اخباراخبار اتریوم

جزییات جلسات مکرر توسعه دهندگان در خصوص به روز رسانی جدید اتریوم

جلسات مکرر در میان توسعه دهندگان اتریوم به هدف ارائه خدمات بهتر به کاربران آن در پی انجام است. در پی این جلسات خبر گذاری های ویژه حوزه مالی کریپتوکارنسی تلاش کردند تا گزارشاتی از مواد این جلسات برای ارائه جزییات بهتر از دومین دارایی مطرح جدول رده بندی ارزشی ارز های دیجیتال ارائه دهند.

در 136 امین جلسه با حضور توسعه دهندگان اتریوم که در تاریخ 15 آوریل سال میلادی جاری به انجام رسید. گروه توسعه دهنده و تصمیم گیرنده تلاش کردند. تا با ارائه نظرات و نقد و بررسی های متعدد طرح جدید ترین به روز رسانی اتریوم به نام Merge را به چالش بکشند. و بحث و گفت و گو را برای دریافت بهترین نتیجه در ابعاد گوناگون ادامه دهند.

پس از برگذاری این جلسه. توضیحاتی از طرف خانم کیم به عنوان یکی از شرکت کننده های این جلسه در مورد جدید ترین به روز رسانی اتریوم. توضیحاتی در صفحه توییتر خود عنوان کرد.

با توجه به پیام های منتشر شده در صفحه توییتر توسعه دهندگان و گزارش های خبر گذاری های گوناگون میتوان دریافت. که در پی جلسات مکرر اخیر، توسعه دهندگان اتریوم در نظر دارند. نسخه های آزمایشی از جدید ترین هارد فورک ارائه شده در اتریوم به نام shadow با دو نسخه آزمایشی مشابه، درون شبکه آزمایشی Goerli تست کنند. تا بتوانند بدینوسیله شبکه دارایی اتریوم را سازماندهی کنند. این به روز رسانی های مشابه ظرف مدت 15 روز آینده تست و نتایج آن ارائه خواهد شد.

و در ادامه

گروه بیکو (Tim Beiko) به عنوان توسعه دهنده EF طرح پیشنهادی خود را مبنی بر ارائه نخست شیکه آزمایشی Ropsten در گام اول. و بعد ارائه دو هارد فورک Goerli و Sepolia را مطرح کرد. و افزود که برای انجام کار با این مدل اولویت بندی میبایست نخست تمام  dApp هایی که از این زیر ساخت استفاده میکنند به طور کامل خالی شوند.

سپس گروه تهیه و توسعه اصلی اتریوم در شانگهای به دنبال ایجاد پلتفرن اثبات سهام است. و بر این نظر پافشاری میکند. تا ظرف مدت 6 ماه اولیه پس از ارائه هارد فورک Merge اجرا شود.

طبق تحقیقات گروه خبرنگاران قرار است هارد فورک Merge اتریوم در سه ماه سوم سال میلادی 2022 اجرا شود.

منبع: u.today

مطالب بیشتر:


ماجرای هک شدن اتریوم و تولد اتریوم کلاسیک+نقش DAO در هک شدن اتریوم
رئیس جمهور دستور بازنگری در مقررات استخراج ارز دیجیتال را صادر کرد
فورک چیست؟ بررسی مفهوم سافت فورک و هارد فورک

نوشته های مشابه

0 0 رای
رتبه مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدx