مقایسه نوسانات بیت کوین با سهام آمازون در نخستین دوره کاری

آنتونی اسکاراموچی به تازگی در عنوانی بیت کوین به عنوان داریی نوین را با آمازون که یک کمپانی فروش محصولات اینترنتی در جهان است مقایسه میکند.

او  قبلا در سمت مدیریت ارتباطات کاخ سفید فعال بود هم اکنون در سمت مدیر عامل و موسس نهاد مالی و سرمایه گذاری SkyBridge به فعالیت مشغول است.

این مجموعه به عنوان یک شرکت سرمایه گذاری جایگزین روی کار است. که به نوعی تامین کننده مالی و ارائه دهنده راهکار ها و انواع مشاوره های سرمایه گذاری برای طیف عظیمی از نیاز ها ارائه میدهد.

موسس این مجموعه به تازگی روند رشد دارایی بیت کوین را با سهام آمازون مقایسه کرده و مطالب خود را توسط سی ان بی سی به اشتراک گذاشت.

بر طبق اظهارات اسکاراموچی در مورد سرمایه گذاری:

با تحلیل سهام شرکت آمازون این موسسه از زمانی که فعالیت خود را آغاز کرد. در 8 سیکل کاری متفاوت هر باز تقریبا به اندازه 50 درصد کاهش نرخ را در تاریخچه عملکرد خود ثبت کرده است.

اگر یک سرمایه گذار در ابتدای کار، در زمان عرضه اولیه این سهام به اندازه 10 هزار دلار سرمایه گذاری کرده باشد. سهام کنونی این سرمایه گذار به اندازه 22 میلیون دلار ارزش دارد.

وی در ادامه بررسی های خود گفت که در بسیاری از نهاد های سرمایه گذاری در زمان افت دارای نتوانستند دوام بیاورند. اما شرکت هایی با زیر ساخت های قوی تر که کار بهتر و بهینه را ارائه میدادند در این فضا باقی میمانند.

او گفت که بیت کوین هم اکنون به عنوان یک منبع ارزش نیست. به بیانی دقیق تر از نظر فنی یک ارز محسوب نمیشود. بیت کوین در واقع یک فناوری نوین محسوب میشوند. اگر نوسانات بیت کوین را در کوتاه مدت ندید بگیرم میتوان متوجه روند قدرتمند و رو به رشد آن را در طولانی مدت را دریافت.

وی در این خصوص گفت:

من در خصوص نوسانات کوتاه مدت بیت کوین حرفی ندارم. اما خود به عنوان یک تحلیل کننده سرمایه گذاری مایلم که هم اکنون سرمایه گذاران زیادی را به خرید و سرمایه گذاری بر روی این دارایی تشویق کنم. تا به زودی مالک بیت کوین شوند.

و در ادامه افزود:

هم اکنون به اندازه نیم میلیارد کیف پول در دست کاربران است. و ما پیش بینی میشود که به زودی این حجم به در سال 2024 به یک میلیارد میرسد.

منبع: cryptoglobe

مطالب بیشتر:


کاربران نیجریه بایننس را کلاه بردار میخوانند در حالی که بایننس زیر بار نمیرود!
لایحه ای در خصوص بیت کوین و ارز قانونی آریزونا
گوگل به دنبال متخصص در حوزه بلاک چین میگردد
فعلا مجوز استخراج بیت کوین در نیویورک به تعویق افتاد

 

خروج از نسخه موبایل