اخبار

بانک DBS سنگاپور رمز امنیت اوراق قرضه دیجیتال را راه اندازی کرد.

سرمایه گذاران سازمانی و معتبر ثبت نام شده در DBS Digital Exchange قادر به دسترسی به بازارهای ثانویه برای اوراق قرضه دیجیتال DBS خواهند بود.

بانک DBS سنگاپور رمز امنیت اوراق قرضه دیجیتال را راه اندازی کرد.

شرکت بانکی چند ملیتی مستقر در سنگاپور ، DBS Bank ، با انتشار یک اوراق قرضه دیجیتال ، اولین پیشنهاد امنیتی خود یا STO را راه اندازی کرده است.

اوراق قرضه دیجیتال DBS 11.35 میلیون دلار قیمت گذاری شده است و با 6 ماه ضمانت و کوپن سالانه 0.60٪ همراه است. این پیشنهاد از طریق مکان شخصی برگزار شده توسط DBS Digital Exchange یا DDEx ، به عنوان اولین STO DDEx برگزار شد.

برای تشویق به مشارکت سرمایه گذاران ، این اوراق قرضه در هیئت مدیره 10 هزار دلاری سنگاپور (تقریبا 7560 دلار) معامله می شود – این کاهش چشمگیر در مقایسه با 250 هزار دلار سهام سنگاپور است که اوراق عمده فروشی سنتی در آن معامله می شود.

اوراق قرضه دیجیتال برای معاملات ثانویه برای مشتریان DDEx که دارای اعتبار یا سرمایه گذاران معتبر هستند در دسترس خواهد بود.

DBS امیدوار است که پیشنهاد آن زمینه را برای سایر صادرکنندگان برای راه اندازی پیشنهادات رمز امنیتی از طریق پلت فرم DDEx هموار کند.

Eng-Kwok Seat Moey ، رئیس گروه بازارهای سرمایه در DBS ، تأکید کرد که رمزهای امنیتی روشی کارآمد و ابتکاری برای افزایش سرمایه در منطقه آسیا و اقیانوسیه ارائه می دهند – این ارز بیش از 30٪ از بازارهای سهام خصوصی جهانی را نشان می دهد. او بیان کرد:

“لیست اولیه STO ما در DBS Digital Exchange یک نقطه عطف مهم است ، زیرا قدرت اکوسیستم دارایی دیجیتال ما را در تسهیل روش های جدید باز کردن ارزش برای صادر کنندگان و سرمایه گذاران برجسته می کند. ما انتظار داریم که علامت گذاری دارایی به طور فزاینده ای به جریان اصلی تبدیل شود ، زیرا بیشتر مشتریان ما به عنوان بخشی از جمع آوری صندوق سرمایه خود ، از صدور رمز امنیتی استفاده می کنند.

از زمان راه اندازی در دسامبر سال 2020 ، Moey تخمین می زند که حجم روزانه DDEx 900٪ افزایش یافته است ، در حال حاضر این سیستم عامل به بیش از 120 معامله گر خدمات ارائه می دهد. سرویس نگهداری رمزنگاری DBS همچنین بیش از 60 میلیون دلار دارایی دارد.

این بانک همچنین ساختار اعتماد را در اوایل ماه مه برای سوداگران بیت کوین (BTC) ، اتر (ETH) ، XRP و بیت کوین کش (BCH) ارائه داد.

نوشته های مشابه

0 0 رای
رتبه مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدx