ایلان ماسک (Elon Musk) به پیروان خود یادآوری میکند که او واقعاً استاد Dogecoin نیست.

اعتبار وی در توییت های ماسک به میزان قابل توجهی در ارزش ارز رمزنگاری شده MEME می باشد.

ایلان ماسک (Elon Musk) : من واقعاً استاد Dogecoin نیستم.

ایلان ماسک (Elon Musk) ، مدیر عامل تسلا ، روز سه شنبه به دنبال کنندگان توییتر یادآوری کرد که علیرغم علاقه اخیر او به Dogecoin (DOGE) ، او هنوز هیچ صلاحیت رسمی بر روی پروژه ندارد.

ماسک در حال پاسخ به اظهارنظر یک حساب با مضمون Doge بود که می گوید او مانند یکی از شرکت های خود برای استفاده از Dogecoin استفاده کرده است و مدیرعامل پروژه می شود.

این نظر تأثیر (Elon Musk) را به عنوان چیزی برای بزرگداشت بیان کرد ، اما “Dogefather” خود خوانده یادآوری کرد که او واقعاً رئیس نیست و هیچ کس واقعاً جواب او را نمی دهد.

لطفا توجه داشته باشید Dogecoin هیچ سازمان رسمی ندارد و هیچ کس به من گزارش نمی دهد ، بنابراین توانایی من برای اقدام محدود است
– ایلان ماسک (elonmusk)  May 25, 2021

ماسک نوشت: “لطفا توجه داشته باشید Dogecoin هیچ سازمان رسمی ندارد و هیچ کس به من گزارش نمی دهد ، بنابراین توانایی من برای اقدام محدود است.”

نتایج یک نظرسنجی اخیر در استرالیا نشان داد که بیش از 50٪ از پاسخ دهندگان معتقد بودند که ایلان ماسک (Elon Musk) مخترع بیت کوین (BTC) است ، که نشان می دهد یادآوری Dogecoin اخیر وی ممکن است به خوبی ارزیابی شود.

Dogecoin یک الگوی رفتاری به شکل یک ارز رمزنگاری شده است که به دلایل کاملاً طنزآمیز ایجاد شده است.پس از راه اندازی در سال 2013 ، سرانجام این شوخی کم رنگ شد و سکه در مبهم شدن نسبی ناپدید شد تا اینکه ایلان ماسک (Elon Musk) در سال 2020 آن را لرزاند.با پرش از باند یک شوخی بهترین قسمت مربوط به یک دهه گذشته ، توییت های بعدی ماسک با پمپاژ ارزش Doge در بیشتر سال 2021 شناخته شد.

برخی دیگر علت این امر را ایلان ماسک (Elon Musk) می دانند که به عنوان نوعی تزلزل غیرمسئولانه در بازارهای ارزهای رمزپایه تلقی می شود. در اواسط ماه مه ، طوماری در مورد Change.org راه اندازی شد و خواستار آن شد که ماسک دارایی های بیت کوین خود را بفروشد و خود را از حوزه ارزهای رمزپایه خارج کند ، قبل از اینکه توییت های وی هیاهوی ناخواسته بیشتری ایجاد کنند.

خروج از نسخه موبایل