اخباراخبار بیت کوین

چرا بیت کوین سطح ارزش 44000 دلار را تجربه میکند؟/تجزیه و تحلیل

CoinMarketCap به کاربرن دنیای مالی کریپتوکارنسی روز سه شنبه گزارشی از رشد بیت کوین را در فضای مالی دیجیتال به اشتراک گذاشت. ابن دارایی با رشد خود تا حدودی ریزش های قبلی خود را در نوسانات قبلی خود جبران کرد.

و اکنون در تاریخ 15 فوریه یعنی 26 یهمن ماه به ارزشی 44180 دلار قرار دارد. در کنار مشاهده این صعود از بیت کوین، کوین مارکت کپ در خصوص اتریوم به عنوان دومین دارایی جدول رده بندی سرمایه از مرز 3000 دلار عبور کرد. این رشد بیت کوین و اتریوم بر دیگر آلت کوین ها نیز موثر بود. و آنها را از 3 تا 10 درصد در این فضای مالی پر نوسان رشد داد.

بیت کوین

البته خبر هایی از رشد بازار سهام نیز به گوش میرسد. کاترشناسان و تحلیل گران بخشی از علت رشد همین نوسانات مالی دارایی های مطرح کریپتوکارنسی و بخش از آن را کاهش بازده اوراق قرضه خزانه دارای میدانند.

روسیه و اوکراین دو عامل تاثیر گذار بر نرخ دارایی ها

نزاع و تنش های ژئوپلیتیکی در میان روسیه و اوکراین رو به افزایش است. همان گونه که شواهد نشان میدهد گویا این تنش ها ادامه دار است و گفت و گو ها برای دسترسی به یک نتیجه مشترک همچنان ادامه دار است.

بیت کوین در 10 فوریه از نرخ 45,855 دلار به 41,570 دلار افت پیدا کرد. هم اکنون این دارایی در مدت زمان 24 ساعت گذشته 4.44 درصد افزایش رادر عملکرد خود ثبت کرد.

بازارسرمایه گذاری بیت کوین آرام و محتاط و بلاکلیف!

نتایج حاصل از آنالیز های IntoTheBlock روایت میکنند. که بازار سرمایه گذاری و خرید و فروش بیت کوین محتاطانه پیش میرود. تغییرات  و حجم پویایی و معاملات بیت کوین در مقایسه با سال میلادی گذشته یعنی 2021  هنوز 70 درصد کمتر است. IntoTheBlock نشان میدهد که حم معاملات آتی بازار های سنتی نیز به طئر قابل ملاحظه ای کاهش یافت است.

در هر حال سطوح بالای حجم معاملات در آنالیز و تحلیل فرایند موضع گیری سرمایه گذاری و خرید و فروش میتواند نمایان گر فشار خرید کوتاه مدت باشد.

هم اکنون حجم معاملات آتی بر روی این دارایی در کنار افزایش نرخ دارایی بیت کوین پس از تجربه آخرین تجربه افت ارزش در سال 2022 تطابقی ندارد. این خود مهم ترین دلیل برای نشان دادن اختیار در معاملات سرمایه گذاران و تریدر های فضای مالی کریپتوکارنسی است.

در خصوص این نوسان مثبت بیت کوین چندین تحلیل گر پیش بینی میکنند که افزایش نرخ بیت کوین به صورت مداوم اتفاق خواهد افتاد.

هم اکنو شاخص ترس و طمع ارز های دیجیتال در وضعیت “ترس” است. با توجه به امتیاز احساسات اسمی از 0 تا 100 که این شاخص از فاکتور های آنها برای لحاظ در نتایج نشان میدهد در حال حاظر بر روی عدد 46 میباشد.

منبع: U.today

مطالب بیشتر:


موجودی بیت کوین به نسبت 3 سال گذشته در کمترین مقدار خود در صرافی ها است(در تب جدید مرورگر باز می شود )
مقامات روسیه بر سر فعالیت ارز های دیجیتال با یکدیگر به توافق رسیدند(در تب جدید مرورگر باز می شود )
نماینده مجلس میگوید : بانک مرکزی روسیه در مورد رمزنگاری “کوته بینانه” است.(در تب جدید مرورگر باز می شود )
6 تا 15 درصد مالیات گریبان گیر ماینر های روسی(در تب جدید مرورگر باز می شود )
مجازات کیفری برای دانشجویان ماینر/ استخراج در خوابگاه های روسیه(در تب جدید مرورگر باز می شود )

نوشته های مشابه

5 1 رای
رتبه مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدx