سهام Crypto در معرض ریزش قرار می گیرد زیرا BTC ارزش خزانه را پشتیبانی می کند.

بسیاری از سهام شرکتهای تجاری عمومی که در معرض بیت کوین قرار دارند در این ماه با افت قابل توجهی روبرو شده اند.

سهام Crypto در معرض ریزش قرار می گیرد زیرا BTC ارزش خزانه را پشتیبانی می کند.

به نظر می رسد عواقب ناشی از بحران شدید بازار رمزنگاری این ماه به بازارهای سهام منتقل شده است ، بنگاه هایی که در فهرست عمومی قرار دارند و در معرض دارایی های رمزنگاری هستند در ماه مه متحمل خسارات قابل توجهی می شوند.

در ماه گذشته بیت کوین و سایر ارزهای رمزپایه پیشرو حداقل 50٪ سقوط کردند ، بطوریکه BTC از 10،000 دلار در 10 می سقوط کرد و هفته گذشته از 30،000 دلار حمایت نکرد.

MicroStrategy (MSTR) بزرگترین شرکت تجارت عمومی با تعداد BTC موجود در ذخایر خود ، شاهد افت قیمت سهام خود از 657 دلار در پایان آوریل به تقریبا 450 دلار از 21 می بود که 31.5٪ سقوط در سه هفته داشت.با این حال ، به نظر می رسد MSTR با 50٪ بونوس بیت کوین پایینترین قیمت آخر هفته را داشته است ، در 24 ساعت گذشته نزدیک به 5٪ سود کسب کرده است و آخرین تغییر قیمت با 472.45 دلار است.

طبق Bitcointreasunities.org ، با وجود سقوط رمزنگاری ، ارزش 92،000 بیت کوین MicroStrategy تقریباً 1 میلیارد دلار ارزش داشته است.

تسلا (TSLA) نیز در این ماه با شکست مواجه شد و سهام آن 18٪ از 709 دلار در پایان آوریل به 581 دلار در 21 مه رسید. TSLA همچنین در روز گذشته 4.4٪ تجمع کرده و آخرین تجارت خود را با قیمت 606.44 دلار انجام داده است.

علی رغم تعلیق تسلا بیت کوین به عنوان روش پرداخت پذیرفته شده ناوگان خودرویی خود در 12 مه ، این شرکت هنوز اعلام نکرده است که هیچ یک از 43200 BTC را از ذخایر خود فروخته است. Bitcointreasury تخمین می زند که ذخیره Tesla’s BTC از زمان سرمایه گذاری 1.5 میلیارد دلاری بیت کوین به بیت کوین ، ارزش آن 10 درصد افزایش یافته است.

با این حال ، هر شرکتی که در ماه های اخیر بیت کوین خریداری کرده است ، سودآور نیست و شرکت تولید کننده گوشی های هوشمند چینی و توسعه دهنده برنامه ، Meitu ، 49.5 میلیون دلار در نزدیکی بالاترین رقم های BTC طی ماه های مارس و آوریل سرمایه گذاری کرده است. در حالی که ارزش نزولی BTC شرکت اکنون 35.9 میلیون دلار است ، Meitu همچنین از پایان آوریل تاکنون قیمت سهام خود را از حدود 0.31 دلار به 0.26 دلار کاهش داده است.

شرکت بازی های آنلاین ژاپنی نکسون نیز در تاریخ 28 آوریل از خرید 100 میلیون دلاری BTC نامناسب خبر داد و ارزش سهام بیت کوین این شرکت اکنون فقط 67 میلیون دلار است. قیمت سهام Nexon از آن زمان 29.5 درصد از 33.35 دلار در پایان آوریل به 23.49 دلار امروز رسیده است.

با این حال ، برخی از تحلیلگران بر این باورند که فروش در بخش های فناوری و رمزنگاری ممکن است با نگرانی در مورد تورم تشدید شود.

دیوید ماززا ، مدیر عامل انتشار دهنده اهرم ETF ، Direxion ، در گفتگو با رویترز ، حدس زد که “دارایی های با ریسک بالاتر ، چه به شکل […] ارزهای رمزپایه یا سهام رشد سوداگرانه ، شاهد کاهش قابل توجه چند برابر آنها هستند. همانطور که سرمایه گذاران شروع به ارزیابی مجدد می کنند که پتانسیل تورم چه تاثیری خواهد داشت. “

خروج از نسخه موبایل