bitcoinاخباراخبار آلت کوین هااخبار بیت کوین

صعود قیمت بیت کوین تا 61.800 دلار

افزایش قیمت بیت کوین نشان می‌دهد که گاوهای بیت کوین در بازار کنترل کامل دارند

درحالیکه قیمت بیت کوین به بالاترین قیمت در طول تاریخ رسیده است، آلت کوین‌هایی مثل دسنتر الند بیش از 90% افزایش قیمت داشتند.

در 13 مارس، گاوهای بیت کوین کنترل کامل بازار ارزهای دیجیتال را در دست گرفتند و قیمت بیت کوین به بالاترین قیمت 61.844 دلار رسید. معیارهای اجتماعی نشان داد که همزمان با افزایش اعلام خرید بیت کوین از طرف شرکت‌ها و سرمایه گذاران، روند صعودی افزایش قیمت بیت کوین ادامه دار خواهد بود.

نوشته های مشابه

حالا قیمت بیت کوین در آینده مشخص نیست چون از نظر تجزیه و تحلیل فنی داده‌های محدودی برای پیش بینی قیمت بیت کوین در دسترس است. معامله‌گر محبوب فیلیپ سوئیفت، بنیانگذار Decentrader، در گزارش اخیر پیش بینی کرد که قیمت بیت کوین به 70.000 دلار می‌رسد.

روند پذیرش ارزهای دیجیتال ادامه دارد

شواهد حاکی از آن است که روند پذیرش ارزهای دیجیتال ادامه دارد. همچنین ارتباط بین ارزهای دیجیتال و صنایع مهم در حال افزایش است. اخبار جدیدی در این باره منتشر شده است. صرافی FTX در مرحله نهایی کردن معامله با تیم بسکتبال میامی قرار دارد. صرافی FTX قصد دارد اسپانسر این لیگ ورزشی باشد. در نتیجه حمایت مالی از این تیم، صراقی FTX حق نامگذاری این تیم را دارد. احتمالا اسم آن را لیگ FTX خواهد گذاشت.

پس از نهایی شدن آن، این معامله اولین همکاری بزرگ با یک لیگ ورزش آمریکایی برای یک صرافی ارزهای دیجیتال خواهد بود.

افزایش محبوبیت NFT یا توکن‌های غیر قابل تعویض، توجه مطبوعات را به خود جلب کرده است. این محبوبیت موجب شده تا هنرمندان مشهور در فضای NFT به دنبال فرصت‌‌های پیشنهادی باشند.

افزایش قیمت بیت کوین عامل افزایش قیمت آلت کوین‌ها

صعود قیمت تاریخی بیت کوین موجب شد تا قیمت آلت کوین‌ها نیز افزایش یابد. دسنتر الند با 89% سود به قیمت 119 دلار رسید.

همچنین قیمت اتر با افزایش 13 درصدی به 1.933 دلار رسید. و گاوهای بازار ارزهای دیجیتال در تلاش هستند تا قیمت اتر به 2.043 دلار برسد.

در حال حاضر، ارزش بازار ارزهای دیجیتال 1.84 تریلیون دلار است که نرخ تسلط بیت کوین 62.1% است.

منبع: وبسایت کوین تلگراف

تاریخ انتشار خبر: 14 مارس 2021

نوشته های مشابه

0 0 رای
رتبه مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدx