اخباراخبار بیت کوین

برچسب قیمت بیت کوین برای اولین بار از ماه می به 50000 دلار رسید .

از آنجا که در اواخر ژوئن به محدوده 29000 دلار رسید ، ، قیمت بیت کوین بیش از 72 درصد افزایش یافته است.

برچسب قیمت بیت کوین (BTC) در اواخر روز یکشنبه بازگشت و برای اولین بار از ماه می 50،000 دلار را لمس کرد و نشان داد که بازار گاو به سرعت به مرحله دوم خود نزدیک می شود.

به گفته Cointelegraph Markets Pro ، برچسب قیمت بیت کوین در Bitstamp با 3 درصد افزایش در روز به 50،270.00 دلار رسید. ارزش بازار بزرگترین ارز رمزنگاری شده 943 میلیارد دلار است.

در معیارهای زنجیره ای اخیراً پیشنهاد شده است که فشار عرضه قریب الوقوع است ، دارندگان و موسسات بلندمدت دارایی BTC خود را تقویت می کنند در حالی که قیمت ها در تخفیف باقی می ماند. یک سری پایین ترین سطح و یک سیگنال بسته مثبت روزانه از زمان معامله در محدوده پایین 30،000 دلار برای BTC شتاب گرفته است.

در همین حال ، شاخص Bitcoin Fear & Greed ، که بر اساس تجزیه و تحلیل احساسات چند عاملی است ، در کمتر از یک ماه از “ترس شدید” به “طمع شدید” تبدیل شده است.

به نظر Coingecko ، بازار ارزهای رمزنگاری شده در این ماه دچار تغییراتی شده است و مجموع سرمایه گذاری رمزنگاری شده در حال حاضر تقریباً 2.2 تریلیون دلار است. در مقابل ، caplitazation رمزنگاری شده در عمق روند نزولی بازار ژوئیه به زیر 1.3 تریلیون دلار کاهش یافت.

مطالب مرتبط: قیمت بازار ارزهای رمزنگاری شده برای اولین بار از ماه می به 2 هزار دلار بازگشت

در حالی که بیت کوین در ابتدای این ماه در آغاز بهبود بازار ارزهای دیجیتال بود ، از آن زمان بسیاری از آلت کوین ها افزایش یافته اند. در زمان نگارش این مقاله ، کاردانو (ADA) ، پولکادوت (DOT) و سولانا (SOL) همگی در هفته دستاوردهای دو رقمی داشتند.

نوشته های مشابه

0 0 رای
رتبه مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدx