اخباراخبار جهان

یکی از اعضای پارلمانی هند بلاک چین و متاورس را نیاز روز هند دانست

جایانت سینها(Jayant Sinha) به عنوان یکی از اعضای پارلمان هند و عضو ریاست کمیته دائمی امور مالی هند در عنوانی پیرو مصاحبه خود در چند روز گذشته از نیاز هند به دو فناوری برتر دنیا بعنی متاورس و بلاک چین سخن به میان آورد.

او در مصاحبه خود با نشریه اکونومیک تایمز به  NFT ها و توکن های غیر مثلی و غیر قابل تعویض اشاره کرد. و افزود که با توسعه شاخه مجازی متاورس و توسعه آن این گرده از دارایی ها ارزش چند برابر به خود میگیرند. و با گذشت زمان اهمیت آن ها بالا میرود.

هند به عنوان یکی از کشور هایی که با تغییر نگرش ها پی در پی خود در خصوص ارز های دیجیتال کاربران و مدم جامعه خود را به شدت سردرگم کرده است. با عناوین متعدد از قانون گذاران و مسئولان کشوری وضع سرمایه گذاری کاربران و هم میهنان خود را بدتر میکنند.

مصاحبه جایانت سینها(Jayant Sinha) با نشریه خبری اکونومیک تایمز در زمانی رخ داد. که هند سیاست منفی نسب یه دارایی های دیجیتال و کل شاخه مالی کریپتوکارنسی دارد. و هم اکنون علاوه بر این که هیچ گونه قانون یا عنوان مشخصی در زمینه دارایی های دیجیتال از سمت دولت منتشر نشد. لایحه های مربوط به این گرو از دارایی های نوین نیز به زمان آینده موکول شد.

در ادامه این خبر:

جایانت سینها افرود که دولت میبایست قانون هایی را وضع کند. که از حق سرمایه گذاران مالی ارز های دیجیتال دفاع کند! و حقوق این گروه از فعالان زیر سوال نرود. در کنار آن از استفاده غیر قانونی دارایی های دیجیتال جلوگیری کند.

و بعد با ذهنیتی مثبت عنوان کرد. که ارز های دیجیتال و صنعت جدید بلاک چین عاملی مهم در جهت افزایش سرعت و کارایی حواله های مالی است.

وی افزود: فناوری بلاک چین و نظام دفتر کل توزیع شده دو فاکتور مهم برای هند است. و کاربران علاقه مند و فعال در این حوزه را کمک میکند. تا در بخش بازی ها و ساخت انیمیشن تخصص خود را به رخ بکشند. و از این طریق در متاورس دیده شوند و درآمد زایی کنند.

منبع:forkast

مطالب بیشتر:


لایحه دارایی های دیجیتال در جلسه بودجه هند آماده ارائه نیست.
هند: منتظر پذیرش بیت کوین به عنوان ارز قانونی از سمت ما نباشید!
ایلان ماسک و مصاحبه او با نشریه تایمز/ ویدئو

نوشته های مشابه

0 0 رای
رتبه مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدx