اخباراخبار بیت کویناخبار جهان

ماینرهای چینی کشتی بیت کوین را قبل از سرکوب رمزنگاری ورودی رها می کنند.

سه شرکت استخراج بیت کوین پس از هشدارهای شدید مقامات چینی ، از برنامه های خود برای خاتمه فعالیت در چین خبر داده اند.

ماینرهای چینی کشتی بیت کوین را قبل از سرکوب رمزنگاری ورودی رها می کنند.

روند نزولی کلی بیت کوین (BTC) تا صبح روز دوشنبه ادامه یافت ، علی رغم اینکه سکه یک شیب قوی 17 درصدی را نشان می دهد و در حالی که سکه همچنان به زخم های ناشی از کاهش قیمت 43 درصدی اخیر خود از بالاترین سطح خود ادامه می دهد ، هنوز تلاطم های بیشتری برای بیت کوین و بازار گسترده ارزهای رمزپایه وجود دارد.

به دنبال اخباری مبنی بر اینکه مقامات چینی در حال برنامه ریزی برای سرکوب استخراج ارزهای رمزپایه هستند ، چند معدنکار بزرگ بیت کوین تصمیم گرفتند که در آخر هفته گذشته فعالیت خود را در چین متوقف کنند.

صبح روز دوشنبه ، سه استخر استخراج بیت کوین از برنامه های خود برای توقف فعالیت در چین خبر داده بودند. BTC.TOP ، که 2.5٪ از کل هشدار بیت کوین در هفته گذشته را تشکیل می داد ، گفت که مغازه های سرزمین اصلی چین را تعطیل می کند و فعالیت های خود را به آمریکای شمالی منتقل می کند.

شرکت فرعی بازار ارز رمز ارز Huobi ، Huobi Mall نیز روز یکشنبه اعلام کرد که دیگر سکوهای استخراج رمزنگاری را در چین نمی فروشد و عملیات استخراج خود را در آنجا متوقف می کند. در همین حال ، شرکت استخراج HashCow گفت که فعلاً خرید سکوهای استخراج جدید Bitcoin را متوقف می کند.

در 21 مه ، مقامات هنگ کنگ در اقدامی که تجارت را فقط به سرمایه گذاران معتبر با بیش از 1 میلیون دلار در اوراق بهادار خود محدود می کند ، منع قریب الوقوع در تجارت خرده فروشی ارزهای رمزنگاری شده را اعلام کردند.

هفته گذشته سه اتحادیه اصلی تجارت چین هشدارهای هماهنگی در مورد سرمایه گذاری ارز رمزنگاری شده را منتشر کردند. خطوط تلفنی در مغولستان داخلی ایجاد شد تا شهروندان را تشویق کند هر گونه فعالیت استخراج رمزنگاری را مشاهده کرده باشند.

هش ریت بیت کوین – معیار اندازه گیری میزان قدرت محاسباتی در معاملات بلاکچین توسط معدنچیان – 30٪ کاهش یافته است که منجر به شروع اخطارهای اخیر چین می شود.میزان هش ریت از 171 Eh / s به کمی بیش از 118 Eh / s منتهی به 22 مه کاهش یافت.این می تواند به این معنا باشد که ماینرها هنگام انتشار خبر چین بیت کوین را رها کردند یا اینکه در میان کاهش قیمت BTC به ارزهای سودآور دیگری منتقل شده اند.

سرکوب مجدد چین در مورد فضای ارزهای رمزپایه چیز جدیدی نیست ، با این حال اعلامیه های ابرقدرت همچنان در فضای ارزهای رمزنگاری شده ویرانی ایجاد می کنند.در کنار توییت های زمین لرزان الون ماسک ، اعلامیه های اخیر چین به دلیل غرق شدن در بازار ارزهای رمزپایه مقصر شناخته شده است – که در مقایسه با این زمان تنها 12 روز پیش ، یک تریلیون دلار بدتر باقی مانده است.

با این حال ، با توجه به اینکه بسیاری از سکه ها و نشانه ها از نظر ارزش ادراک شده در طی ماه ها از 500٪ به 2،000،000٪ رسیده اند ، و با توجه به اینکه نیروهای جاذبه هنوز در بازی هستند ، توضیحات دیگری درباره سقوط بازار بسیار در دسترس است.

نوشته های مشابه

0 0 رای
رتبه مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدx