بررسی واقعیت:آیا Coinbase پورتال غیرمتمرکز بررسی واقعیت را راه اندازی کرده است؟
Coinbase برای مقابله با "اطلاعات نادرست و خصوصیات نادرست در مورد Coinbase یا رمزنگاری" که به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته می شود ، یک پورتال بررسی واقعیت را راه اندازی کرده است.
بررسی واقعیت: آیا Coinbase پورتال غیرمتمرکز بررسی واقعیت را راه اندازی کرده است؟
مدیر عامل Coinbase برایان آرمسترانگ از راه اندازی آنچه او “بررسی واقعیت” می نامد از طریق وبلاگ این شرکت اعلام کرد.
آرمسترانگ در پستی در تاریخ 27 مه با عنوان “اعلام Coinbase Fact Check: عدم تمرکز حقیقت در عصر اطلاعات غلط” ، تمایل این شرکت را برای مبارزه با ادعاهای خلاف واقعیت با هدف Coinbase و کل صنعت رمزنگاری ابراز کرد:
“ما از این بخش وبلاگ برای مقابله با اطلاعات غلط و خصوصیات نادرست در مورد به اشتراک گذاشته شدن Coinbase یا رمزنگاری در جهان استفاده خواهیم کرد.”
پست زیرنویس شد:”هر شرکت فناوری باید مستقیماً به مخاطبان خود مراجعه کند و به یک شرکت رسانه ای تبدیل شود” که وی در جای دیگر این بخش پیشنهاد کرد ؛ کار چندان دشواری نیست: “چه رسانه های سنتی ، چه اجتماعی و چه رسانه های شرکتی ، همه ما فقط در اینترنت کلمات را تایپ می کنیم.”
در حالی که عنوان مقاله پست وبلاگ آرمسترانگ حاکی از آن است که در مقطعی از آینده ، بررسی واقعیت مستلزم نوعی تمرکززدایی است ، در حال حاضر “بررسی واقعیت” به سادگی متشکل از مقالاتی است که به آنچه Coinbase “اطلاعات نادرست” می داند پاسخ می دهند.
به عبارت دیگر ، Coinbase قصد دارد پست هایی را بیان کند که نظر Coinbase را در مورد مسائل مربوط به Coinbase و ارز رمزنگاری شده در وبلاگ Coinbase قرار میدهد.
برخی ممکن است استدلال کنند که قبلاً این کار را انجام داده اند. در واقع بخش بررسی واقعیت در حال حاضر شامل چهار پست کاملاً استاندارد در وبلاگ است: پاسخ Coinbase به مقاله منفی نیویورک تایمز در مورد Coinbase ، پاسخ شرکت به “اطلاعات غلط” درباره فروش سهام Coinbase و همچنین یک نظر درباره اثرات زیست محیطی بیت کوین و دیگری در مورد استفاده رمزنگاری در فعالیت های غیرقانونی.
آرمسترانگ ادعا می کند وبلاگ به عنوان “منبع حقیقت” شناخته خواهد شد.
“برای تبدیل شدن به یک منبع حقیقت ، شرکت ها به طور فزاینده ای نیاز به سهولت در به اشتراک گذاشتن حقایقی دارند که آنها را نیز در یک دید منفی نشان می دهد. هیچ چیز مانند تقسیم اشتباهات برای ایجاد اعتماد وجود ندارد. “
آرمسترانگ در معامله با رسانه ها بسیار بیزار است ، و در سال 2020 ادعا کرد که رهبران شرکت به طور فزاینده ای تصمیم می گیرند که به طور مستقیم با مشتریان ارتباط برقرار کنند و نه در برابر تعامل با روزنامه نگاران اصلی:
“انتشار در وبلاگ / توییتر / یوتیوب خود به ما اجازه می دهد آنچه را در ذهن ما است بگوییم و با مشتریان خود صحبت کنیم – در مقاله ای متعادل (یا گاهی اوقات کاملاً متوسط / ناخوشایند) یک نقل قول دریافت نکنیم.”
آرمسترانگ پیشنهاد داد که این شرکت در آینده می تواند از طریق بررسی واقعیت مبتنی بر بلاکچین استفاده کند:
“در آینده ، احتمالاً به سیستم عاملهای بومی رمزنگاری بیشتری مانند Bitclout یا اوراکل رمزنگاری منتقل خواهد شد. در دراز مدت ، منبع واقعی حقیقت همان چیزی است که می توان روی آن یافت که با امضای رمزنگاری پیوست شده است.
برخی از بنگاه ها و رسانه های خبری قبلاً شروع به آزمایش و بررسی واقعیت با استفاده از بلاکچین کرده اند.
در آوریل 2020 ، نشریه خبری Ansa ایتالیا از یک سیستم ردیابی اخبار مبتنی بر بلاکچین رونمایی کرد تا خوانندگان را قادر به تأیید منشا هر خبری در هر یک از سیستم عامل های مختلف رسانه ای این شرکت کند.
در اکتبر سال 2020 ، Verizon محصولی با منبع باز و مبتنی بر بلاکچین را راه اندازی کرد که با استفاده از “اصول رمزنگاری” نشریات خبری شرکت را متصل و ایمن می کند ، اما در آن زمان شرکت اظهار داشت که “در حال حاضر فقط تغییرات متن در بلاکچین پیگیری می شود. “