اخبار

مدیر مرکز کوین میگوید:بیت کوین به طور کامل جای سیستم مالی فعلی را نخواهد گرفت.

بیت کوین ممکن نیست بتواند سیستم پولی و مالی فعلی را منقرض کند، هرچند استفاده از آن بسته به مکان شخص متفاوت باشد.

مدیر مرکز کوین میگوید:بیت کوین به طور کامل جای سیستم مالی فعلی را نخواهد گرفت.

به گفته مدیر تحقیقات مرکز سکه پیتر ون والکنبورگ ، بیت کوین ممکن است به معنای پایان دادن به پول و بانکداری سنتی نباشد.

نوشته های مشابه

“من فکر می کنم افرادی در جامعه بیت کوین وجود دارند که احتمالاً سر و صداهای زیادی در مورد چگونگی تسلط بیت کوین بر همه سیستم های اقتصادی ایجاد می کنند و هیچ کس دیگر از دلار استفاده نخواهد کرد و دیگر هیچ کس از بانک استفاده نخواهد کرد ، و من فکر می کنم که این کمی احمقانه است ، “ون والکنبورگ در مصاحبه روز جمعه با واشنگتن ژورنال در مورد C-Span گفت:

“واقعیت این است که زمانهایی وجود دارد که معامله با بیت کوین همان چیزی است که شما می خواهید. قطعاً اگر در کشوری ظالمانه مانند نیجریه یا بلاروس هستید ، استفاده از بیت کوین برای شما مفیدتر خواهد بود. در ایالات متحده ، ما یک سیستم بانکی کاملاً پایدار داریم. ما حاکمیت قانون داریم ، ما با یک دولت کاملاً خوب کار می کنیم. “

روش استفاده از بیت کوین می تواند به موقعیت جغرافیایی کاربران بستگی داشته باشد. در برخی از کشورها ، بیت کوین (BTC) بیشتر به عنوان یک دارایی سفته بازی است که برای تجارت و سرمایه گذاری استفاده می شود.

در مناطق دیگر ، بیت کوین می تواند به عنوان وسیله ای برای آزادی بیشتر ، انعطاف پذیری بیشتر و پرداخت سریعتر و همچنین راهی برای مشکلات تورمی در مقایسه با دارایی و ارز سنتی ، به کاربران ارائه دهد.

“به طور کلی ، در اینجا در ایالات متحده ، شما احتمالاً هنوز از کارتهای اعتباری و Venmo و مواردی از این قبیل استفاده خواهید کرد ، اما شاید بخواهید مقداری Bitcoin بخرید زیرا این می تواند راهی برای متعادل کردن سبد سرمایه گذاری شما در برابر تهدید تورم باشد. “، ون والكنبورگ گفت ، و متعاقباً به شباهت طلا از نظر عرضه محدود اشاره كرد.

وی گفت: “بنابراین شاید ، شما می دانید ، به عنوان بخشی از نمونه کارهای متعادل که شامل سایر سرمایه گذاری های ایمن تر است ، ممکن است کمی بیت کوین برای محافظت در برابر تورم داشته باشید.”

نوشته های مشابه

0 0 رای
رتبه مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدx