اخباراخبار بیت کوین

رمزنگاری توییتر رمزگشایی می کند که چرا Zuck واقعاً نام بزهای خود را ‘Max’ و ‘Bitcoin’ گذاشته است.

Mark Zuckerberg پس از نامگذاری بزهای خانگی جدید خود به نام "بیت کوین" و "مکس" ، هودلرهای بیت کوین را به هیجان آورد.

رمزنگاری توییتر رمزگشایی می کند که چرا Zuck واقعاً نام بزهای خود را ‘Max’ و ‘Bitcoin’ گذاشته است.

Mark Zuckerberg ، بنیانگذار فیس بوک پس از مراجعه به شبکه های اجتماعی برای اعلام اینکه دو بز حیوان خانگی خود را “بیت کوین” و “مکس” نامیده، هیجان را در جامعه رمزنگاری برانگیخته است.

زاکربرگ اسامی عجیب و غریب بزهای حیوان خانگی خود را در 11 مه در فیس بوک با عنوان: “My Goats: Max and Bitcoin” اعلام کرد.

رمزنگاری توییتر

Crypto-Twitter در پاسخ به نام بزها ، با تحلیلگر LilMoonLambo برای 97،000 پیروان خود ، به عنوان یک گمانه زنی عصبانی مورد هجوم قرار گرفته است:”شما دو هفته فرصت دارید تا آنجا که می توانید BTC دلار جمع کنید ، قبل از اینکه مارک زاکربرگ اعلام کند که او و فیس بوک در جلسه سهامداران سالانه خود بیت کوین خریداری کرده اند … پمپ با شکوه خواهد بود.”

Anthony Pompliano ، بنیانگذار Morgan Creek Digital ، با تردید از او پرسید که آیا زاکربرگ “به ما می گوید “به ما گفت که یک بیت کوین حداکثر با نام بزهای خود است؟ ”

Influencer “رمزنگار متفکر” نیز با اخبار بسیار سرسختی مواجه بود و با ارسال توییت “اگر فکر می کنید پمپ الون ماسک و تسلا چیزی است ، برای پمپ فیس بوک مارک زاکربرگ آماده شوید!”

با این حال ، Robert Leshner ، مدیرعامل آزمایشگاه کامپوند ، نسبت به هیجان رمزنگاری شده توییتر بدبین بود و آن را اینگونه تعریف کرد : “گفتن اینکه [زاکربرگ] برای شام Bitcoin Max (تصاویر) می خورد.”

Leshner ممکن است نکته ای در مورد سرو بیت کوین و مکس برای شام داشته باشد. در سال 2019 ، مدیر اجرایی توییتر ، Jack Dorsey ، معروفاً فاش کرد که Zuck یکی از بزهای خود را با اسلحه لیزر کشت و برای شام  او سرو کرد.

علیرغم اینکه تماشاگران استنباط می کنند که مدیر عامل فیس بوک ممکن است پیامی عمدی با نام های جدید بزهای خود به بخش رمزنگاری ارسال کند ، این احتمال وجود دارد که زاکربرگ به دلیل محبوبیت اخیر دارایی های رمزنگاری ، به راحتی سعی در سرگرم کردن و واکنش در شبکه های اجتماعی داشته باشد. .

ماه گذشته شایعاتی مبنی بر اینکه فیس بوک موجودی بیت کوین را در ترازنامه خود در گزارش درآمد Q1 خود نشان می دهد ، منتشر شد.با این حال ، گزارش 28 آوریل نشان می دهد که این شرکت هیچ دارایی رمزنگاری در اختیار ندارد.

0 0 رای
رتبه مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدx