پلتفرم معاملاتی بلاکچین INX؛IPO توافق شده با ارزش 125 میلیون دلار SEC را تکمیل میکند.

گزارش شده است که INX 125 میلیون دلار از سرمایه گذاران برای ساخت یک بستر تجارت کاملاً تنظیم شده برای رمزهای رمز و توکن های امنیتی جمع کرده است.

پلتفرم معاملاتی بلاکچین INX ، IPO توافق شده با ارزش 125 میلیون دلار SEC را تکمیل میکند.

INX Limited اولین رویداد فروش توکن مورد تایید کمیسیون اوراق بهادار را از طریق یک پیشنهاد اولیه به اتمام رسانده است.

بر اساس نسخه منتشر شده توسط این شرکت ، پلتفرم معاملاتی بلاکچین 85 میلیون دلار درآمد ناخالص از طریق بیش از 7200 سرمایه گذار خرده فروشی و بازیگران نهادی واجد شرایط کسب کرده است. جزئیات این اطلاعیه نشان می دهد که متوسط ​​سرمایه گذارانی که در IPO توکن شرکت کرده اند 42 بوده است.

همانطور که قبلاً توسط Cointelegraph گزارش شده بود ، INX ثبت شده در SEC در تلاش بود تا IPO رمز خود را قبل از پایان ماه آوریل بسته بندی کند. این شرکت پیش از این پایان سال 2020 را به عنوان تاریخ اولیه خود برای انعقاد IPO رمزگذاری کرده بود.

طبق گزارشات ، شرکت مستقر در جبل الطارق همراه با 7.5 میلیون دلار از یک دور خصوصی قبلی و 39.6 میلیون دلار کانادا (حدود 32.2 میلیون دلار) دارایی شخصی در بورس اوراق بهادار تورنتو ، 125 میلیون دلار سرمایه جمع آوری کرده است.

با این حال ، این مبلغ منوط به تأیید نهایی TSX برای دور سهام عدالت است و بیشتر از هدف اولیه تعیین شده در زمان راه اندازی IPO در آگوست 2020 است.

طبق این اعلامیه ، پرداخت های رمزنگاری شده از بیت کوین (BTC) ، اتر (ETH) و دلار آمریکا (USDC) بیش از نیمی از مبلغ جمع آوری شده را تشکیل می دهند. INX گفت که مبالغ سرمایه گذاری دریافتی از طریق پرداخت ارزهای رمزپایه به دلار آمریکا تبدیل شده است.

125 میلیون دلار جمع آوری شده از IPO توکن برای تأمین بودجه ایجاد بستر تجاری کاملاً تنظیم شده شرکت برای رمزنگاری و رمزهای امنیتی استفاده می شود. سرویس مبتنی بر بلاکچین برنامه ریزی شده همچنین به شرکتهای مشتری امکان انتشار و فروش اوراق بهادار توکن شده را می دهد.

Shy Datika ، بنیانگذار INX در گفتگو با رویترز ابراز اشتیاق کرد که توکن IPO این شرکت زمینه را برای سایر شرکتها برای صدور رمزهای امنیتی مورد تأیید SEC فراهم می کند.

در گفتگو با Cointelegraph ، بنیانگذار INX تأیید کرد که این شرکت در حال حاضر حدود 30 شرکتی دارد که به دنبال راه اندازی رمزهای امنیتی بر روی سیستم عامل خود هستند.

طبق گفته داتیکا ، پذیرش بلاکچین در بین سرمایه گذاران خرده فروشی و موسسات بسیار چشمگیر است.

خروج از نسخه موبایل