ریکس بانک می گوید: افزایش محبوبیت بیت کوین منجر به تنظیم بیشتر می شود.

استفان اینگوس ، رئیس ریکس بانک می گوید "دلیل خوبی برای باور داشتن" وجود دارد که نظارت نظارتی بیشتری بر ارزهای رمزپایه در دست اجرا است.

ریکس بانک می گوید: افزایش محبوبیت بیت کوین منجر به تنظیم بیشتر می شود.

رشد مداوم ارزهای رمزنگاری شده و بیشتر جریان اصلی تصویب ، نگه داشتن مقامات پولی بین المللی بر انگشتان پا است.

در اظهارنظرهای تازه این هفته ، استفان اینگوس ، رئیس ریکس بانک ، بانک مرکزی سوئد ، گفت که محبوبیت روزافزون دارایی های دیجیتال باعث افزایش تنظیمات ، بانکداران مرکزی و قانون گذاران در سراسر جهان می شود:

“وقتی چیزی به اندازه کافی بزرگ می شود ، مواردی مانند منافع مصرف کننده و پولشویی وارد عمل می شوند. بنابراین دلیل خوبی وجود دارد که باور کنیم [مقررات] اتفاق خواهد افتاد. “

طراحی چارچوب های نظارتی برای دارایی که در ابتدا برای دور زدن معماری و قوانین مالی سنتی طراحی شده کار ساده ای نیست. در ایالات متحده ، معاون نظارت فدرال رزرو ، رندال کوارلز ، نگرانی های خود را در مورد ناکافی بودن مقررات نظارتی رمزنگاری مطرح کرد ، که نشان می دهد بانک فدرال در حال بررسی بهترین روش برای حل این مسئله است. اظهارات کوارلز در میان یک هفته نوسانات وحشی در بازارهای ارزهای رمزپایه مطرح شد ، بیت کوین (BTC) به طور موقت با یک بار سقوط ارزش 15000 دلاری تیز را از دست داد.

در همین حال اتحادیه اروپا متعهد شده است “تا سال 2024″ یک چارچوب جامع را فراهم کند که امکان جذب فناوری دفتر توزیع شده (DLT) و دارایی های رمزنگاری شده در بخش مالی را فراهم می کند – یکی از این موارد برای مقابله با خطرات موجود در این فن آوری ها ” جذب جریان اصلی است.

در سوئد ، Lindsa Lindhagen ، وزیر بازارهای مالی ، گفته است که دولت در حال حاضر درگیر تقویت استانداردهای نظارتی برای مبادلات ارزهای رمزپایه است. وی گفت ، رویکردهای مختلف نظارتی رمزنگاری همچنان “یک کار در حال پیشرفت در سطح بین المللی” است.

اینگوس خود اظهار داشته است که مقررات ارز رمزنگاری شده “احتمالاً در مناطق مختلف در زمانهای مختلف وضع خواهد شد.” با این حال ، وقتی صحبت از “مسئله بسیار مهم” پولشویی می شود ، لیندهاگن به لزوم هماهنگی مرزی بین تنظیم كنندگان در سراسر جهان اشاره كرد.

از آنجا که تنظیم کنندگان می توانند نحوه برخورد با پدیده دارایی های رمزنگاری غیرمتمرکز را مورد بررسی قرار دهند ، بانک مرکزی سوئد با توسعه ارز دیجیتال بانک مرکزی یعنی e-krona در حال پیشرفت است. اثبات مفهوم آن از Corda استفاده می کند ، یک راه حل فناوری توزیع شده دفتر از R3. اینگوز قبلاً اعلام کرده بود که این ارز می تواند ظرف پنج سال عملیاتی شود.

خروج از نسخه موبایل