ارز ICP Dfinity شاهد اولین روز تجارت قوی در مبادلات عمده است.

توکن های "رایانه اینترنتی" Dfinity پس از پنج سال ساخت در نهایت قابل فروش هستند.

ارز ICP Dfinity شاهد اولین روز تجارت قوی در مبادلات عمده است.

راه اندازی توکن سودمند رایانه اینترنتی پس از اولین انتظار طولانی مدت آن در صرافی ها ، اولین روز معاملات قوی را تجربه کرده است.

رمز ICP از Dfinity در 11 می در Coinbase Pro و چندین صرافی برجسته از جمله Binance ، Huobi Global و OKEx ذکر شد.

طی چهار ساعت ، قیمت توکن تازه راه اندازی شده از بالاترین قیمت روزانه 700 دلار به 250 دلار رسیده است ، قبل از اینکه 70 درصد را طی 10 ساعت بازیابی کنید تا در زمان نوشتن مقاله 425 دلار معامله کنید. Coingecko تخمین می زند که توکن های ICP به ارزش 1.8 میلیارد دلار فقط 14 ساعت از آغاز تجارت معامله شده باشد.

نمودار  ICP / USD ،ساعت 24 : Coingecko

اینترنت رایانه یک پروژه بلاکچین غیرمتمرکز توسط بنیاد Dfinity است. Dfinity وظیفه پروتکل را گسترش عملکرد اینترنت عمومی از شبکه ای می داند که میلیاردها نفر را از طریق پروتکل های استاندارد به یک ابر رایانه جهانی با دسترسی عمومی مبتنی بر پروتکل ICP خود متصل می کند.

این آرزوی بزرگیست که با اجازه دادن به توسعه دهندگان برای نصب مستقیم کد خود در اینترنت عمومی – جایگزینی با شرکت های میزبان ، سرورها ، خدمات ابری تجاری و انحصارات فناوری ، جایگزین میراث میلیارد دلاری صنعت اینترنت و فناوری اطلاعات شود.

مانند Ethereum ، این پلتفرم به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا برنامه های محاسباتی را در زیرساخت های غیرمتمرکز اجرا کنند. با این حال ، Dfinity ادعای مقیاس پذیری برتر نسبت به شبکه اصلی Ethereum’s Layer 1 را دارد.

در حالی که Dfinity از سال 2016 روی ساخت این رایانه اینترنتی تمرکز کرده است ،بسیاری از کارهای داخلی پروژه به دلیل سیاست توسعه منابع بسته ، درگیر معما شده است.رویداد پرتاب Mercury genesis این پلتفرم در تاریخ 7 می برگزار شد و این به معنای راه اندازی عمومی پلتفرم پس از آغاز کامل شبکه اصلی در دسامبر سال 2020 است.

رمزهای ICP می توانند در سیستم حاکمیت آن دخیل شوند تا “جوایز رای گیری” را بدست آورند یا به “چرخه” هایی تبدیل شوند که می توانند برای تأمین محاسبه قرارداد هوشمند استفاده شوند. بستر رایانه ای اینترنت بر روی یک سیستم عصبی شبکه (NNS) اجرا می شود ، که یک سیستم حاکمیت الگوریتمی باز است که بر شبکه و اقتصاد توکن نظارت دارد.

این سیستم به چندین زیرمجموعه تقسیم شده است که علاوه بر “neurons” و “canisters” که به طور مستقل بر شبکه حاکم هستند ، دارای نشانه های ICP نیز می باشد و در وبلاگ Dfinity با جزئیات بیشتری توضیح داده شده است.

این پروژه جمع آوری کمک مالی را قبل از رونق ICO 2017 تحت برنامه DFN آغاز کرد اما از آن زمان به ICP تغییر نام داده است.

خروج از نسخه موبایل