پل Polygon برای رسیدن به هفت دارایی برتر رمزنگاری

پل جدید به شما امکان میدهد نمایندگی های ERC-20 رن (Ren) از BTC ، BCH ، DOGE ، FIL ، LUNA ، ZEC و DGB به شبکه Polygon منتقل شوند.

پل Polygon برای رسیدن به هفت دارایی برتر رمزنگاری توسط Ren راه اندازی شد.

راه اندازی پل جدید Polygon x RenVM توسط Polygon در تاریخ 28 مه به توییتر اعلام شد ، وی تأکید کرد که این پل اجازه می دهد تا از بیت کوین و دارایی های دیگر در لایه دو سریع و کم هزینه استفاده شود.

Ren و Polygon با هم همکاری کردند تا پلی ایجاد کنند که به BTC و سایر دارایی ها بین Bitcoin و راه حل مقیاس Ethereum منتقل شود.

با خوشحالی از راه اندازی یک پل مستقیم به Polygon توسط renprotocol خبر می دهیم!
با استفاده از Polygon x RenVM Bridge ، کاربران می توانند # BTC و بسیاری دارایی های دیگر را مستقیماً به Polygon منتقل کنند ، txns با سرعت بالا و کم هزینه را برای این دارایی ها امکان پذیر می کند.
اکنون پل زدن را شروع کنید:  https://t.co/91xPP2E2cp pic.twitter.com/E9AkveROGR
– Polygon (سابق Matic) (0xPolygon @) May 27, 2021

نمایندگی های ERC-20  از رن ؛ Bitcoin ، Bitcoin Cash ، Dogecoin ، Filecoin ، Terra ، Zcash و DigiByte اکنون می توانند در شبکه Polygon استفاده شوند. این دارایی ها از قبل قابل معامله هستند و در بالای Polygon مبتنی بر DEX و QuickSwap ، با تیم همچنین اشاره به فرصت های عملکرد آینده برای نشانه های استقرار Polygon در Curve Finance و BadgerDAO دارد.

در صحبت با Cointelegraph ، یک نماینده Ren اظهار داشت که تیم قصد دارد در آینده نزدیک پل های بیشتری را به شبکه های مقیاس پذیر با سرعت بالا راه اندازی کند.

از زمان راه اندازی RenVM یک سال پیش ، Ren به عنوان یک پورتال برجسته که اجازه نسخه های پیچیده بیت کوین را می دهد ظهور کرده است ؛ بیت کوین کش ، Zcash و سایر دارایی های لایه یک برای تجارت در شبکه اصلی Ethereum. طی هفت روز گذشته حدود 246.3 میلیون دلار دارایی با استفاده از RenVM پل زده شده است.

طبق گفته DeFi Llama ، RenVM در حال حاضر سی امین پروتکل مالی غیرمتمرکز با ارزش کل 573 میلیون دلار قفل شده یا TVL است.

Polygon اخیراً به عنوان لایه اصلی دو راه حل مقیاس گذاری توسط TVL و دومین پروتکل بزرگ DeFi با دارایی های تقریباً 10.3 میلیارد دلاری در حال حاضر در شبکه وجود دارد. در تاریخ 25 مه اعلام شد که سرمایه گذار مشهور میلیاردر مارک کوبان در Polygon سرمایه گذاری کرده است.

با این حال ، رقابت بین لایه های دوتایی در حال افزایش است ، و داوری هدف اصلی آن را برای 28 مه آغاز می کند ، و خوش بینی قصد دارد تا در ماه جولای به طور مستقیم ادامه یابد.

خروج از نسخه موبایل