اخبار

محموله SpaceX با بودجه DOGE قصد دارد در سال 2022 به مدار ماه برسد.

Tom Ochinero از SpaceX گفت: "این ماموریت استفاده از ارز رمزپایه را فراتر از مدار زمین نشان میدهد و تجارت بین سیاره ای را پایه ریزی می کند."

محموله SpaceX با بودجه DOGE قصد دارد در سال 2022 به مدار ماه برسد.

شرکت تولیدی و لجستیکی Geometric Energy Corporation مستقر در کانادا محموله ای را با سرمایه گذاری Dogecoin در یکی از اولین موشک های SpaceX به ماه پرتاب خواهد کرد.

نوشته های مشابه

در اطلاعیه روز یکشنبه از شرکت انرژی هندسی ،این شرکت گفت ماهواره تجاری آن می تواند در سه ماهه اول سال 2022 با هواپیمای پرتاب SpaceX Falcon 9 به ماه سفر کند.وزن 40 کیلوگرم – تقریباً 88 پوند – محموله برای “به دست آوردن اطلاعات مکانی فضایی از حسگرها و دوربین های داخل سیستم با ارتباطات و سیستم های محاسباتی” طراحی شده است.

Samuel Reid ، مدیرعامل شرکت انرژی هندسی گفت: “با همکاری رسمی DOGE برای معامله ای به این بزرگی ، شرکت انرژی هندسی و SpaceX  DOGE را به عنوان یک واحد حساب برای تجارت ماه در بخش فضایی تثبیت کرده اند.”

Tom Ochinero ، معاون فروش تجاری SpaceX ، افزود:

“این ماموریت استفاده از ارز رمزنگاری شده فراتر از مدار زمین را نشان می دهد و تجارت بین سیاره ای را پایه ریزی می کند.”

نه محموله SpaceX و نه انرژی هندسی مشخص نکردند که Dogecoin (DOGE) برای تأمین اعتبار این کار استفاده شده است.این هزینه ممکن است تا حدی مربوط به توسعه محموله باشد یا شامل بودجه ارسال شده به ماه باشد.

ماموریت های قمری قبلی برچسب های قابل توجهی داشته اند.Chang’e 4 برنامه اکتشاف قمری چینی ،آخرین وسیله نقلیه برای فرود نرم در سطح ماه در سال 2019 ،برای فرستادن یک ناو 1200 کیلویی با یک مریخ نورد 140 کیلویی به ماه در آن زمان  1.2 میلیارد یوان ،یا تقریباً 172 میلیون دلار هزینه برداشت. جو ماه قمری ناسا و کاوشگر محیط گرد و غبار ،یک ماهواره برای گردش به دور ماه در سال 2013 ،حمل بار 49.6 کیلوگرم با هزینه تقریبی 280 میلیون دلار ،از جمله تحقیق و توسعه 5.6 میلیون دلار به ازای هر کیلوگرم ، بدون احتساب جرم هنگام راه اندازی.

اگر ماهواره Geometric Energy هزینه های مشابهی را متحمل شود – اگرچه طراحی محموله SpaceX در طی هشت سال کارآمدتر است – شرکت باید 225.8 میلیون دلار برای محموله 40 کیلوگرمی یا بیش از 388 میلیون DOGE در زمان انتشار پرداخت کند. این 0.3٪ از عرضه 129.5 میلیارد توکن DOGE را نشان می دهد.

بنیانگذار SpaceX ، ایلان ماسک ، بارها و بارها – شاید به شوخی – در توییتر اشاره کرده است که Dogecoin اولین ارز رمزنگاری شده است که به معنای واقعی کلمه به ماه می رسد. فعالیت رسانه های اجتماعی ماسک احتمالاً مسئول افزایش قیمت های این توکن بوده است که در 30 روز گذشته بیش از 800 درصد افزایش یافته است و در زمان انتشار به 0.55 دلار رسیده است.

Cointelegraph با انرژی هندسی تماس گرفت ، اما در زمان انتشار پاسخی دریافت نکرد.

نوشته های مشابه

0 0 رای
رتبه مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدx