کاتالیزور اصلی برای ارسال قیمت بیت کوین به ATH جدید مورد نیاز است.

دان مک درمیت از TheChartGuys می گوید رشد بیت کوین در یک ماه گذشته چشمگیر بوده است اما اگر بیت کوین به بالاترین سطح خود برسد ، به یک "کاتالیزور اصلی" نیاز است.

کاتالیزور اصلی برای ارسال قیمت بیت کوین به ATH جدید مورد نیاز است : دان مک درمیت تحلیلگر

بازار ارزهای رمزنگاری شده در ماه گذشته دچار اشکال شده است زیرا قیمت بیت کوین 73 درصد از پایین ترین قیمت 29،200 دلار در 20 جولای به بالاترین سطح 50،478 دلار در 26 آگوست رسیده است ، حرکتی که مستلزم احتیاط Dan McDermitt ، تحلیلگر بازار ارزهای رمزنگاری شده و یکی از بنیانگذاران TheChartGuys است.

به گفته مک درمیت ، راهپیمایی بی وقفه بیت کوین در ماه گذشته “با عدم تجمیع هفتگی” انجام شد ، که پیشرفت چشمگیری بود و خرس ها را ناامید کرد زیرا “هر هفته به پایین ترین سطح خود رسید.”

مک درمیت “انتظار یک الگوی تعادل در بازه زمانی ماهانه را دارد ، که الگویی از پایین ترین و بالاترین سطح در محدوده محکم شدن است.”

مک درمیت گفت:

“من پیش بینی می کنم که در ابتدا به دنبال بالاترین سطح پایین در مقایسه با بالاترین سطح تاریخ باشیم … من فقط منتظر تغییر برخی الگوهای کوتاه مدت هستم تا منجر به تجمیع هفتگی شود ، که می تواند یک تصویر بزرگتر سالم فقط برای خنک کردن کمی چیزها. “

وقتی صحبت از رسیدن به بالاترین سطح تاریخ می شود ، مک درمیت احساس می کند که بازار به یک کاتالیزور نیاز دارد که منجر به افزایش حجم شود ، مانند تصویب BTC ETF ، زیرا قیمت 65000 دلار انجام می شود.

خروج از نسخه موبایل