اخبار

سرمایه گذار میلیاردر Ray Dalio:”من بیت کوین را به جای اوراق قرضه ترجیح می دهم”

ری دالیو ، سرمایه گذار میلیاردر معتقد است بیت کوین خرید بهتری نسبت به اوراق قرضه است.

سرمایه گذار میلیاردر و مدیر صندوق پرچین Ray Dalio مشهور اظهار داشت که در مصاحبه اخیر در کنفرانس رمزنگاری اجماع ، ترجیح می دهد BTC را نسبت به اوراق قرضه خریداری کند.

روز 6 مه در مصاحبه ای که روز دوشنبه 24 مه پخش شد ، رئیس و CIO مشترک Bridgewater Associated بیت کوین را به عنوان یک ابزار برتر برای پس انداز نسبت به اوراق قرضه دولتی یا شرکتی توصیف می کند:

“هرچه بیشتر در [بیت کوین] پس انداز ایجاد کنیم ، ممکن است بیشتر بگویید ،” من ترجیح می دهم بیت کوین داشته باشم تا اوراق قرضه. “شخصاً ، ترجیح می دهم بیت کوین داشته باشم تا اوراق قرضه.”

دالیو اضافه کرد که هرچه پس انداز بیشتری در رمزنگاری انجام شود ، قدرت کمتری دولت ها بر سرمایه مردم عادی دارند.

با این وجود ، علیرغم تأکید بر مزایای سرمایه گذاری در BTC ، دالیو خاطرنشان کرد که “بزرگترین ریسک بیت کوین موفقیت آن است” ، اما حدس می زند محبوبیت اخیر و افزایش دارایی های رمزنگاری ممکن است کاتالیزوری برای سرکوب گسترده دولت علیه این بخش باشد.

وی گفت: “یکی از مهمترین […] نگرانی های دولت این است که دولت توانایی کنترل […] بیت کوین یا ارزهای دیجیتال را دارد” ، آنها افزودند: “آنها می دانند کجا هستند و می دانند چه خبر است. ”

مدیر صندوق سرمایه گذاری میلیاردی پس از پیش بینی مجدد احتمال تلاش ایالات متحده برای ممنوعیت آن ، در ماه مارس اعتراف به برگزاری بیت کوین کرد. دالیو خاطرنشان کرد که ایالات متحده تلاش کرده است که از داشتن یا تجارت طلا در سال 1930 توسط شهروندان آمریکایی ممنوع شود زیرا تهدیدی برای اوراق قرضه خزانه داری محسوب می شود.

در ماه ژانویه ، دالیو در مورد افزایش فشار نظارتی برای هدف قرار دادن دارایی های دیجیتال در میان فشار چشمگیر رمزنگاری هشدار داد و نوشت: “من شک دارم که بزرگترین خطر بیت کوین موفقیت است زیرا اگر موفقیت آمیز باشد ، دولت سعی در کشتن آن دارد و آنها قدرت زیادی دارند موفق شدن.”

نوشته های مشابه

0 0 رای
رتبه مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدx