست دارایی ها میافزاید
هکر کلاه سفید روزنه ای برای ورود به صرافی کوین بیس Coinbase Trading یافت
اعضای داخلی صرافی “کوین بیس” بیش از 90 میلیون دلار سهام خود را فروخته اند
معاون سابق SEC، معاون ارشد کوین بیس میشود!

نوشته های مشابه

0 0 رای
رتبه مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدx