میلیونرهای SlumDOG: نشانه های سگ بر رتبه بندی تسلط دارند.

کد Shiba Inu از نظر هزینه تولید و تعداد معاملات در Uniswap v3 نیمی از بهترین جفت سازی ها است.

میلیونرهای SlumDOG: نشانه های سگ بر رتبه بندی تسلط دارند.

علیرغم سقوط چشمگیر DOGE به دنبال قسمت مورد انتظار Saturday Night Live که توسط بنیانگذار SpaceX و مدیر عامل فرضی Dogecoin برگزار شد ،ایلان ماسک ، بسیاری از نشانه های سگ هایی که اخیراً سوار بر لباسهای DOGE شده اند ، فقط در عرض چند هفته پس از رانندگی میلیاردها در حجم تجارت در Uniswap v3 ، هنوز هم چند صد درصد افزایش دارند.

Shiba Inu (SHIB) ، علی رغم سودمندی محدود خود ، “آزمایش در ساخت جامعه خودجوش غیرمتمرکز” ، از زمان راه اندازی DEX در 5 مه ، بر رتبه بندی های Uniswap v3 تسلط دارد.

از زمان راه اندازی Uniswap v3 ،جفت سازی WETH / SHIB با تولید 2.4 میلیون دلار و تعداد معاملات با تقریباً 57000 به عنوان برترین جفت سازی شناخته می شود ، WETH / USDT رتبه دوم را با 750،000 دلار تولید بیش از 8500 معامله پشت سر می گذارد.

WETH / SHIB در حال حاضر با حجم تجارت Uniswap v3 با 243.2 میلیارد دلار در رتبه سوم قرار دارد و پس از 299 میلیارد دلار WETH / USDT و 256.7 میلیارد دلار پس از WETH / USDC قرار دارد.

سایر علائم کم کاربرد نیز به همین ترتیب در میان شور و شوق تجارت نشان سگ محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند ،با آکیتا اینو (AKITA) در حال حاضر در رتبه هشتم تولید نسل ،پنجم با تعداد کل معاملات ،و سیزدهم از نظر حجم کل در Uniswap v3. Dogelon Mars (ELON) همچنین در Uniswap عملکرد چشمگیری داشته و از نظر تعداد کل معاملات در رتبه ششم و بر اساس تولید هزینه در رتبه سیزدهم قرار دارد.

جوزف یانگ از Cointelegraph همچنین اشاره کرد که Dogecoin همچنین در صدر نمودارهای حجم معاملات قرار دارد ، با قرارداد دائمی DOGE / USDT در Binance Futures با پیشی گرفتن از بیت کوین ، به عنوان برترین جفت تجاری در این سیستم عامل شناخته می شود.

Dogecoin با حجم روزانه در Binance Futures [جفت USDT] از بیت کوین پیشی گرفت.
15 میلیارد دلار
آنچه حتی در جریان است. pic.twitter.com/DPCpWUNyeL
– جوزف یانگ (jamjosephyoung) 9 می 2021

در حالی که DOGE طی 14 روز گذشته تقریباً 111٪ افزایش داشته است ،، SHIB حدود 973٪ افزایش یافته است ،AKITA’s تقریبا 347٪ افزایش یافته است و قیمت ELON در مدت مشابه 479٪ افزایش یافته است.

خروج از نسخه موبایل