دشواری استخراج بیت کوین برای چهارمین بار متوالی کاهش می یابد.

از آنجایی که میزان سختی از اواسط ماه می تقریبا نصف شده است ،دشواری استخراج بیت کوین تعدیل منفی دیگری را در روز یکشنبه اعمال کرده است .

دشواری استخراج بیت کوین برای چهارمین بار متوالی کاهش می یابد.

در میان سرکوب مداوم استخراج ارزهای رمزپایه در چین ، استخراج بیت کوین جدید (BTC) همچنان آسان تر می شود زیرا BTC افت دیگری در دشواری استخراج را تجربه کرده است.

طبق اطلاعات به دست آمده از Bitcoin explorer BTC.com ، در تاریخ 18 ژوئیه ، شبکه بیت کوین چهارمین تنظیم منفی پیاپی خود را در زمینه دشواری استخراج با کاهش 4.8٪ اعلام کرد.

 

آخرین تعدیل سختی استخراج در بلوک 691،488 رخ داده است ، که میزان سختی را از 14.4 تریلیون به 13.7 تریلیون کاهش می دهد ، پایین ترین سطح ثبت شده از ژوئن 2020. پس از رسیدن به بیش از 25 تریلیون در 13 می ، معیارهای دشواری در دو ماه گذشته تقریباً نصف شده است .

آخرین تعدیل استخراج بیت کوین به دنبال یک سری افت دشواری متوالی است که با کاهش تقریباً 16 درصدی از 29 می آغاز شد.تعدیلات منفی بعدی با افت 5.3 درصدی در 13 ژوئن و افت شدید 28 درصدی در 3 ژوئیه ادامه یافت – بزرگترین افت سختی استخراج در شبکه بیت کوین.

مرتبط : درآمد ماینر بیت کوین از زمان کاهش دشواری رکورد ، در عرض 4 روز 50٪ جهش می کند.

دشواری استخراج بیت کوین معیاری برای سختی استخراج یک بلاک BTC است ، با دشواری بالاتر نیاز به قدرت محاسبات اضافی برای تأیید معاملات و استخراج کوین های جدید است.تنظیم سختی استخراج بیت کوین هر 2،016 بلوک یا تقریباً هر دو هفته یک بار اتفاق می افتد ، زیرا بیت کوین برای تنظیم خود بمنظور حفظ زمان بلوک هدف 10 دقیقه برنامه ریزی شده است.

کاهش سختی استخراج مداوم بیت کوین در پاسخ به مهاجرت ماینر به خارج از چین ناشی از سرکوب عمده استخراج ارز رمزنگاری شده توسط مقامات محلی است. افت دشواری مداوم به موازات کاهش هش ریت بیت کوین و همچنین کاهش متوسط هزینه های معاملات BTC کاهش می یابد.

خروج از نسخه موبایل