اخباراخبار جهاناخبار قانون گذاری

بانک مرکزی آرژانتین به کاربران خدمات مالی ارز های دیجیتال ارائه میدهد

یکی از مهم ترین خبر هایی که از پذیرش دارایی های دیجیتال پرده برمیدارد اقدام اخیر بانک مرکزی گالیسیا است که در بوئنوس آیرس آرژانتین فعالیت میکند. در تصمیم اخیر خود زمینه مورد نیاز برای فعالیت کاربران علاقه مند به دارایی های دیجیتال را فراهم کرد. تا افراد بتوانند از این بستر مالی انواع دارایی های دیجیتال محبوب نظیر بیت کوین، اتریوم، ریپل، و همچنین استیبل کوین را به آسانی معامله و خرید و فروش کنند.

بانک مرکزی آرژانتین برای این که بتواند بستر مناسب را برای ارائه خدمات دیجیتال مالی ارائه دهد تلاش کرد در گام نخست با مشارکت گروه Lirium AG و امضا معاهده میان خود و این شرکت فعالیت خود را آغاز کند. گروه Lirium AG خود یک کمپانی خدمات رسان مالی است. که را ه حل های ارزنده plug & play را برای مشتریان مالی ارائه میدهد.

بانک گالیسیا نیز که خود یکی از موسسان فعال متمرکز است. هم اکنون بالغ بر 4 میلیون مشتری را در بستر خود خدمات رسانی میکند. و بالغ بر 600 شعبه جهانی را پوشش دهی میکند.

پذیرش ارز های دیجیتال از سمت آرژانتین


آرژانتین یکی از کشور هایی است که سطح تورم بالایی دارد. از همین رو مردم آرژانتینی تمایل دوچندانی به مشارکت در سرمایه گذاری های دیجیتال دارند. حتی عده زیادی از کارمندان علاقه مند هستند تا حقوق و دستمزد خود را تحت عنوان ارز های دیجیتال دریافت کنند.

تعداد کمپانی ها و شرکت هایی که کارمند زیرمجموعه خود دارند در این کشور کم نیست. و همه روزه بر تعداد شرکت های علاقه مند با انتقالات مالی از طریق دارایی های دیجیتال در حال افزایش است.

نمودار ها نشان میدهد که از سال گذشته تا کنون 340 درصد افزایش را در میان کسب و کار های پذیرنده ارزهای دیجیتال گزارش شده است. علاوه برآن مفامات در صدد ایجاد قابلیت های پرداخت مالیات از طریق این گروه از دارایی های نوین هستند. با این تفاسیر بدیهی است که مجموعه های خدمات رسان ارز های دیجیتال در این بخش رشد کنند. و هم نهاد های متمرکز نیز به دنبال جذب مشتریان علاقه مند به دارایی های نامتمرکز باشند.

میگل پسچه (Miguel Pesce)، رئیس بانک مرکزی آرژانتین با این که از نوسانات ارز ملی خود و تورم آگاه است اما از رشد ارز های دیجیتال ابزار نگرانی میکند.

او در عنوانی گفت:

ارز های دیجیتال دارایی هایی هستند که میتواند خطر آفرین باشند. ساختار این دارایی ها به نوعی است که از آنها با هدف دور زدن قوانین استفاده کرد.

 

منبع: u.today

مطالب بیشتر:


Afterpay به سنا گفت که ارز دیجیتال می تواند هزینه های پرداخت تجار را کاهش دهد .
پذیرش دوج کوین از سمت استارلینک غول اینترنت ماهواره ای
شایعه پذیرش دوج کوین در مک دونالد باعث افزایش نرخ این ارز شد
پلتفرم Finder پیش بینی میکند که اتریوم تا 9 سال بعد 26 هزار دلاری شود
ارز دیجیتال ملی جامائیکا در مرحله آزمایش نهایی است و به زودی عرضه میشود

نوشته های مشابه

0 0 رای
رتبه مقاله
مشترک شدن
اطلاع رسانی کن
guest
0 نظرات
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات
دکمه بازگشت به بالا
0
دیدگاه خود را به اشتراک بگذاریدx