بازی Blockchain و استودیوی NFT توسط Polygon راه اندازی می شود.

استودیوی Polygon در تلاش است تا دو بخش اصلی از صنعت بلاکچین را کنترل کند: بازی ها و توکن های غیر قابل استفاده.

بازی Blockchain و استودیوی NFT توسط Polygon راه اندازی می شود.

Ethereum (ETH) توسعه دهنده زیرساخت های  Polygon ، یک شرکت فرعی جدید را تاسیس کرده است تا کار خود را در زمینه بازی Blockchain و توکن های غیر قابل استفاده ، یا NFT ها پیش ببرد و بینش بیشتری در مورد استراتژی بلند مدت رشد شرکت ارائه دهد.

استودیوی Polygon تازه تاسیس سه هدف اصلی دارد:

این شرکت قصد دارد از طریق ابتکاری به نام Polygon Gaming Studio ، به توسعه دهندگان کمک کند تا بازی های غیرمتمرکز را ایجاد و به بازار عرضه کنند. یک ابتکار جداگانه ، Polygon NFT Studio ، کمک به مارک ها و صاحبان دارایی های معنوی برای راه اندازی مجموعه های دیجیتال و بازارهای سفارشی است.

این شرکت روز دوشنبه گفت: “با راه اندازی استودیوی Polygon ، بازی ها از پشتیبانی 360 درجه ساختمانی برخوردار می شوند ، برندهای بزرگ میتوانند در Polygon راه اندازی شوند و گیمرها می توانند از دنیای بازی کاملاً جدیدی برای کسب فرصت ها و بازی های غیرمتمرکز لذت ببرند.

مرتبط: Polygon و AU21 Capital از صندوق 21 میلیون دلاری برای حمایت از توسعه دهندگان Polygon رونمایی می کنند.

Polygon به سرعت به عنوان یکی از سیستم عامل های سازگار با توسعه در صنعت بلاکچین ظهور کرده است. این پلتفرم طی یک دوره هفت روزه در ماه می 75000 کاربر جدید اضافه کرد و منشا مشارکت های عمده ای پیرامون برنامه های غیرمتمرکز بوده است. سرمایه گذار میلیاردر مارک کوبان نیز از Polygon به دلیل مهارت فنی و رشد روزافزون کاربران پشتیبانی کرده است.

خروج از نسخه موبایل