کنفرانس رمزنگاری میامی حضور بیش از 50،000 نفر را پیش بینی می کند.

میامی با میزبانی رویداد امسال بیت کوین 2021 به عنوان مرکز رمزگذاری در حال گسترش است.

کنفرانس رمزنگاری میامی حضور بیش از 50،000 نفر را پیش بینی می کند.

کنفرانس بیت کوین 2021 در میامی به عنوان بزرگترین رویداد بیت کوین در تاریخ رمزنگاری شناخته می شود ، برگزارکنندگان انتظار حضور گسترده مردم را دارند.

این رویداد که از 3 ژوئن به مدت سه روز در مرکز همایش های مانا در محله وینوود میامی برگزار می شود ، میزبان تعدادی از مدیران و شخصیت های صنعت خواهد بود.

مفاخر Crypto که برای حضور در این برنامه برنامه ریزی شده اند می توانند شامل نماینده سابق کنگره ، ران پل ، مدیر عامل MicroStrategy مایکل سایلور ، سناتوی طرفدار رمزنگاری وایومینگ ، سینتیا لومیس ، بنیانگذار Square ، جک دورسی ، و رمزگذار نیک Szabo و دیگران باشند.

بر اساس گزارش بیزینس فاکس ، برگزارکنندگان انتظار دارند بیش از 50،000 نفر شرکت کنند.

میامی در سال های اخیر به عنوان یک قطب بزرگ فناوری در حال ظهور است ، به ویژه محله وینوود ، به یک مرکز فناوری و نوآوری تبدیل می شود. کنفرانس رمزنگاری قبلاً در لس آنجلس برگزار شده بود اما سازمان دهندگان به دلیل مشکلات موجود در مکان ، تصمیم به انتقال آن گرفتند. در وب سایت رسمی ، برگزارکنندگان این رویداد اظهار داشتند:

“علاوه بر جابجایی شهرها ، ما كنفرانس را تا 4 تا 5 ژوئن نیز اندكی عقب می كشیم تا فرصت کافی برای عبور موج دوم COVID-19 و انجام واكسن فراهم شود.”

بلیط ورودی “Whale pass” با پیشنهادات اولیه در 3 BTC ارائه می شود. این اجازه ورود به بیت کوین 2021 ، پنج بلیط مجموعه مشهور برای مسابقه بوکس آینده Mayweather vs Logan Paul ، سه بطری پرنعمت Dom Pérignon 1996 ، دیدار و خوش آمدگویی با تونی هاوک اسکیت بورد طرفدار و دسترسی به خدمات دربان VIP را فراهم می کند.

فرانسیس سوارز ، شهردار میامی یکی از سخنرانان بیت کوین 2021 است. شهردار سوارز بخاطر موضع گیری طرفدار بیت کوین و طرح های تشویقی که برای تقویت تصویب دارایی های دیجیتال در سطح شهر است ، در جامعه رمزنگاری ها به شهرت رسیده است.

در ماه فوریه ، سوارز اظهار داشت که کارمندان شهر میامی می توانند در صورت تمایل حقوق خود را به جای پرداخت دلار به دلار پرداخت کنند. در آن زمان او همچنین فاش کرد که در نظر دارد بود که کمپین انتخاب مجدد خود را در BTC تأمین مالی کند.

در ماه آوریل ، جکسون در تنسی از میامی پیروی کرد ، شهردار اسکات کنگر اعلام کرد که این شهر به طور فعال در حال پیشنهاد کارمندان خود برای پرداخت ارز رمزنگاری شده است و استخراج بیت کوین را که به ترازنامه شهر اضافه می شود ، در نظر بگیرید.

خروج از نسخه موبایل