اخباراخبار آلت کوین ها

دوج کوین در خطر افت ارزش قرار دارد

دوج کوین به عنوان یک میم کوین محبوب که در میان کاربران که با نماد سگ شیبا در میان کاربران محبوب شد. و به عنوان یک دارایی که شوخی شوخی جدی شد. هم اکنون در بحبحه افت بازار دیجیتال، افت ارزش نیز گریبان گیر این دارایی شده است. به این شکل که دوج کوین تقریبا افت 50 درصدی را در کارنامه عملکرد خود به ثبت رساند. این افت ارزش از دیدگاه بسیاری از کارشناسان اقتصادی نوعی قرارگیری در لبه پرتگاه تفسیر شد.

امروزه با افت قیمت بیت کوین اثرات زیادی در رکود اقتصادی ایالت متحده آمریکا داشت. از طرفی سقوط لونا از دیگر عوامل مهمی است که بر بازار دیجیتال موج نا امنی وارد کرد. پیرو اتفاقات اخیر دوج کوین نیز به عنوان دارایی محبوب در بین کاربران نیز کم بی تاثیر نبود. و اثر پذیری بالقوه ای از افت دارایی ها را از خود نشان داد. همین موضوع باعث شد که در هفته جاری افت ارزش بیش از 40 درصد را برای خود رقم بزند.

دوج کوین

عملکرد دوج کوین در آوریل 2021

با نگاهی به آخرین افت قیمت دوج کوین که مربوط به ماه آوریل سال میلادی 2021 است برابر یا فروردین ماه سال 1400، در اصل دوج کوین توانست چیزی به اندازه 25 درصد از ریزش خود را جبران کند. از طرفی باید در نظر داشت که در تاریخ فوق رشد هفتگی دوج کوین به اندازه 560 درصد بود. در حالی که نرخ آن از ۰/۰۶۸۵ دلار به حداکثر ۰/۴۵ دلار جابجا شد. بعد از گذشت چند هفته متوالی از رکود بازار، دوج کوین در نرخ ۰/۷۴ دلاری سیکل جدیدی از رکود را آغاز کرد.

اما این وضعیت با موضوع کنونی قدری متفاوت است. چون این میم کوین محبوب به صورت گسترده در سطوح تاریخی بازخرید قرار دارد. و در محدوده حمایت 0.086 دلاری در حال نوسان است.

با در نظر داشتن همبستگی بازار که در نوع خود در بازار مالی کریپتوکارنسی بی سابقه است شاخص‌های کلیدی ایالات متحده مانند S&P500 و NASDAQ، به نوعی سرمایه گذاران و فعالان مالی را در انتظار مشاهده نتایج حاصل از رویداد ها و اتفاقات اخیر که در فضای مالی دیجیتال چالش آفرین شد هستند.

از طرفی سرمایه گذاران مالی ارز های دیجیتال موضوع دقیق سخنرانی روز سه شنبه جروم پاول (Jerome Powell)، به عنوان یکی ازفعالان اقتصادی و همچنین اعضای شورای حکام فدرال رزرو میباشد را نمیدانند. و به نوعی منتظر بازخورد ها و مواضع اخیر هستند تا بتوانند تصمیم گیری های مالی خود را با ریسک پایین تر انجام هند.

در هر حال این هفته، هفته پر چالشی برای تمام اعضای خانواده مالی کریپتوکارنسی بود. هم توسعه دهندگان و هم سرمایه گذاران همگی به نوعی در این بازار سر در گم شدند. باید دید که در آینده چه پیش خواهد آمد.

منبع: u.today

مطالب بیشتر:


Polygon (MATIC) با سرعت پیشروی میکند
بیت کوین اولین رمزارز ماندگار جهان
گاوهای بیت کوین با فشار کوتاه 150 میلیون دلاری
Aave v2 برنامه استخراج نقدینگی را با هدف وام گیرندگان با ثبات Bitcoin آغاز می کند
جامعه Crypto به یاد داشته های هال فینی در بلاکچین در 65 سالگی تولد او است.
مدیران نهادی رکورددار 13.9 میلیارد دلار Ethereum هستند.

نوشته های مشابه

0 0 رای
رتبه مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدx