کاهش قیمت بیت کوین به زیر 34000 دلار و پایین ترین سطح آلتکوین ها طی چند ماهه اخیر

دور دیگری از FUD باعث شد تا قیمت بیت کوین به زیر 34000 دلار برسد و فشار بیشتری بر altcoins ایجاد شود که اکنون تحت پایین ترین قیمت چند ماهه قرار دارد.

کاهش قیمت بیت کوین به زیر 34000 دلار و پایین ترین سطح آلتکوین ها طی چند ماهه اخیر

در تاریخ 21 مه ، بازار رمزنگاری با دور تازه ای از ترس ، عدم اطمینان و تردید (FUD) مورد حمله قرار گرفت که باعث فروش فروخته شده دیگری در قیمت بیت کوین (BTC) و اکثریت آلت کوین ها شد.

برای دومین بار در کمتر از 3 هفته ، چین بار دیگر مقصر بود زیرا شایعاتی مبنی بر اینکه ناظران به دنبال سرکوب استخراج و تجارت بیت کوین هستند ساختند. این رسانه همچنین گزارش داد که مقامات هنگ کنگ پیشنهاد منع فروشندگان خرده فروشی از تجارت ارزهای رمزپایه را داده اند.

اطلاعات حاصل از Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می دهد که گاوهای بیت کوین (BTC) سطح پشتیبانی 40،000 دلاری را قبل از اعلامیه از چین نگه داشتند اما به سرعت آن را از دست دادند و قبل از آنکه نزولی بیشتری داشته باشد ، مجبور شدند خود را در حمایت 36،000 دلار قرار دهند.

نمودار 4 ساعته BTC / USDT. منبع: TradingView

چرخش بازار در روز پنجشنبه به کاهش ترس از بازگشت به زمستان رمزنگاری کمک کرد ، قبل از سقوط روز جمعه برخی از تحلیلگران ، از جمله بنیانگذار آزمایشگاه های جارویس ، بن لیلی ، به درستی ارزیابی کردند که “ما از جنگل خارج نیستیم”.

هنوز جای امیدواری وجود دارد که قیمت BTC بتواند زمین خود را حفظ کند و به بالاتر صعود کند زیرا فعالیتی که در کیف پول های نهنگ دیده می شود جریان 39931 دلار را نشان می دهد که نشان دهنده سطح جدید حمایت است.

ورودی قابل توجهی به کیف پول نهنگ در 39931 دلار (حدود 115k BTC) اتفاق افتاد. اکنون این باید پشتیبانی از بیت کوین باشد. نزدیکترین مقاومت در 52 و 56 کیلوگرم است. pic.twitter.com/XnsNQ35BFZ
— whalemap (@whale_map) May 21, 2021

اوج فعالیت تبادل در حین فروش

مبادلات ارزهای رمزنگاری شده سهم بزرگی در اقدام قیمت روز چهارشنبه داشتند که در گزارش اخیر Delphi Daily توسط Ashwath Balakrishnan برجسته شده است.

به گفته بالاکریشنان ، بایننس مسئول این موارد بود:

“تسهیل تجارت 100 درصدی به ارزش 100 میلیارد دلار” و مبادلات غیرمتمرکز در شبکه Ethereum (ETH) “با ثبت بیش از 10 میلیارد دلار حجم”.

حجم روزانه Ethereum DEX. منبع: Delphi Digital

این “تنها بالاترین روز حجم برای همه DEX ها” است که توسط Uniswap (UNI) ثبت شده است که “معادل 6 میلیارد دلار حجم” معامله می شود در حالی که معامله گران خرده فروشی برای خروج اقدام می کنند.

به گفته میکا اسپرویل ، مدیر عامل و مدیر ارشد سرمایه گذاری در S2F Capital ، ارزش تقریبی 9 میلیارد دلار در جریان اصلاحات این هفته در شستشوی مشابه آنچه در مارس 2020 تجربه شد ، منحل شد.

کلیه تصفیه های سکه در صرافی های متمرکز. منبع: Coinalyze

Spruill همچنین به “سطوح تاریخی بیت کوین که در تاریخ 19 ماه مه در مقایسه با جریان خالص ارز در چند سال گذشته از مبادلات خارج شده است” اشاره کرد و گفت “این واقعیت را برجسته می کند که این بالاترین میزان خالص خروجی در دلار بود و” بسیار سرسخت “بود.

برای درک بهتر احساسات فعلی معامله گران در بازار ، اسپرویل خاطرنشان کرد که کیف پول های خرده فروشی به رغم آشفتگی بازار با کاهش سریع سرمایه گذاران خرده فروشی ، به رشد خود ادامه می دهند ،که “نشانه ای از رشد مداوم و پذیرش” است.

Spruill گفت:

“تعداد نهادهای جدید نیز این کل بازپرداخت را افزایش داده است ، و همچنین به این واقعیت اشاره می کند که ما یک چرخه گاو نر را تجربه نکرده ایم بلکه یک چرخه محلی را در یک چرخه گاو نر بزرگ تجربه کرده ایم.”

Altcoins دوباره خرد شد

فشار مداوم بر بیت کوین به بازار altcoin سرایت کرد و باعث شد اکثر نشانه های 100 سرمایه برتر عمیق تر به رنگ قرمز در بیایند.

عملکرد روزانه ارزهای رمزنگاری شده. منبع: Coin360

سقف کلی بازار ارزهای رمزنگاری شده در حال حاضر 1.4 تریلیون دلار است و نرخ تسلط بیت کوین 44.3٪ است.

خروج از نسخه موبایل