اخباراخبار بیت کوین

قیمت بیت کوین (BTC) تا 43 هزار دلار افزایش یافت و به بالاترین قیمت از ماه می رسید .

شکست بیت کوین بالاتر از 43000 دلار قیمت را به بالاترین سطح چند ماهه می رساند و احتمالاً بازار صعودی را که معامله گران بی صبرانه منتظر آن بودند دوباره زنده می کند.

قیمت بیت کوین (BTC) در 6 آگوست به بالاترین سطح چند ماه اخیر رسید و به 43،231 دلار رسید و این باعث شد دارایی دیجیتال از محدوده معاملاتی که از ماه مه در آن گیر کرده بود ، خارج شود.

داده های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد که پس از معاملات اولیه در ساعات اولیه صبح روز جمعه ، گاوها تجمع کردند که باعث شد قیمت بیت کوین (BTC) به بالاترین سطح روزانه در 43.231 دلار برسد ، که بالاترین سطح از 19 مه است.

نوشته های مشابه

در طول هفته ، چندین تحلیلگر معتقد بودند که افزایش قیمت در حال انجام است زیرا چندین شاخص سیگنال های صعودی را نشان می دهند ، از جمله تقابل بین دو میانگین متحرک که آخرین بار قبل از بازار گاو 2020 ظاهر شد.

صعود بیت کوین به 43210 دلار یک تحول عمده برای قیمت آن بود که توسط تحلیلگر نام مستعار Rekt Capital ذکر شد ، زیرا این اولین بار بود که BTC توانست از محدوده معاملات چند ماهه خود خارج شود.

Rekt Capital گفت:

BTC با موفقیت EMA 200 روزه را به عنوان پشتیبانی ، سنجش بلندمدت احساس سرمایه گذاران نسبت به BTC اعلام کرد. BTC همچنین با موفقیت EMA 21 هفته را به عنوان پشتیبانی ، یک شاخص بازار صعودی ، اعلام کرد. بازار در حال صعود است. “

سقف کلی بازار ارزهای رمزنگاری شده در حال حاضر 1.719 تریلیون دلار است و میزان تسلط بیت کوین 46.2 درصد است.

نوشته های مشابه

5 1 رای
رتبه مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدx