فدراسیون فوتبال فرانسه بازیکن رسمی NFT را با Sorare راه اندازی کرد.

بازیکنان Les Bleus و آمار ورزشی آنها در بلاک چین برای تجارت و بازی در بازی های فانتزی رمزگذاری می شود.

فدراسیون فوتبال فرانسه بازیکن رسمی NFT را با Sorare راه اندازی کرد.

با پیشرفت مسابقات قهرمانی یورو 2020 ، بازی فوتبال فانتزی مبتنی بر بلاک چین Sorare توافق نامه صدور مجوز برای یک انجمن ورزشی ملی را برای صدور توکن های غیرقابل استفاده بازیکنان خود اعلام کرد.

Sorare امروز در اطلاعیه ای اعلام کرد که فدراسیون فوتبال فرانسه یا FFF ، پیش از بازی این تیم مقابل آلمان در روز سه شنبه ، مجموعه خود از توکن های غیرقابل استفاده  بازیکن یا NFT را راه اندازی کرده است.تیم ملی فرانسه که اغلب به دلیل رنگ پیراهن “آبی ها” خوانده می شود در حال حاضر در مسابقات قهرمانی اتحادیه فوتبال اروپا 2020 شرکت می کند. سال گذشته مسابقات یورو 2020 به دلیل بیماری همه گیر به تعویق افتاد.

این شرکت بازیکنان تیم ملی فرانسه از جمله آنتوان گریزمان ، پل پوگبا و هوگو لوریس را به عنوان کارت های دیجیتال برای فصل 2020 نشان می دهد. کارتهای بازیکن با داشتن آمار عملکرد خود در بلاکچین ، امتیازات و نایابهای مختلفی را برای بازی فوتبال فانتزی دارند.

گفته می شود که فرانسه ، قهرمان مسابقات فوتبال اروپا در سالهای 1984 و 2000 ، یکی از اولین انجمن های ملی فوتبال است که توافق نامه صدور مجوز برای مجموعه های رسمی دیجیتال را تنظیم می کند. با این حال ، Sorare گفت که این “در حال بحث و گفتگو فعال” برای حضور در انجمن های دیگر در سراسر جهان است.

مطالب مرتبط: بازی فوتبال فانتزی مبتنی بر بلاکچین علائم Sorare در Paris Saint-Germain

Sorare گفت که از ژانویه بیش از 70 میلیون دلار کارت دیجیتال فروخته است و در حال حاضر ماهانه 90 هزار کاربر فعال از 140 کشور دارد. ساکنان بیش از 200 کشور فوتبال یا ساکر ، همانطور که در ایالات متحده و چند کشور دیگر نامیده می شود.بازی می کنند.

مدیر عامل شرکت Sorare نیکولاس گفت : “ما قهرمانان جهان هستیم: تیم فرانسه ،” “این اولین اتحادیه فوتبال است که طی هفته ها و ماه های آینده به ما می پیوندد.”

خروج از نسخه موبایل