مدیران نهادی رکورددار 13.9 میلیارد دلار Ethereum هستند.

طبق آخرین گزارش CoinShares ، ورودی های هفتگی به محصولات سرمایه گذاری Ethereum همچنان در حال رشد هستند.

مدیران نهادی رکورددار 13.9 میلیارد دلار Ethereum هستند.

به گفته CoinShares ، مدیران سرمایه گذاری نهادی هفته گذشته 30.2 میلیون دلار Ethereum (ETH) خریداری کردند و مجموع دارایی آنها را به رکورد 13.9 میلیارد دلار رساندند.

به نظر می رسد ورودی ها به محصولات Ethereum در حال افزایش است زیرا سرمایه گذاران توجه و منابع بیشتری را به سیستم عامل قرارداد هوشمند اختصاص می دهند. ورودی ماهانه به روز برای محصولات ETH بالغ بر 170 میلیون دلار بود که مجموعاً سالانه 824 میلیون دلار بود. مدیران هم اکنون 13.9 میلیارد دلار ETH دارند.

گزارش ورودی هفتگی ، رشد شدیدی در بیشتر دارایی های دیجیتال نشان داد ، به استثنای Bitcoin Cash (BCH) ، جایی که ورودی 1.7 میلیون دلار کاهش یافت. ورودی هفتگی در کل دارایی ها به 489 میلیون دلار رسید ، بیشترین مقدار بیت کوین (BTC) با 441.7 میلیون دلار بود.

کل دارایی های تحت مدیریت اختصاص داده شده به رمزنگاری اکنون 64.7 میلیارد دلار است که در حدود 6 میلیارد دلار در شش هفته گذشته سود کسب کرده است.

CoinShares توضیح داد: “ورودی های زیاد جریان های مختلفی را در بین تأمین کنندگان پنهان می کند ، در حالیکه بسیاری از آنها در اروپا جریان خروج دارند در حالی که همتایان آمریکای شمالی آنها جریان شدید جریان دارند. به طور خاص ، ورودی های هفتگی به صورت مقطعی برای مقیاس خاکستری ، با 46 میلیون دلار کاهش برای CoinShares و افزایش 554.1 میلیون دلاری برای 3iQ ، که اولین صندوق تجارت بیت کوین کانادا را اداره می کند ، افزایش می یابد.

طبق گفته Coingecko ، Ethereum در این هفته رمزنگاری را به ارتفاعات جدیدی رساند ، با دارا بودن سرمایه بازار برای همه دارایی ها به 2.398 میلیارد دلار رسید. این بیش از اوج قبلی 16 آوریل 2.343 میلیارد دلار است.

قیمت ETH طی هفته گذشته رشد چشمگیری داشته است و در رکورد جدید بالاتر از 3500 دلار ثبت شده است. به نظر می رسد دومین ارز رمزنگاری شده در میان جدیدترین اصلاحاتی که بیت کوین 6٪ سقوط کرده و بازار کلی حدود 150 میلیارد دلار از بالاترین قیمت اخیر کاهش داشته ، بسیار خوب متوقف شده است.

خروج از نسخه موبایل