سرکوب mining در چین ، دلیل سقوط 12٪ بیت کوین

کمیته مالی در چین با انتشار اخباری مبنی بر سرکوب استخراج بیت کوین در داخل کشور ، ظهور کرده است. یادداشت منتشر شده شامل طیف گسترده ای از سایر خطرات مالی نیز می باشد.

سرکوب mining در چین ، دلیل سقوط 12٪ بیت کوین شد.

در کمتر از یک هفته دیگر بیت کوین با خبر دوم نزولی خود از چین مواجه شد.

این بار ، کمیته مالی چین استخراج بیت کوین را به عنوان یک بخش اصلی برای نظارت در تلاش برای “جلوگیری و کنترل قاطعانه از خطرات مالی” اضافه کرده است.

این جلسه تحت نظارت Liu He ، معاون نخست وزیر ایالت جمهوری خلق چین برگزار شد. از بین چهار معاون نخست وزیر که به رئیس شورای دولتی گزارش می دهند ، Liu He پایین ترین رتبه را دارد. وی همچنین مدیر کمیسیون امور مالی و اقتصادی مرکزی حزب کمونیست چین است.

این گزارش شامل لیست خشکشویی سایر فعالیت های فراتر از استخراج بیت کوین ، از جمله اصلاح موسسات مالی کوچک و متوسط ، کاهش اثرات فعالیت های غیرقانونی اوراق بهادار و “پاسخ موثر به تورم وارداتی” است.

این اولین بار است که شورای دولتی صریحاً در مورد استخراج بیت کوین صحبت می کند.

علی رغم ماهیت گسترده گزارش ، بیت کوین 12٪ سقوط کرد. قیمت ارز رمزنگاری شده از آن زمان تاکنون به حدود 37800 دلار رسیده است که در 24 ساعت گذشته نزدیک به 8 درصد ضرر داشته است.

روز چهارشنبه ، اخبار مشابه ، ارز رمزپایه پیشرو را به 30000 دلار رساند. در آن زمان ، یک گروه متشکل از سه اتحادیه پرداخت و مالی ، ممنوعیت اولیه بانک مرکزی از سال 2017 را تکرار کردند. این سه انجمن عبارتند از: انجمن ملی اینترنت اینترنت چین ، انجمن بانکی چین و انجمن پرداخت و ترخیص چین.

منابع نشان می دهند که آخرین سرکوب استخراج بیت کوین فقط به عملیاتی که از برق استفاده نمی کنند محدود خواهد شد.

تعداد قابل توجهی از معادن استخراج  در چینوجود دارد. ماه گذشته یک مزرعه تجهیزات ماینینگ سیل زده در منطقه سین کیانگ باعث افت شدید هش بیت کوین شد ،معیاری که برای تعیین میزان پردازش شبکه بیت کوین استفاده می شود.

 

خروج از نسخه موبایل